کدام یک از هتل های تبریز را رزرو کنیم؟

منبع: تالاب

1

1402/10/14

11:16


مسافران برای رزرو هتل در تبریز گزینه‌های متعددی پیش رو دارند. با توجه به اینکه هر کس […]

کدام یک از هتل های تبریز را رزرو کنیم؟

مسافران برای رزرو هتل در تبریز گزینه‌های متعددی پیش رو دارند. با توجه به اینکه هر کس می‌تواند هدف خاصی از سفر به این شهر زیبا و تاریخی را داشته باشد، می‌تواند از بین هتل های تبریز که تعداد آن ها بسیار زیاد است، یک گزینه را انتخاب کند.

 

بعضی از افراد هستند که برای تمدد اعصاب و عوض کردن آب و هوا به تبریز سفر می‌کنند و هتل هایی را رزرو کنند که دور از هیاهوی شهر و ترافیک باشند. اما در مقابل افرادی هم هستند که می‌خواهند بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تبریز آشنایی پیدا کنند که اقامتگاه خود را از بین آن دسته از هتل های تبریز در مرکز شهر انتخاب می‌کنند.

 

نکاتی برای انتخاب هتل های تبریز

قبل از رزرو هر هتلی در شهر تبریز، بهتر است بدانید که قصد شما از سفر به این شهر زیبا و خوش آب و هوا چیست. این گونه بهتر می توانید از بین هتل های پرستاره یا اقامتگاه‌های اقتصادی تبریز، یک گزینه را انتخاب کنید. هتل های شهر تبریز از نظر موقعیت مکانی، سطح کیفی خدمات و دسترسی‌ها با یکدیگر تفاوت دارند.

 

اگر اولویت شما در انتخاب و رزرو هتل قیمت باشد، می توانید از بین هتل هایی که قیمت‌های مناسبی دارند یک گزینه را انتخاب کنید. اما اگر هزینه برای شما اهمیت ندارد و می‌خواهید تنها چند روزی را برای تمدد اعصاب در هتل های مدرن تبریز بگذرانید، می‌توانید از بین هتل های لوکس ۴ ستاره و ۵ ستاره یک مورد را انتخاب کنید.

 

چنانچه دسترسی به جاذبه‌های شهر تبریز و وسایل حمل و نقل عمومی برای شما مهم باشد، انتخاب هتل های مرکز شهر بهترین گزینه هستند. در غیر این صورت، می‌توانید هتل هایی را انتخاب کنید که از مرکز شهر دور هستند اما به واسطه طراحی بسیار ویژه، اقامت خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهند زد.

 

یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب هتل های تبریز باید به آن توجه کنید، این است که شما به تنهایی سفر می‌کنید یا قصد دارید به همراه خانواده در هتل اقامت داشته باشید. اگر هدف شما اقامت خانوادگی باشد، هتل آپارتمان‌های بسیار با کیفیتی در تبریز هستند که اتاق‌های بزرگ و مناسب برای اقامت خانواده‌ها دارند.

 

 هتل های تبریز دور از ترافیک شهر

در بین هتل های تبریز دور از ترافیک شهر، بعضی از هتل های ۵ ستاره هستند که جزو هتل های بین‌المللی محسوب می‌شوند. بعضی دیگر از این هتل‌ها نیز دارای واحدهای اقامتی سنتی هستند که مسافران را با فرهنگ غنی این شهر آشنا می کنند. بنابرانی، در تبریز از بابت تنوع اقامتگاه ها مشکلی نخواهید داشت.

 

هتل لاله پارک کایا

یکی از هتل های لوکس شهر تبریز که ۵ ستاره دارد، هتل لاله پارک کایا است. این هتل در سال 1395 افتتاح شده است. هتل لاله پارک ۱۷ طبقه و ۲۲۰ واحد اقامتی دارد. بد نیست بدانید که این هتل ۸ آسانسور برای راحتی مسافران دارد. افرادی که ترجیح می‌دهند چند روزی دور از ترافیک و شلوغی شهر باشند، می‌توانند در این هتل لوکس و ۵ ستاره اقامت کنند.

 

امکانات هتل لاله پارک مانند سالن‌های ورزشی، سالن اجتماعات، سالن ماساژ، حمام سنتی، استخر، سونا، جکوزی، کافی نت و … همگی رایگان هستند. رستوران و کافه هتل لاله پارک جزو معروف‌ترین رستوران‌های تبریز هستند.

دسترسی هتل لاله پارک به جاذبه‌هایی مانند موزه آذربایجان، کاخ موزه شهرداری، مسجد جامع و بازار تبریز مناسب است. مسافران می‌توانند پس از ۱۰ دقیقه رانندگی خود را به مرکز شهر برسانند و از جاذبه‌های دیدنی تبریز دیدن کنند.

 

آدرس: اتوبان پاسداران- میدان شهید فهمیده -جنب مرکز خرید لاله پارک

 

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس تبریز

یکی دیگر از هتل های تبریز که دور از ترافیک و شلوغی قرار گرفته و امکانات رفاهی بسیار لوکس و مدرنی دارد، هتل پارس ائل گلی است. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و ۱۸۰ واحد اقامتی دارد.

مسافرانی که در اتاق‌های این هتل ۱۷ طبقه اقامت می‌کنند، می‌توانند از امکاناتی مانند روم سرویس ۲۴ ساعته، کتابخانه، غرفه‌های تجاری، سونا، استخر رایگان، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، رستوران گردان، کافه، کلینیک و تاکسی سرویس فرودگاهی استفاده کنند.

 

دسترسی این هتل نیز به جاذبه‌های گردشگری و مرکز شهر تبریز مناسب است. مسافران می‌توانند پس از ۱۰ الی ۱۲ دقیقه رانندگی خود را به مرکز شهر برسانند. این هتل تا پارک تفریحی ائل گلی با خودرو ۴ دقیقه فاصله دارد و فاصله آن تا مقبره شاعران تبریز با خودرو ۱۳ دقیقه است.

 

آدرس: جاده ائل گلی -مشرف به پارک ائل گلی

 

هتل صخره‌ای لاله کندوان

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره و خاص تبریز هتل لاله کندوان است که به هتل صخره‌ای شهرت دارد. این هتل که در دل کوه قرار گرفته ۱۶ واحد اقامتی دارد. مسافرانی که قصد دارند در این هتل اقامت کنند باید از ۱۸۰ پله آن بالا بروند. این هتل ۵۷ کیلومتر تا شهر فاصله دارد، اما برای افرادی که نیاز به استراحت و آرامش دارند، بسیار مناسب است.

امکانات هتل لاله کندوان شامل پارکینگ روباز، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، فضای سبز، کافی شاپ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس و اتاق چمدان می‌شود.

 

مسافران برای رسیدن به جاذبه‌های گردشگری تبریز و دسترسی به مراکز اصلی شهر باید ۵۷ کیلومتر را طی کنند تا به مرکز شهر برسند. این شهر تا روستای تاریخی کندوان با خودرو ۸ دقیقه فاصله دارد. اما تا مراکز اصلی شهر از ۴۰ تا ۵۸ دقیقه فاصله دارد.

 

آدرس: دهکده توریستی کندوان- تبریز

 

هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز یک هتل ۵ ستاره است که دارای تجهیزات و امکانات بسیار مدرنی است. این هتل ۱۰ طبقه و ۲۰۲ واحد اقامتی لوکس دارد. هتل شهریار در سال ۱۳۸۶ تأسیس شده است، اما در سال ۹۶ برای به روز رسانی سطح کیفی خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته است.

 

از امکانات این هتل می‌توان به رستورانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر، شبکه پخش فیلم، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، پارکینگ، لاندری، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، فضای سبز و خدمات بیدار باش اشاره کرد.

 

دسترسی این هتل به مکان‌های مهم شهر تبریز مناسب است. افرادی که به قصد دیدن جاذبه‌هایی مانند بازار تاریخی تبریز، خانه مشروطه و ارگ علیشاه به تبریز سفر کرده اند، می‌توانند پس از ۱۰ الی ۱۱ دقیقه رانندگی خود را به این مکان‌ها برسانند.

 

آدرس: تبریز- ابتدای بلوار ائل گلی

 

هتل های تبریز نزدیک مرکز شهر

هتل های تبریز که در مرکز شهر و نزدیک به جاذبه‌های دیدنی قرار گرفته اند، برای افرادی مناسبند که می‌خواهند با میراث فرهنگی این شهر و آداب و رسوم مردم آن‌ها بیشتر آشنا شوند. به همین خاطر، به چند هتل معروف تبریز که در مرکز شهر قرار گرفته‌اند نیز اشاره می‌کنیم.

 

هتل فرید تبریز

هتل سه ستاره فرید در سال ۱۳۹۸ تأسیس شده است. این هتل سه ستاره 30 اتاق دارد که در ۶ طبقه قرار گرفته‌اند. از امکانات هتل فرید می‌توان به رستورانی با ظرفیت ۸۰ نفر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات تور، خدمات خانه‌داری و پارکینگ اشاره کرد.

 

این هتل سه ستاره دسترسی خوبی به بازار تبریز و کاخ شهرداری دارد. مسافران می‌توانند با ۴ دقیقه رانندگی خود را به این مکان‌ها برسانند.

 

آدرس: خیابان شریعتی جنوبی -خیابان دالمان- جنب پارکینگ طبقاتی فجر

 

بوتیک هتل عمارت میرزا مهدی فراش باشی

این هتل سنتی برای افرادی که به میراث فرهنگی و تاریخ و هنر مردم تبریز علاقه دارند، بسیار مناسب است. زیرا جزو خانه‌های تاریخی شهر تبریز محسوب می‌شود. اما در سال ۱۴۰۲ بازسازی شده تا بتواند پذیرای مسافران باشد. این هتل دو طبقه و ۶ اتاق برای اقامت مسافران دارد.

 

از امکانات هتل می‌توان به رستوران آن اشاره کرد که ظرفیت ۱۲۰ نفر دارد. سایر امکانات این هتل نیز شامل کافی شاپ، فضای سبز، چای‌خانه سنتی، گشت نیمروزی، آتلیه و خدمات باربری می‌شود.

 

دسترسی هتل به مرکز شهر، مقبره شاعران و موزه قاجار به صورت پیاده ۳ دقیقه تا ۸ دقیقه است. این هتل تا بازار تبریز با خودرو ۵ دقیقه فاصله دارد. بنابراین دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد.

 

آدرس: خیابان ثقة الاسلام -روبروی امامزاده سید حمزه -کوچه بهروزیه -نبش کوچه بافته چی

 

هتل آپارتمان ارس تبریز

هتل آپارتمان ارس، از هتل های تبریز

هتل آپارتمان ارس در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده است. این هتل هفت طبقه، ۲۶ واحد اقامتی دارد و برای خانواده‌ها بسیار مناسب است. هتل آپارتمان ارس امکاناتی مانند زنگ بیدارباش، اتاق چمدان، صندوق امانات، گشت نیمروزی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و پذیرش ۲۴ ساعته دارد.

 

دسترسی بسیار خوب هتل ارس به مرکز شهر باعث شده تا مسافران بتوانند خیلی راحت به میدان ساعت تبریز و خانه استاد شهریار دسترسی داشته باشند. فاصله این هتل تا موزه ادبی شهریار با خودرو ۴ دقیقه و با ارگ علیشاه ۵ دقیقه است.

 

آدرس: تبریز- تقاطع پاستور جدید و طالقانی

 

هتل آپارتمان الیف تبریز

یکی از هتل های تازه تأسیس تبریز که در مرکز شهر قرار دارد، هتل آپارتمان الیف است. این هتل در سال ۱۴۰۰ بازگشایی شده و دارای ۱۰ طبقه است. واحدهای اقامتی این هتل نیز مجموعاً ۱۰ اتاق هستند.

 

 از امکانات این هتل آپارتمان نیز می‌توان به امکانات پخت و پز، تلویزیون در اتاق، آشپزخانه حمام، خدمات خانه‌داری، آژانس مسافرتی، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

 

فاصله این هتل تا ایستگاه مترو آبرسان به صورت پیاده ۳ دقیقه است. مسافرانی که بخواهند به مجتمع تجاری برج بلور بروند باید ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کنند. فاصله هتل تا سایر جاذبه‌های گردشگری مانند موزه قاجار و مسجد کبود نیز با خودرو ۵ تا ۶ دقیقه است.

 

آدرس: بلوار علامه طباطبایی- نرسیده به آبرسان- نبش کوچه کلانتر

 

هتل سینا تبریز

هتل سینا یکی از هتل های تبریز نزدیک مرکز شهر است. این هتل سه طبقه و ۵۵ واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب دارد. از امکانات هتل سینا می‌توان به اینترنت در اتاق، روم سرویس، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و خدمات بیدار باش اشاره کرد.

 

این هتل که در خیابان امام خمینی تبریز قرار گرفته ودسترسی خوبی به ارگ علیشاه، موزه قاجار، مقبره شاعران و بازار تبریز دارد.

 

آدرس: خیابان امام خمینی- فلکه باغ گلستان

 

کلام پایانی

هتل های تبریز با توجه به هدف مسافران از سفر تنوع بالایی دارند. به همین خاطر ما در این نوشتار سعی کردیم هم به هتل هایی اشاره کنیم که دور از ترافیک هستند و هم هتل هایی که در مرکز شهر قرار گرفته‌اند را معرفی کنیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی درباره رزرو هتل های تبریز در اختیار شما قرار داده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو