معرفی پرفروش ترین کتاب های 1402

منبع: پلازا

1

1402/11/25

14:26


معرفی پرفروش ترین کتاب های 1402

اغلب همراهان کتابخوان عزیز به این سوال را از ما می‌پرسند که پرفروش‌ترین کتاب‌های 1402 کدامند و یا بهترین کتاب‌های 1402 کدامند و از کجا باید بخریم.

ما در پاسخ به این سوال بر آن شدیم تا مقاله‌ای در این زمینه تهیه کنیم و با بررسی‌های تخصصی تیممان لیستی از این کتاب‌ها را تهیه کرده و به اختصار به معرفی هر کتاب بپردازیم. همچنین ما با تحقیق درباره فروشگاه‌های برتر کتاب، منبعی قابل اطمینان برای خرید دوستداران کتاب را در نظر گرفتیم.

لیست پرفروش‌ترین و بهترین کتاب‌های 1402 که برای شما تهیه کردیم به شرح زیر است:

  • کتاب 48 قانون قدرت نوشته رابرت گرین
  • کتاب معجزه سپاس‌گزاری نوشته راندا برن
  • کتاب سمفونی مردگان اثر عباس معروفی
  • کتاب رازهای روانشناسی تاریک نوشته ویلیام کوپر
  • کتاب اول عاشق خودت باش اثر مارک رکلاو
  • کتاب عادت‌های اتمی نوشته جیمز کلییر

48 قانون قدرت اثر رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت با اختلاف در جایگاه اول لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های 1402 قرار می‌گیرد. این شاهکار رابرت گرین قدرت را به عنوان یک جنبه از رفتار انسانی در نظر می‌گیرد و به شما کمک می‌کند این ویژگی را در شخصیت خود پرورش دهید.

رابرت گرین در این کتاب شخصیت‌های مطرح و قدرتمند جهان در زمان‌های مختلف را بررسی می‌کند و روش برخورد آن‌ها با موانع و چالش‌های زندگی را تحت نظر می‌گیرد. سپس با استفاده از تکنیک‌های عملی و راهکارهای بی نظیر خودش، رفتار درست را در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

معجزه سپاس گزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه سپاس‌گزاری تمرینی 28 روزه برای تغییر دادن بینش شما به زندگی است. این کتاب راندا برن عنوان خود را در پرفروش‌ترین کتاب‌های 1402 جای داده است.

نویسنده از شما می‌خواهد که لیستی شامل 10 مورد از چیزهایی که در زندگی دارید و حس خوبی به شما می‌دهند، تهیه کنید. سپس در ابتدای هر روز توضیحات و مثال‌هایی را به شما ارائه می‌دهد تا شما را آماده تمرین پایان روز کند.

هر روز از کتاب به یک تمرین پرداخته است. در تمرین شکرگزاری، تمامی موارد لیست شما یک به یک مورد سپاس قرار می‌گیرند. در پایان روز 28ام، شما با فردی که کتاب را آغاز کرده کاملا فرق دارید و به داشته‌هایتان با بینشی عمیق‌تر خواهید نگریست.

سمفونی مردگان نوشته عباس معروفی

کتاب سمفونی مردگان، شاهکار ادبیات ایران، نوشته عباس معروفی است. دساتان خانواده‌ای سنتی و تعصبی در اردبیل را روایت می‌کند. شخصیت اصلی داستان پسری از این خانواده با نام آیدین است.

آیدین پسری امروزی و مدرن است که دوست ندارد به سنت‌های دیرینه خانواده پایبند باشد و از طرفی همواره مورد فشار و سرزنش خانواده‌اش قرار می‌گیرد. او در نهایت خانواده‌اش را رها می‌کند، اما وقوع یک سری پیشامدها از جمله مرگ پدر سبب می‌شود آیدین به خانه برگردد و سعی کند اوضاع را سر و سامان دهد.

سمفونی مردگان به خوبی احساسات شخصیت‌ها و تقابل بین سنت و مدرنیته در خانواده را به تصویر می‌کشد. بی دلیل نیست که این رمان جذاب در دسته بهترین کتاب‌های 1402 جای می‌گیرد.

رازهای روانشناسی تاریک اثر ویلیام کوپر

کتاب رازهای روانشناسی تاریک نوشته ویلیام کوپر از بهترین کتاب‌های در زمینه روانشناسی تاریک است. روانشناسی تاریک توضیح می‌دهد که چگونه افرادی که از این تکنیک استفاده می‌کنند، کنترل ذهن شما را در دست می‌گیرند.

در حقیقت این افراد از ضعف‌های ذهنی شما برای این منظور استفاده می‌کنند. آن‌ها به طوری که متوجه نشوید، شما را وادار به انجام کاری می‌کنند که در شرایط عادی تمایلی به انجام آن ندارید

ویلیام کوپر همچنین ویژگی‌های مشترک چنین افرادی را مد نظر قرار می‌دهد و خصلت‌های آن‌ها را برایتان آشکار می‌کند تا در مقابل چنین افرادی آگاه باشید و از آن‌ها دوری کنید.

نا گفته نماند که روانشناسی تاریک همیشه هم در جهت منفی به کار گرفته نمی‌شود و برخی مواقع جنبه مثبتی دارد. مانند زمانی که یک پزشک از این تکنیک ذهن بیمارانش را دور می‌زند تا بر بیماری خود غلبه کنند.

اول عاشق خودت باش نوشته مارک رکلاو

یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های 1402 در زمینه خودسازی کتاب اول عاشق خودت باش است. مارک رکلاو در این کتاب می‌خواهد بینش شما را نسبت به خودتان تغییر دهد. او قصد دارد کاری کند که دوستی شما با خودتان عمیق‌تر از پیش شود.

به نظر رکلاو، امکان ندارد کسی خودش را دوست نداشته باشد و به خواسته‌های خود اهمیت ندهد و انتظار این را داشته باشد که دیگران به او عشق بورزند. در حقیقت پیش از هر گامی برای جلب نظر دیگران و دریافت محبت از آن‎‌ها، باید یاد بگیرید که چگونه به خودتان محبت کنید.

کتاب اول عاشق خودت باش کمکتان می‌کند تا ویژگی‌ها و خصلت‌های خوبتان را شناسایی کنید و آن را جایگزین رفتارهایی کنید که شما را از خود واقعیتان دور می‌کنند.

عادت های اتمی اثر جیمز کلییر

جیمز کلییر در کتاب عادت‌های اتمی با بررسی رفتار و عادت‌های انسانی، به خواننده کمک می‌کند که عادت‌های خوبی در زندگی‌اش ایجاد کرده و آن‌ها را جایگزین عادت‌های منفی کند.

نویسنده این کتاب با ارائه تمرین‌ها راه حل‌هایی اساسی، باعث می‌شود که شما با تکرار کارهای خوب کوچکی که در طول روز انجام می‌دهید و متوجه آن‌ها نیستید، این امور مثبت را تبدیل به عادت کنید. رفته رفته این عادت‌های کوچک شما را به خواسته‌ها و اهداف بزرگتان نزدیک می‌کنند.

چیزی که کلییر روی آن تاکیید دارد، همان استمراری است که از اراده شما نشات می‌گیرد. او با تشویق شما به امید داشتن در مسیر به شما نشان می‌دهد که عادت‌های کوچک و اتمی، چه تاثیر بزرگی در مسیر موفقیتتان خواهند گذاشت.

بهترین سایت برای خرید کتاب های پرفروش

اگر قصد مطالعه و خرید کتاب های پرفروش سال 1402 که در این مطلب به شما معرفی کرده‌ایم را دارید و نمی‌دانید که چگونه این کتاب هارا تهیه کنید، در این قسمت 3 سایت برتر برای تهیه و مطالعه کتاب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • طاقچه: این سایت مرجعی برای خرید کتاب به صورت الکترونیکی است که باید از طریق موبایل اقدام به مطالعه کتاب کنید یا به صورت صوتی کتاب را گوش دهید، با توجه به بررسی های انجام شده قیمت کتاب‌های الکترونیکی در این سایت تقریبا مشابه کتاب واقعی است، انتخاب با شماست که با پرداخت هزینه یک کتاب، آن را در دستان خود لمس کنید یا اینکه از طریق موبایل مطالعه کنید.
  • فیدیبو: این سایت نیز مشابه سایت قبلی یکی از مراجع اصلی تهیه کتاب های الکترونیکی و صوتی است که ابتدا باید اپلیکیشن را نصب کنید و با پرداخت هزینه کتاب فقط به فایل الکترونیکی یا صوتی آن دسترسی خواهید داشت.
  • سراج بوک: اگر قصد خرید اینترنتی کتاب (نسخه فیزیکی) با تخفیف های ویژه تا سقف 70% و همچنین ارسال رایگان به درب منزل شما دارید، کتاب فروشی سراج بوک بهترین سایت برای خرید کتاب است که می‌تواند “نسخه چاپی و اصلی کتاب” را با تخفیف و ارسال رایگان و سریع به دست شما برساند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو