صعود حرفه‌ای سولی مک‌لود: از «آخرین شنا» در برلین تا همکاری با مورتنسن

منبع: پلازا

2

1402/11/30

13:32


صعود حرفه‌ای سولی مک‌لود: از «آخرین شنا» در برلین تا همکاری با مورتنسن

سولی مک‌لود، ستاره فیلم آخرین شنا که در برلین اکران شده است و مردگان دردی ندارند به کارگردانی ویگو مورتنسن که در جشنواره تورنتو ۲۰۲۳ اکران شده و برای اکران بعدی در گلاسکو آماده است، شاهدی بر مسیر صعودی حرفه‌ای این بازیگر بریتانیایی است.

در روزهای گرم تابستانی لندن، همزمان با پایان سال تحصیلی دبیرستان، آخرین شنا به کارگردانی ساشا ناتوانی، داستان نوجوان بریتانیایی-ایرانی زیبا (با بازی دبا حکمت) را روایت می‌کند که دوستانش را در سفری پرماجرا در سراسر شهر هدایت می‌کند، که به یک رویداد نجومی بی‌نظیر ختم می‌شود. مک‌لود نقش شیا، یکی از اعضای کلیدی گروه را بازی می‌کند.

مک‌لود مسیر خود را در جزایر اورکنی، در ساحل اسکاتلند آغاز کرد، جایی که تا سن ۱۰ سالگی زندگی کرد. مک‌لود می‌گوید پدربزرگش که تأثیر زیادی بر او گذاشت، فیلم‌هایی مانند دوشیزه عروس و سری فیلم‌های جنگ ستارگان، ارباب حلقه‌ها و ایندیانا جونز را به او نشان داد. مک‌لود برای مدتی فکر می‌کرد که این فیلم‌ها واقعی هستند تا اینکه پدربزرگش درباره بازیگران به او گفت. من مثل این بودم، ‘خدای من، می‌شود این کار را به عنوان شغل انجام داد؟ بیا انجامش بدهیم. و از آن زمان به بعد به عقب نگاه نکردم.

خانواده به لندن نقل مکان کرد جایی که مک‌لود به دنبال بازیگری و اجرا رفت. بعداً، او در مدرسه درام آخر هفته Unseen شرکت کرد، جایی که نمایندگان، کارگردانان برنامه‌ریزی و حرفه‌ای‌های صنعت، تمرین‌های بازیگری دانشجویان را بررسی کرده و امتیازات و نمراتی ارائه دادند. کسانی که عملکرد برجسته‌ای داشتند با نمایندگان قرارداد امضا کردند و مک‌لود توسط نمایندگان فعلی خود جذب شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو