ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه و چاقو در تهران

منبع: سماتک

298

1398/4/12

16:00


ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه و چاقو در تهران

ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه

محسن افشانی اسلحه بدست در خیابان های بالای شهر تهران در حال رانندگی و گوش دادن به موسیقی دیده شده است. در بعد از ظهر امروز ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه و چاقو در خودروی لوکس در فضای مجازی و اینستاگرام در حال دست بدست شدن است که این ویدیو جنجالی محسن افشانی با اسلحه در یکی از خیابان های تهران گرفته شده است. به دنبال انتشار فیلم کوتاه و ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه در تهران دستور بازداشت این بازیگر مرد صادر شد و هم اکنون روانه زندان شده است. لحظاتی پس از به اشتراک گذاشته شدن ویدیو محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی که در آن از اسلحه سلاح گرم و چاقو سلاح سرد استفاده شده بود، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بررسی این اقدام جنجالی این سلبریتی خبر داد.

ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه و چاقو در تهران

محسن افشانی با اسلحه دستگیر شد

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران به دلیل انتشار کلیپی از خودش در خودرو با مضمون ترویج و تبلیغ سلاح گرم و سرد (اسلحه و چاقو) در فضای مجازی اینستاگرام، به دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل زندان شد. ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه در حال رقصیدن در ماشین گرفته شده است که جنجال رسانه ای درست کرد.

سرهنگ تورج کاظمی درباره انتشار ویدیو محسن افشانی با اسلحه گفت: پس از انتشار فیلم محسن افشانی و همسرش با اسلحه و سلاح سرد در صفحه شخصی اش در اینستاگرام که در آن از اسلحه کلت و چاقو استفاده شده بود، به سرعت تیم های رصد پلیس فتا در فضای مجازی و کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند. سرهنگ کاظمی با بیان اینکه با پیگیری های پلیس فتا، کلیپ محسن افشانی و همسرش اسلحه شب گذشته از سوی خود این بازیگر از پیج اینستاگرامش حذف شد، تصریح کرد: برای این بازیگر مرد پرونده تشکیل شده است و برای بررسی های بیشتر به پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ ارجاع شد و این پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود دارد.

 

ویدیو جنجالی محسن افشانی و همسرش

این بازیگر که تاکنون فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی به خصوص صفحه شخصی اینستاگرام خود به آدرس mohsenafshani@ دارد، همیشه با انتشار ویدیوهای جنجالی، خود را به سوژه داغ در فضای مجازی تبدیل می کند. این اولین بار نیست که این زوج با انتشار فیلم هایی از خودشان در فضای مجازی که بعضی اوقات خارج از عرف می باشند، جنجال ساز می شوند اما از آنجایی که این بار دو سلاح را به نمایش در آورده اند، نیروی انتظامی و مراجع قضایی برای رسیدگی این مسئله وارد عمل شدند. در جدیدترین کلیپ و فیلم کوتاه که از این زوج در پیج های مختلف در حال اشتراک گذاری است، محسن افشانی اسلحه به دستش می گیرد و همراه همسر خود در حال رانندگی در خودرو است. محسن و سویل در حال همخوانی موسیقی ضبط ماشین شان هستند که ناگهان محسن افشانی اسلحه ای را در معرض نمایش می‌گذارد که شاید اسباب بازی بوده باشد و سپس یک چاقو را بیرون می آورد و اقدام به انجام حرکات نمایشی با سلاح سرد می کند.

 


حتما بخوانید: بیوگرافی محسن افشانی


 

ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه و چاقو در تهران

واکنش کاربران به اسلحه محسن افشانی

عده کمی از کاربران در فضای مجازی معتقدند اسلحه محسن افشانی که در ویدیو دیده می شود بسیار پیشرفته و ساخت کشور روسیه است و ماکارف نام دارد که چنین چیزی بعید است و باور کردن آن نیاز به کارشناسی پلیس دارد. جالب است بدانید که اسلحه کلت ماکارف روسی پیستول نیمه خودکاری است که پس از جنگ جهانی دوم در شوروی طراحی شد و از دهه 50 تا 90 میلادی اسلحه کمری سازمانی ارتش سرخ بود. ماکارف را روس ها با هدف ساخت یک سلاح کوچکتر، ایمن تر و پرقدرت تر از سلاح کمری استاندارد قبلی خود تکارف طراحی کردند. برخی از کاربران در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نوشته اند که: محسن افشانی در پاسخ به واکنش مردم در مورد اسلحه کلت که در دست دارد اعلام کرده است این اسلحه غیر واقعی بوده و ماکِت است.

 

فیلم محسن افشانی و همسرش با اسلحه

در فیلم محسن افشانی و همسرش با اسلحه و چاقو که توسط خودش در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده بود و پس از ساعاتی پاک شد، او به همراه همسرش داخل یک خودروی سواری لوکس دیده شده اند که در حال همخوانی آهنگی است که به طور ناگهانی از زیر صندلی خودرو یک اسلحه کلت خارج می کند و پس از آن با همان ژست در حال رقصیدن یک چاقو را بیرون می آورد و با چاقو خود نمایی می کند که دنبال کننده های اینستاگرامش را با دیدن این صحنه شوکه می کند.

 

ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو