محمد دهقان کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

5

1402/11/24

10:26


معاون حقوقی رئیس جمهور از پیروزی حقوقی ایران در 5 پرونده بین المللی خبر داد.

محمد دهقان کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

پیروزی حقوقی ایران در 5 پرونده بین المللی

به گزارش نم نمک ، محمد دهقان با بیان این که «اخیرا در پنج پرونده بین المللی رای به نفع ایران صادر شده است» اظهار کرد : به طور مثال بعضی از مدارس ما را در کشورهای حوزه خلیج فارس توقیف کرده بودند که در دادگاه های داخلی آنجا پیگیری و رای به نفع ما صادر شد. یکی از این مدارس به آموزش و پرورش برگشت و دیگری هم رای به نفعش صادر شد که به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

محمد دهقان کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

محمد دهقان کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با اشاره به به رای صادره به نفع ایران در لوکزامبورگ یادآور شد : آن رایی که قبلا در دیوان عالی کشور لوکزامبورگ صادر شد و به شورای تجدید نظر این کشور برگشت ، خوشبختانه شورای تجدید نظر به نفع ما رای صادر کرد و وجوهی که در آنجا داشتیم در این پرونده رفع توقیف شد. برای انتقال و مدیریت بقیه پرونده ها بعدا توضیح می دهیم.

دهقان همچنین درباره پرونده شهیدان سلیمانی و فخری زاده گفت : روابط حقوقی ما با رژیم صهیونیستی بحث خاصی دارد و از مصادیری نیست که با رژیم صهیونیستی و افرادی که ترور کردند بتوانیم یک کار حقوقی انجام دهیم. این از بحث های فراحقوقی است که ان شاءالله انجام می شود.


بیوگرافی محمد دهقان

محمد دهقان متولد سال 1341 مشهد ، دانش آموخته دکترای تخصصی حقوق خصوصی و از آزادگان کشور بعد از جنگ تحمیلی و دارای سابقه ایثارگری است که چهار دوره نمایندگی مجلس ، عضویت در هیات رئیسه و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و عضویت در جمع حقوقدانان شورای نگهبان را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو