رحمت الله فیروزی پوربادی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/3

21:19


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : حضور پرشکوه مردم پای صندوق های رای سبب می شود تا نمایندگانی از دل مردم به مجلس راه پیدا کنند و مجلسی تشکیل خواهد شد که برآیند افکار عمومی جامعه است.

رحمت الله فیروزی پوربادی الان کجاست؟ + بیوگرافی

فیروزی پور : با مشارکت حداکثری در انتخابات نمایندگانی از دل مردم به مجلس راه خواهند یافت

رحمت الله فیروزی پور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد : قطعا مشارکت در انتخابات یک امر لازم و ضروری است. در طول چهل و چهار سالی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد ، مشارکت مردم در انتخابات یکی از موضوعات بسیار مهم است. رهبر انقلاب نیز بارها بر این موضوع تاکید داشتند.

رحمت الله فیروزی پوربادی الان کجاست؟ + بیوگرافی

رحمت الله فیروزی پوربادی الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی ادامه داد : مقام معظم رهبری روز گذشته بار دیگر ابعاد برگزاری یک انتخابات باشکوه را تبیین کردند. مسئولان موظف هستند که بستر مناسبی را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی در ادامه اظهار کرد : باید همه اقدامات در این راستا باشد که انگیزه مردم افزایش پیدا کرده و مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر به تثبیت پایه های نظام شده و دشمنان و مخالفان نظام اسلامی نیز متوجه خواهند شد که نظام ما مردمی و متکی به حضور مردم است. تاکنون مردم همراهی خود را با نظام در صحنه های مختلف نشان داده اند. ان شاءالله این بار نیز با حضور حداکثری در پای صندوق های رای این اتفاق رقم خواهد خورد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد : حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای سبب می شود تا نمایندگانی از دل مردم به مجلس راه پیدا کنند و مجلسی تشکیل خواهد شد که برآیند افکار عمومی جامعه است.

فیروزی پور گفت : قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می شود تا مجلس قوی تر و کارآمدتری تشکیل شود. بدین  ترتیب از تفکر جمعی مردم در مسیر حل مشکلات کشور استفاده خواهد شد.


بیوگرافی رحمت الله فیروزی پوربادی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو