خانم‌ها این هشدار را برای نشستن سوتین جدی بگیرید!

منبع: نی نی بان

49

1401/7/11

12:51


چشمک: آیا سوتین خود را مرتب می شویید؟ اهمیت شستن سوتین بعد از هر بار استفاده چیست؟ تقریباً همه می دانند که سوتین ها به اندازه دیگر لباس های زیر، نیازی به شستن ندارند. بیشتر خانم ها با یک “تست بویایی” کوچک، تصمیم می گیرند که آیا آنها را بشورند یا نه!؟ با این حال، تحقیقات اخیر نشان می دهد که وضعیت ممکن است جدی تر از آن چیزی باشد که فکر می کردیم! در این مطلب اهمیت شستن سوتین پس از استفاده مورد بررسی قرار گرفته است. با بخش مد چشمک همراه باشید.

کارشناسان تاکید می کنند پس از هر بار استفاده باید سوتین های خود را بشویید. چشمک در مورد اینکه اگر بعد از هر بار استفاده از سوتین، آنها را نشویید چه اتفاقی برایتان می افتد تحقیق کرده است.

سوتین

سوتین (به فرانسوی: Soutien-gorge) یک گونه زیرپوش مختص زنان است که برای پوشانیدن و بالا نگه‌داشتن سینه ها استفاده می‌شود. امروزه استفاده از سوتین برای زنان بسیار رواج یافته است. برخی آن را «پوششی واجب» و برخی از فمنیست‌ها آن را «تبعیض علیه زنان» تعبیر می‌کنند و با بستن آن مخالفند.

منظورمان از “بعد از هر بار استفاده” چیست؟

متخصصان پوست اغلب چند ساعت تعریق حداقلی را به عنوان “یک بار پوشیدن کامل” حساب نمی کنند. با این حال، چند ساعت تعریق شدید نیز می تواند معادل چندین بار پوشیدن باشد. علاوه بر این، میزان چربی پوست و میزان عرق کردن شما مهم است. بنابراین با در نظر گرفتن تمامی این عوامل می توانید ایده آل ترین دفعات شستشوی سوتین را برای خود بیابید. البته نباید فراموش کنید که باید مرتب سوتین خود را عوض کنید. درست همانند دیگر لباس های زیر مثل شورت! در ادامه اهمیت شستن شوتین پس از استفاده مورد بررسی قرار گرفته است.


مطل پیشنهادی: بستن سوتین در خواب، آیا خطرناک است؟


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو