برای رزرو هتل در رشت، چه زمانی مناسب است؟

منبع: روزانه

2

1402/10/24

00:03


رزرو هتل در شهر رشت می‌تواند یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز باشد. رشت شهری همیشه بارانی و زیبا که شباهت زیادی به لندن همیشه بارانی و مه آلود دارد. البته که شهر …

برای رزرو هتل در رشت، چه زمانی مناسب است؟

رزرو هتل در شهر رشت می‌تواند یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز باشد. رشت شهری همیشه بارانی و زیبا که شباهت زیادی به لندن همیشه بارانی و مه آلود دارد. البته که شهر رشت هم مانند سایر شهرهای ایران دیدنی و جذاب است و برای سفر فصل خاص خود را دارد. در این شهر شما به‌وضوح می‌توانید چهار فصل را مشاهده کنید. مانند سایر شهرهای ایران که شما را با تمام جلوه‌گری‌های تاریخی و طبیعی خود مات و مبهوت می‌کنند، شهر رشت هم در گذر زمان زیبایی‌های خود را بیشتر به نمایش گذاشته و جلوه‌گری‌های فراوانی دارد.

رزور هتل در رشت و ثبت شیرین‌ترین خاطرات

رزرو هتل در شهر بارانی رشت را با آگاهی کامل انجام دهید. اگر در خیابان‌ها و محله‌های قدیمی، هتل خود را رزرو کنید با چهر‌ه‌ای متفاوت از شهر رشت روبه‌رو هستید. در عین حال اگر در خیابان‌های مدرن و جدید آن هم رزرو کردن هتل خود را انجام دادید، بدون شک باز هم مات و مبهوت این همه زیبایی در شهر رشت خواهید شد. در ادامه ما قصد داریم تا شما را با بهترین زمان و فصل سفر به رشت و رزرو کردن هتل در این شهر آشنا کنیم. البته قبل از آن بیایید تا با هم گشتی در دل زیبایی بهشتی این شهر داشته باشیم.

بهار در رشت

برای رزرو هتل در رشت، چه زمانی مناسب است؟

رزرو هتل رشت در فصل بهار می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین اتفاقات زندگی شما باشد. اگر در بهار به رشت رفتید شک نکنید که به یکی از زیباترین نقاط ایران در خطه شمال قدم گذاشته‌اید که سفر پرشوری را برای شما رقم خواهد زد. مناظر بهاری رشت از جذاب‌ترین تصاویر و بدیع‌ترین زیبایی‌ها و جلوه‌گری‌های طبیعت هستند که می‌توانند شما را متحیر کنند. درختان زنده و شاداب بوده، گل‌ها و شکوفه‌ها رنگارنگ هستند و برگ‌های جوانه زده با رنگ‌های سبز و تازه خود، چشمان شما را خیره خواهند کرد.

هوای بهار در رشت بین ۱۵ درجه سانتیگراد تا ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان است و البته بهترین زمان برای انجام فعالیت‌های خارج از خانه مانند گردش و پیک نیک در دل طبیعت به‌حساب می‌آید. البته ناگفته نماند که وقوع رگبارهای ناگهانی در فصل بهار هم می‌تواند شما را غافلگیر کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که در زمان سفر به رشت حتماً چتر به همراه داشته باشید. قدم زدن در باران‌های ناگهانی بهاری و نفس کشیدن تازگی عطر طبیعت، می‌تواند شما را سرزنده کند. در فصل بهار گردشگری در رشت رونق بسیار زیادی دارد و مسافران و گردشگران زیادی در بهار خود را به این خطه می‌رسانند.

بد نیست بدانید که به دلیل آب‌و‌هوای متغیر و البته خشن زمستان در رشت، بهترین زمان برای رزرو هتل در این شهر فصل بهار است.

تابستان در رشت

برای رزرو هتل در رشت، چه زمانی مناسب است؟

نزدیک بودن به ساحل دریای خزر یکی از جاذبه‌های انکارناپذیر شهر رشت است که سبب شده در فصل تابستان حتی برخلاف شرجی بودن هوا، گردشگران بسیاری به این شهر سفر کنند. البته وجود رطوبت هوا شاید تجربه جذابی نباشد؛ اما یک بار لمس آن بدون شک ضرری هم نخواهد داشت. رطوبت هوای رشت در برخی از روزهای فصل تابستان صددرصد است و شرجی بودن هوا باعث می‌شود که شما زیاد تعریق کنید. به همین دلیل انجام فعالیت‌هایی مانند قایق سواری، شنا و حتی آفتاب گرفتن در ساحل، ایده‌آل و پرطرفدار است.

دمای هوا در شهر رشت و در تابستان ۳۵ درجه است؛ اما اگر در طول روز به مناطق جنگلی و ییلاقی و اطراف شهر بروید، بدون شک خنکای بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. در فصل تابستان احتمال بارش باران بسیار کم و اندک است. این موضوع در کنار طولانی بودن فصل تابستان سبب شده تا رشت یکی از مناطق جذاب برای سفرهای تابستانه باشد. قدم زدن در سواحل دریای خزر، لذت بردن از تفریحات متعدد و متنوع دریایی و گشت‌و‌گذار در جنگل‌ها و دامنه‌های کوهستانی، از بی‌نظیرترین تفریحات رشت در فصل تابستان به‌حساب می‌آید.

پاییز در رشت

شهر رشت پاییز بسیار زیبایی دارد. زیبایی پاییز در این شهر به واسطه انبوه درختان جنگلی و طیف رنگی جذابی است که چشمان هر بیننده‌ای را مات خود می‌کند. برگ‌های زرد و نارنجی و قرمز و کهربایی تمام سطح خیابان، پیاده‌رو و محیط سبز اطراف را پوشانده‌اند و همین موضوع کمک می‌کند تا شما بهترین خاطره‌ها را از سفر خود به رشت در ذهنتان ثبت کنید. در پاییز رشت به شدت مهربان و شاداب است و با آب‌و‌هوای مطبوع و خنک و آسمان نیمه ابری و نم‌نم باران، هر دلداده پاییزی را به سمت خود می‌کشاند.

تفاوتی نمی‌کند که شما در خیابان و کوچه‌ها قدم بزنید یا خود را به بوستان‌ها و پارک‌ها برسانید. تمام شهر رشت به‌صورت یکپارچه مملو از صدای خش خش برگ‌ها در زیر پای عابران است و این تنها موسیقی دلنشینی است که شما در این فصل، در شهر رشت خواهید شنید. دمای هوا بسیار معتدل است و به همین دلیل یکی دیگر از فصول مورد علاقه گردشگران و مسافران به‌حساب می‌آید. البته فراموش نکنید که در سفر به رشت پاییزی، حتماً با چتر و لباس گرم وارد شهر شوید. همچنین در این فصل در شهر رشت شما می‌توانید میوه‌های جذابی مانند ازگیل و گلابی وحشی را هم نوش جان کنید.

زمستان در رشت

آخرین فصل سال فصل زمستان است. شهر رشت در دل زمستان، برفی است و یکی از جذاب‌ترین نقاط برای سفر و گردشگری به‌حساب می‌آید. البته دیگر خبری از آفتاب در این شهر نیست. اگر عاشق برف و سرمای زمستان هستید در شهر رشت می‌توانید زمستان واقعی را مشاهده کنید. دمای هوا تا حدودی معتدل است و البته سوز شدیدی ندارد. به همین دلیل گشت‌و‌گذار در شهر رشت در زمستان هم پرطرفدار است. شما در فصل زمستان و در شهر رشت می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های بی‌نظیری را ثبت کنید و با رزرو هتل از حضور در میان شهر رشت برفی بیش از پیش لذت ببرید.

رزرو هتل در شهر زیبای رشت

در این مطلب از شهر رشت و بهترین زمان رزرو هتل در این شهر برای شما گفتیم. نکته مهم اینکه برای رزرو کردن هتل در این شهر حتما از مجموعه‌های گردشگری خوشنامی مانند فلای تودی استفاده کنید. این مجموعه، با تجربه سفرهای داخلی و خارجی فراوان به شما کمک خواهد کرد که بهترین تجربه سفر به رشت را داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو