حمیدرضا ترقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1403/1/17

12:21


عضو حزب موتلفه اسلامی گفت : پاسخ ما به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری ایران هم قاطع است تا تن نیمه جان این رژیم ، به مرگ نهایی نزدیک تر شود و هم فرصتی در اختیارشان قرار نگیرد تا مفری برای خروج از وضعیت فعلی خود پیدا کنند.

حمیدرضا ترقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

ترقی : پاسخ به صهیونیست ها ، هوشمندانه خواهد بود

حمیدرضا ترقی ، با اشاره به اقدام تروریستی و جنایت جنگی نظامیان صهیونیست در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق ، اظهار کرد : اقدام غیرقانونی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه ، همانند جنایات جنگی آنان در غزه ، هم از سوی تمامی مراجع بین المللی محکوم شد و هم کشورهای مختلف با موضع گیری های خود این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

حمیدرضا ترقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

حمیدرضا ترقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی افزود : در شرایط کنونی منطقه ، ریشه این اقدام صهیونیست ها به وضعیت آنان در جنگ غزه بازمی گردد که کاملاً مغلوب شده اند ، به اهداف خود در جنگ نرسیدند ، متحمل خسارات جانی و مالی بی سابقه شدند و اکنون در موقعیتی قرار گرفتند که هم در حال پذیرش آتش بس هستند ، هم مراحل اضمحلال را پشت سر می گذارند ، هم پاسخی برای داخل ندارند و از درون در حال فروپاشی هستند و هم شکست شان پیش چشم جهانیان آشکار شده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد : با توجه به این شرایط ، باید طوری عمل کرد که این اقدام تلافی جویانه ، فرصتی برای صهیونیست ها پدید نیاورد که ورق افکار عمومی جهان را به نفع خود بازگرداند. البته محاسبات ما بسیار دقیق خواهد بود و شورای عالی امنیت ملی هم به همگی موارد لازم توجه کافی دارد و پیام رهبری انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا نیز نشان می دهد قطعاً تصمیم به انتقام جدی است.

ترقی تاکید کرد : چنین اقدام جنایتکارانه ای برای افکار عمومی جهان سند محکمی است تا کشوری که به ساختمان کنسولگری اش حمله شده ، حق قانونی داشته باشد که این اقدام را پاسخ دهد. در عین حال معتقدم پاسخ ما به این جنایت هم قاطع خواهد بود تا تن نیمه جان رژیم صهیونیستی را یک ضربه به مرگ نهایی نزدیکتر کند و هم فرصتی در اختیار این رژیم قرار نگیرد تا مفری برای خروج از وضعیت فعلی خود پیدا کنند.


بیوگرافی حمیدرضا ترقی

حمیدرضا ترقی متولد 1334 در نیشابور سیاستمدار و از اعضای شورای مرکزی و معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو