طرز تهیه پنکیک قلبی خوشمزه و رمانتیک در خانه

منبع: آرگا

4

1402/2/11

19:37


اگر به دنبال یک میان وعده عالی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه پنکیک قلبی آشنا شوید. برای داشتن این میان وعده نیاز به آرد، تخم مرغ، شیر و کمی وانیل و بکینگ پودر دارید.

پنکیک ها یک میان وعده بسیار عالی هستند که شما می توانید در این بخش با یک دستور تهیه عالی از آن آشنا شوید. در این بخش طرز تهیه پنکیک قلبی برای شما علاقه مندان قرار داده شده که می توانید، مطالعه کنید.

تهیه انواعی از کیک ها و شیرینی های خانگی در آرگا کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه پنکیک ترکیه ای و پنکیک بادام زمینی آشنا شوید. این پنکیک ها خوشمزه و بسیار عالی هستند که با دستور تهیه آن آشنا می شوید.

طرز تهیه پنکیک قلبی

مواد اولیه:

  • آرد سفید: ۱ پیمانه
  • روغن: ۳ قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ: ۲ عدد
  • شیر یا آب ولرم: ۱/۲ پیمانه
  • شکر: ۱ پیمانه
  • گلاب: ۱/۳ پیمانه
  • بکینگ پودر: ۱ قاشق مرباخوری
  • وانیل: ۱ قاشق مرباخوری
  • رنگ خوراکی: به میزان لازم

دستور تهیه پنکیک قلبی

طرز تهیه پنکیک قلبی:

این پنکیک بسیار فوق العاده و خوشمزه است که شما می توانید در این بخش با طرز تهیه آن آشنا شوید. برایداشتن این میان وعده بسیار عالی باید ابتدا تخم مرغ ها را درون کاسه ای بشکنید و به همراه مقداری شکر و وانیل به خوبی همبزنید. شما می توانید برای ترکیب این مواد از همزن برقی استفاده کنید.

بعد از ترکیب شدن مواد با یکدیگر و باز شدن شکرها باید مقداری روغن مایع را به آن اضافه نمایید. توجه داشته باشید که برای داشتن بافت بهتر در این کیک می توانید مواد را از قبل در دمای محیط قرار دهید و بعد با یکدیگر ترکیب کنید. درون ظرفی آرد را به همراه بکینگ پودر سه مرتبه ترکیب کرده و بعد به آرامی به مواد هم زده شده اضافه نمایید.

مراحل تهیه پنکیک قلبی

مواد را به آرامی هم زده تا آرد به خوبی ترکیب شود و یکدست شده باشد. در این حین می توانید، شیر را هم به آرامی اضافه نمایید. شیر و گلاب را باید در چند مرتبه به مواد اضافه کرده و آن را به آرامی هم بزنید تا ترکیب بهتری داشته باشید. بعد از این مایع پنکیک شما آماده بوده و می توانید، چند قطره ای هم رنگ خوراکی را به آن اضافه کنید.

طرز تهیهپنکیک قلبی بسیار ساده است و شما در این بخش با دستور تهیه ای عالی از آن آشنا شدید. یک تابه مناسب انتخاب کرده و درون آن چند قطره ای ریخته و با فرچه خوب کف تابه را چرب نمایید. به اندازه یک ملاقه از مواد برداشته و درون تابه بریزید. بعد از اینکه سطح پنکیک دون دون شد، می توانید آن را برگردانید.

تمام مواد را به این صورت سرخ کنید. شما می توانید از یک قالب قلبی استفاده کرده و درون تابه قرار دهید و مواد را در قالب بریزید و به همین ترتیب دیگر پنکیک ها را نیز تهیه کنید. شما به طور دلخواه میتوانید این پنکیک را با شکلات یا موز و توت فرنگی سرو نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو