بیکینی یا تانگ کدام مناسب تر است؟

منبع: ردمگ

1

1402/11/1

09:20


همه ما با توجه به لباس‌هایی که می‌پوشیم، سوتین خود را انتخاب می‌کنیم. گاهی اوقات هم بر اساس مناسبت‌های خاص،

بیکینی یا تانگ کدام مناسب تر است؟

همه ما با توجه به لباس‌هایی که می‌پوشیم، سوتین خود را انتخاب می‌کنیم. گاهی اوقات هم بر اساس مناسبت‌های خاص، سبک خاصی از سوتین را می‌پوشیم. اما چند نفر از ما همین دقت را برای انتخاب شورت داریم؟ چقدر اهمیت می‌دهیم که شورت‌های ما با لباس‌هایمان همخوانی داشته باشد؟ آیا فقط یک شورت ساده برمیدارید و با عجله می‌پوشید؟ یا اینکه کمی وقت می‌گذارید تا به این فکر کنید که کدام یک از لباس‌زیرهایتان با لباس شما هماهنگ است؟ انواع مختلفی از لباس‌های زیر زنانه در بازار موجود است: مثل بیکینی، شورت بدون VPL، لامبادا و … . در این قسمت قرار است دو نوع بسیار محبوب در بین بانوان را بررسی کرده و درباره‌ی تفاوت‌های آن‌ها اظهار نظر کنیم. این دو مدل، لباس زیر بیکینی و تانگز هستند.

تفاوت بین تانگز و بیکینی

همه ما می‌دانیم که درست مثل سینه‌ها، باسن ما هم فرم‌ و اشکال متفاوتی دارد و مدل لباس‌زیر بر اساس شکل باسن و انواع مختلف لباس‌هایی است که می‌پوشیم. قبل از اینکه به تفاوت‌های بیکینی و تانگز بپردازیم، اول بیایید ویژگی‌های این دو نوع خرید لباس زیر را برای بانوان بررسی کنیم.

بیکینی چیست؟

بیکینی چیزی نیست جز یک لباس دو تکه. قسمت بالایی برای پوشاندن سینه‌ها و قسمت پایینی برای پوشاندن ناحیه تناسلی استفاده می‌شود. زنان معمولا آن را زمان شنا می‌پوشند. حتی در صورت لزوم می‌توانند آن را زیر لباس خود هم بپوشند. به عبارت دیگر، بیکینی را می‌توان به عنوان لباس زیر هم پوشید.

تانگ چیست؟

 تانگ یا بند انگشتی، شبیه به بیکینی است و می‌تواند به عنوان لباس زیر یا حتی لباس شنا استفاده شود. اما تانگ پوشش کمتری نسبت به بیکینی دارد. در این مدل، پوشش باسن بسیار نازک است و بیشتر از متریال نخی و توری تهیه می‌شود.

تانگ چیست؟

بند انگشتی شبیه بیکینی است و می تواند به عنوان لباس زیر یا لباس شنا استفاده شود. اما تانگ پوشش کمتری نسبت به بیکینی دارد. در شلنگ، مواد باسن بسیار نازک است. شلوارهای نخی و توری بسیار محبوب هستند.

بیکینی تانگ

به بیکینی تانگ «تانگکینی» نیز گفته می شود. به شکل مثلث می آید. طراحی آن به گونه ای است که کمترین پوشش را برای باسن و باسن ایجاد می کند. خانم‌ها معمولاً برای نشان دادن اعتماد به نفس بدنشان، لباس‌های شلواری می‌پوشند.

بیکینی زنانه

بیکینی با پوشش کمتری طراحی شده است و کمربند آن فقط سه اینچ زیر ناحیه لگن شما قرار می گیرد. این نوع شورت ها دارای بریدگی بالای ران هستند. شورت های بیکینی بیشتر از مدل های هیپستر و پسرانه ظاهر می شوند زیرا پارچه های باریک تری در قسمت کناری دارند.

باز شدن پا در بیکینی ها نیز کمی بزرگتر است، زیرا پوشش کمتری ایجاد می کنند. هر چه شلوارهای بیکینی پوشش کمتری ارائه دهند، به عنوان مایو محبوبیت بیشتری دارند. ست های بیکینی در پارچه هایی مانند پنبه، توری، توری، نایلون، پلی آمید و اسپندکس عرضه می شوند. یک ست بیکینی از دو تکه تشکیل شده است: سوتین و شورت.

چه چیزی را می توانید با بیکینی خود ست کنید؟

لباس زیر بیکینی فوق العاده همه کاره است. از این رو، می توان آن را با هر شلوار جین، دامن و لباس مورد علاقه خود پوشید. می‌توانید زیر شلوار جین بلند و تنگ هم شلوار بیکینی بپوشید. اگر می خواهید با یک جفت ژگینگ استایل شوید، شلوار بیکینی بهترین انتخاب است! اینها برخی از نکات ما در مورد لباس زیر زنانه هندی است.

شلوار زنانه

بند بند لباس زیری با کمر باریک و حداقل پوشش است. شلوارهای شلواری به گونه ای طراحی شده اند که از خطوط قابل مشاهده شورت (VPL) جلوگیری کنند و به دلیل این ویژگی، بسیاری از خانم ها آن را جذاب می دانند. بند انگشتی ناحیه تناسلی را می پوشاند و باسن را بدون پوشش می گذارد.

نگاهی به این شورت شلواری شیوای بیندازید!

تانگ ها دستخوش تغییرات شگفت انگیزی شده اند. بله، سانگ ها در حال حاضر در چهار نوع G-string، Tanga، T-back و Micro Thong موجود هستند. شورت های بند دار در انواع پارچه ها از نخی گرفته تا توری وجود دارد و می توان آن را با یک لباس مناسب ست کرد.

بیکینی یا تانگ کدام مناسب تر است؟

چه چیزی را می توانید با شلوارهایتان جفت کنید؟

جوراب شلواری را با جوراب شلواری و ساق شلواری بپوشید زیرا از خطوط مشهود شورت (VPL) جلوگیری می کند. جوراب شلواری بلند کت و شلوار لباس های خوش فرم و اندام است. همچنین، شورت را برای کت های مختلف بررسی کنید!

امیدواریم که اکنون تفاوت بین لباس زیر بیکینی و بند بند را بدانید.

تفاوت های راحتی و پوشش بین بیکینی و لباس زیر بند بند

روند لباس‌های زیر زنانه و محبوبیت بیکینی و لباس‌های زیر شلواری در هند تغییر می‌کند. با این حال، بیشتر از آنچه که مد روز است، یک زن باید نوع خاصی از لباس زیر را بر اساس راحتی انتخاب کند. بدون راحتی و حمایت مناسب، یک زن نمی تواند از مزایای لباس های خود بهره مند شود!

برخی از زنان در پوشیدن شلوارهای شلواری احساس راحتی می کنند، در حالی که برخی دیگر بیکینی را ترجیح می دهند، زیرا این لباس ها نسبت به شلوارهای شلواری کمتر آشکار هستند. دانستن تفاوت‌های این دو به شما کمک می‌کند تا لباس زیر مناسب با تیپ بدنی خود را انتخاب کنید.

تاثیر لباس زیر بیکینی و بند بند بر سلامت جسمانی و بهداشت

بیکینی یا جوراب شلواری خود را بر اساس سایز خود انتخاب کنید. اگر می خواهید اندازه دقیق خود را پیدا کنید، از ماشین حساب سایز شورت Shyaway استفاده کنید. اگر لباس زیر خیلی تنگ بپوشید، می تواند باعث چروک شدن پوست شود.

اینگونه است که پوشیدن بیکینی یا بند سایز نامناسب بر سلامت جسمانی تأثیر می گذارد. لباس زیر خیلی گشاد نیز می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در شما شود.

در مورد بهداشت، مطمئن شوید که لباس زیر خود را بعد از هر بار استفاده بشویید. این کار از رشد باکتری ها و سایر میکروب ها روی لباس زیر جلوگیری می کند.

کدام نوع لباس زیر برای خانم ها بهتر است؟

برای خانم‌ها، ترجیحات و فاکتورهای شخصی متعددی بر انتخاب لباس زیر بیکینی یا بند دار تاثیر می‌گذارد. اگر احساس راحتی می کنید، یک بیکینی یا شلوار بند دار به عنوان مایو بپوشید. در غیر این صورت، آن را زیر یک لباس مناسب بپوشید. و انتخاب بین بیکینی و جوراب شلواری به نیاز شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید لباس گونه بپوشید، جلو بروید و آن را با شیک به رخ بکشید. در اوقات فراغت خود، در مورد cheekini بخوانید – لباس زیر زنانه که مردم در مورد آن صحبت می کنند. انتخاب لباس زیر کاملا با شماست. هر انتخابی که دارید، اعتماد به نفس داشته باشید و بلند قدم بروید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو