طرز تهیه پنکیک پنیری خوشمزه و ایده آل

منبع: آرگا

1

1402/10/20

18:09


اگر می خواهید میان وعده ای ساده و متفاوت تهیه کنید پیشنهاد ما پنکیک پنیری می باشد. این پنکیک در مدت زمان بسیار کمی و با بافتی عالی تهیه می شود. پنکیک را می توان به همراه نوتلا و انواع سس ها سرو کرد.

پنکیک پنیری یک میان وعده و یا عصرانه بسیار متفاوت می باشد که به راحتی و با استفاده از مواد اولیه نسبتا کمی تهیه می شود. برای تهیه پنکیک نیاز به مدت زمان زیادی ندارید و در زیر ۲۰ دقیقه می توانید دارای یک میان وعده بسیار خوشمزه و متفاوت شوید. طرز تهیه پنکیک پنیری با روشی راحت و طعمی بسیار دلنشین در این مطلب قرار گرفته شده است.

همانطور که می دانید پنکیک انواع مختلفی از جمله پنکیک سبزیجات، پنکیک موزی و پنکیک رنگی دارد که این میام وعده های متفاوت در مدت زمان کمی و با مواد اولیه نسبتا کمی تهیه می شوند. برای تهیه این سه پنکیک خوشمزه کافی است تا بر روی لینک های درج شده در مطلب کلیک نمایید. برای تهیه پنکیک پنیری از پنیر پیتزا استفاده می شود که باعث متفاوت بودن این پنکیک می گردد. به دلخواه می توان در مواد پنکیک از رنگ های خوراکی استفاده کرد.

پنکیک پنیری متفاوت

مواد لازم

  • شیر ۱ لیوان
  • تخم مرغ ۱ عدد
  • آرد سفید ۱ لیوان
  • پنیر پیتزا ۱/۲ لیوان
  • پنیر لیقوان حرد شده ۱ لیوان
  • پاپریکا ۱/۲ قاشق چای خوری
  • بکینگ پودر ۱/۲ قاشق غذا خوری
  • نمک به مقدار لازم

پنکیک پنیری با طعمی متفاوت

طرز تهیه پنکیک پنیری متفاوت

ابتدا برای تهیه این پنکیک متفاوت باید کاسه ای مناسب و گود بردارید تا بتوان تمامی مواد پنکیک را در کاسه مخلوط کرد. سپس ۱ عدد تخم مرغ را به همراه ۱ لیوان شیر در کاسه بریزید و با استفاده از همزن برقی تا زمانی که به خوبی مخلوط شوند هم بزنید.

در ادامه باید پنیر لیقوان خرد شده و پنیر پیتزا را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. سپس مقداری نمک و بکینگ پودر را هم به کاسه اضافه کنید و مجددا هم بزنید.  آرد را کم کم به کاسه اضافه کنید و در حین اضافه کردن هم بزنید تا گلوله نشود.

طرز تهیه پنکیک پنیری خوشمزه

در آخر باید پاپریکا را هم به کاسه اضافه کنید و برای آخرین بار به خوبی هم بزنید. حالا باید تابه ای مناسب را با استفاده از روغن و یا کره چرب کنید و صبر نمایید تا گرم شود. یک ملاقه از مواد پنکیک پنیری بردارید و در تابه بریزید. پس از ۱ الی ۲ دقیقه بچرخانید تا روی دیگر پنکیک هم پخته شود. تمام مواد پنکیک را این گونه تهیه کنید. پس از تهیه می توان پنکیک را به همراه انواع سس ها مانند سس کاکائو سرو کرد. نوش جان.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو