برای رزرو هتل در کرمانشاه چه مدارکی نیاز داریم؟

منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/24

12:46


رزرو هتل یکی از اولین کارها برای برنامه ریزی قبل از سفر است که انتخاب هتل مناسب تنها بخشی از آن است و آشنایی با فرآیند رزرو و اقامت در هتل نیز بسیار مهم است.باید با الزامات و قوانین پذیرش آشنایی کامل داشته باشید و تمامی مدارک لازم را با خود به همراه ببرید.

تصور کنید قصد سفر به کرمانشاه را دارید و هتل لاله بیستون کرمانشاه را که یکی از بهترین هتل ها به حساب می‌آید جهت اقامت انتخاب کرده اید. اما باید با الزامات و قوانین پذیرش آشنایی کامل داشته باشید و تمامی مدارک لازم را با خود به همراه ببرید تا هنگام پذیرش در هتل با مشکلی مواجه نشده و با آرامش خاطر و به راحتی اقامت خود را آغاز کنید. پس با این مطلب همراه باشید.

مدارک لازم برای رزرو هتل در ایران

به طور کلی مدارک مورد نیاز برای رزرو هتل لاله بیستون کرمانشاه و سایر هتل ها در ایران به شرح زیر است:

- اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه

- برگه تاییدیه رزرو هتل یا همان واچر

- مدرک صیغه نامه همراه با مهر برجسته محضر (برای زوجین)

- ارائه پاسپورت و ویزای معتبر ( برای مسافران خارجی)

نکات و قوانین تکمیلی رزرو هتل

به‌طور کلی تمامی هتل‌های ایران از یکسری قانون کلی پیروی می‌کنند که در ادامه ارائه شده است:

  1. برای اقامت در هتل به همراه خانواده، در هنگام رزرو اتاق دقت داشته باشید که فقط افراد محرم می توانند در یک اتاق باهم اقامت کنند بنابراین برای اثبات محرمیت افراد با یکدیگر حتما شناسنامه تمامی آن‌ها را به همراه داشته باشید.

  2. برای اقامت زوج‌های خارجی نیازی به ارائه مدارک محرمیت نبوده و این موضوع تنها برای افراد ایرانی لازم است. البته داشته باشید ایرانیانی که دارای پاسپورت کشور دیگری هستند نیز در صورت اقامت در هتل بر اساس قوانین مهمانان ایرانی پذیرش می‌شوند.

  3. توجه داشته باشید که اگر کودک خردسال نیز با خود به همراه داشته باشید، ارائه مدرک احراز هویت همچون شناسنامه برای ایشان نیز ضروری است.

  4. در مواقع خاص مدارک دیگری نیز لازم است، مثلا در صورت رزرو هتل برای افراد زیر 18 سال، علاوه بر مدارک فوق، ارائه رضایت کتبی ولی یا قیم قانونی نیز ضروری است. این افراد اجازه رزرو هتل به تنهایی را نیز ندارند.

  5. در صورتی که قصد رزرو هتل برای افراد معلول را دارید، بهتر است کارت معلولیت آن ها را ارائه دهید. این کارت به هتل کمک می کند تا امکانات لازم را برای ایشان فراهم کند.

در نهایت در صورت نقص و کمبود مدارک و یا وجود مشکل در احراز هویت (مانند عدم همخوانی عکس و شخص)، هتل از پذیرش شما معذور خواهد بود و شما را به اداره اماکن راهنمایی می‌کند تا بررسی های لازم صورت گیرد. پس از بررسی اگر مشکلی وجود نداشته باشد، اداره اماکن برگه تاییدیه برای پذیرش در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین تمامی مدارک را به درستی همراه خود داشته باشید تا به راحتی و بدون اتلاف وقت در هتل پذیرش شوید و از سفر خود لذت ببرید.

انتخاب هتل مناسب

حالا که با قوانین پذیرش هتل آشنا شدید، به بخشی دیگر از برنامه های قبل از سفر یعنی انتخاب هتل مناسب می‌پردازیم. در ادامه این مطلب با معرفی یکی از بهترین هتل های کرمانشاه همراه باشید تا تجربه ای دل‌انگیز از اقامت در سفر را برای خود رقم بزنید:

هتل لاله بیستون کرمانشاه یک هتل چهار ستاره است که در فاصله 25 کیلومتری از شهر کرمانشاه در دامنه کوه بیستون، از مهمترین جاذبه های کرمانشاه، قرار گرفته. ساختمان هتل لاله، یک کاروانسرای تاریخی صفوی است که قدمت آن به بیش از 300 سال می‌رسد. این بنا در سال 1394 بازسازی و به یک هتل تبدیل و امکانات و خدمات متنوع به آن اضافه شد.

این هتل دارای 20 واحد استاندارد و سوئیت با ظرفیت 100 مهمان است که مجهز به امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی همچون اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... هستند که در اکثرشان نمای کوه بیستون قابل مشاهده است.

موقعیت مکانی:

یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی جاهای دیدنی است که دسترسی به این مکان ها را به راحتی برای شما فراهم می‌کند. مثلا شما می‌توانید با 10دقیقه پیاده روی به محوطه تاریخی و فرهنگی بیستون برسید که از جذاب ترین مکان های گردشگری کرمانشاه به شمار می‌رود. نقش برجسته و سنگ نبشته بیستون، تندیس هرکول، کاخ بیستون و... همگی جزو این مجموعه هستند.

همچنین این هتل در فاصله کمی با معبد آناهیتا، طاق بستان، بازار سنتی و دیگر جاذبه های کرمانشاه قرار گرفته و با صرف 30دقیقه به‌وسیله خودرو می‌توانید به این مکان ها بروید.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

امکانات و خدمات:

هتل لاله تلفیق زیبایی از سنت و مدرنیته را نمایش می‌دهد. آرامش فضای سنتی بر محیط هتل حاکم است، اما با ارائه امکانات مدرن، رفاه حال مهمانان در این فضای دلچسب تاریخی نیز فراهم شده است، مانند: رستوران با ارائه غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی شاپ، چای‌خانه سنتی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، ارائه خدمات لاندری و...

رزرو هتل با بهترین قیمت در سراسر ایران و جهان با فلای تودی

شما می‌توانید از طریق فلای تودی، هتل مورد نظر خود در سراسر جهان را با مناسب ترین قیمت، رزرو کنید.

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی، به آسانی می توانید لیست تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان را به همراه امکانات و قیمت مشاهده کرده و هتل خود را انتخاب نمایید. با مقایسه قیمت هتل موردنظر خود، در زمانی که قصد سفر دارید، متوجه تفاوت قیمت فلای تودی با سایر سایت ها می‌شوید.

پس از رزرو، واچر (برگه تاییدیه هتل) به صورت آنی برای شما صادر می‌شود و زمان مراجعه به هتل، کوچک‌ترین مشکلی نخواهید داشت. همچنین جهت آرامش خاطر بیشتر شما، پس از هر خریدی از فلای تودی، در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید. این پشتیبانی24 ساعته فلای تودی را از سایر شرکت‌های گردشگری متمایز کرده است.

این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد. رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات آن هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو