سریال وان پیس؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال وان پیس؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/6/15

18:55


سریال وان پیس؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال وان پیس یک سریال ژاپنی و آمریکایی است که در آگوست 2023 از نتفلیکس منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال One Piece 2023 آشنا شویم.

ژانر سریال One Piece 2023 اکشن، ماجرایی، کمدی، درام و فانتزی است. این سریال توسط مت اُوِنز (Matt Owens) و استیون مائدا (Steven Maeda) با همکاری Tomorrow Studios و Shueisha تولید شده است. در خبرها گفته شده که بخش‌هایی از این سریال در آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده بود. سریال One Piece بر اساس یک مانگای ژاپنی شونن با همین عنوان ساخته شده است که نویسنده این اثر ایچیرو اودا (Eiichiro Oda) نام دارد. این مانگا از سال 1997 در مجله Weekly Shonen Jump منتشر می‌شود و تا الان بیش از بیست سال و هزار اپیزود از شروع پخش انیمه اقتباس شده از آن می‌گذرد که یکی از معروف‌ترین انیمه‌های شونن با نمره‌های بالایی چون 8.9 از 10 و 8.7 از 10 در سایت‌های آی‌ام‌دی‌بی و مای انیمه لیست است.

این مانگا با فروش بیش از پانصد میلیون نسخه در جهان به یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای تمام دوران تبدیل شده است. از جمله بازیگران سریال وان پیس می‌توان اینیاکی هودوی (Inaki Godoy)، مکنیو آراتا (Mackenyu Arata)، امیلی راد (Emily Rudd)، تَس اسکایلر (Taz Skylar) و جیکوب رومرو (Jacob Romero) را نام برد. زمان پخش سریال وان پیس 2023 در تاریخ 31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402 از نتفلیکس بود و همه قسمت‌های آن منتشر شد. تعداد قسمت های سریال وان پیس نتفلیکس در فصل اول آن 8 اپیزود و مدت هر قسمت آن بین پنجاه دقیقه تا یک ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال وان پیس ۲۰۲۳ می‌پردازیم و بیشتر درباره داستان، نقدها و بازیگران این سریال صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال وان پیس

سریال One Piece 2023

به طور خلاصه سریال وان پیس نتفلیکس به ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری (Straw Hat Pirates) می‌پردازد که اقیانوس‌ها و خشکی‌ها و فراتر از آن‌ها را برای پیدا کردن یک گنج افسانه‌ای به اسم یک تکه (One Piece) جستجو می‌کنند تا کاپیتانشان، مانکی دی. لوفی (Monkey D. Luffy) به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. اما نیروی دریایی در تعقیب آن‌ها است و علاوه بر آن‌ها گروه‌های دیگری نیز به دنبال یافتن One Piece هستند. گروه دزدان دریایی کلاه حصیری آماده هستند که با استفاده از مهارت‌هایی که هر یک از اعضای آن دارند در سفری برای رسیدن به گنج One Piece با مشکلاتی که در برابرشان هست مبارزه کنند. برای ادامه داستان می‌توانید به مانگا و انیمه وان پیس مراجعه کنید یا به تماشای سریال وان پیس نتفلیکس بپردازید.

فصل‌های سریال وان پیس ۲۰۲۳

همان طور که در ابتدای این مقاله گفته شد، فصل اول این سریال دارای هشت قسمت است. در جدول زیر می‌توانید جزئیات منتشر شده مربوط به هر یک از قسمت‌های آن را بخوانید.

شماره قسمتنام قسمتکارگردانتاریخ انتشار
اولRomance Dawnمارک جابست (Marc Jobst)31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402
دومThe Man in the Straw Hatمارک جابست31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402
سومTell no Talesاما سالیوان (Emma Sullivan)31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402
چهارمThe Pirates are Comingاما سالیوان31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402
پنجمEat at Baratie!تیم ساوتام (Tim Southam)31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402
ششمThe Chef and the Chore Boyتیم ساوتام31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402
هفتمThe Girl with the Sawfish Tattooجوسف لادیکا (Josef Wladyka)31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402
هشتمWorst in the Eastجوسف لادیکا31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402

هنرپیشه‌های وان پیس و نقش‌های آن‌ها در سریال

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از بازیگران لایو اکشن وان پیس آشنا خواهیم شد.

 اینیاکی هودوی در نقش مانکی دی. لوفی

سریال جدید وان پیس ژاپنی

اینیاکی هودوی یک بازیگر مکزیکی است که در تاریخ 25 آگوست 2003 برابر با 3 شهریور 1382 متولد شد. از جمله سریال‌های دیگر نتفلیکس که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان The Imperfects محصول 2022 را نام برد. اینیاکی هودوی در سریال وان پیس در نقش کاراکتر مانکی دی. لوفی (Monkey D. Luffy) حضور داشته است.

مکنیو آراتا در نقش رورونوا زورو

بررسی سریال وان پیس ۲۰۲۳

مکنیو آراتا یک بازیگر ژاپنی است که در تاریخ 16 نوامبر 1996 برابر با 26 آبان 1375 متولد شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Rurouni Kenshin: The Final محصول 2021 را نام برد. مکنیو آراتا در سریال One Piece 2023 در نقش کاراکتر رورونوا زورو (Roronoa Zoro) بازی کرده است.

امیلی راد در نقش نامی

معرفی سریال One Piece 2023

امیلی راد یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 24 فوریه 1993 برابر با 5 اسفند 1371 متولد شد. از فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان دو قسمت از مجموعه فیلم‌های Fear Street محصول سال 2021 را نام برد. امیلی راد در سریال وان پیس نتفلیکس در نقش کاراکتر نامی (Nami) حضور داشته است.

جیکوب رومرو در نقش اوساپ

بازیگران سریال وان پیس ۲۰۲۳

جیکوب رومرو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 11 جولای 1996 برابر با 21 تیر 1375 متولد شد. طبق سایت آی‌ام‌دی‌بی او در یکی از قسمت‌های سریال Grey’s Anatomy نیز حضور داشته است. جیکوب رومرو در سریال One Piece 2023 در نقش کاراکتر اوساپ (Usopp) بازی کرده است.

تَس اسکایلر در نقش سانجی

سریال وان پیس نتفلیکس

طارق یاسین اسکایلر (Tarek Yassin Skylar) معروف به تَس اسکایلر یک بازیگر و فیلمنامه‌نویس است که در تاریخ 5 دسامبر 1995 در تنریف (Tenerife) از جزایر قناری (Canary Island) از مادری بریتانیایی و پدری عرب متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Boiling Point محصول سال 2021 را نام برد. تس اسکایلر در سریال وان پیس در نقش کاراکتر سانجی (Sanji) بازی کرده است.

نقد سریال One Piece 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال One Piece 2023 و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 8.5 از 10، 84 از 100 و 67 از 100 را کسب کرده است. این سریال نقدهای مثبتی از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرده است و بازی بازیگران، داستان، جلوه‌های ویژه و وفاداری به داستان مانگا و انیمه آن را تحسین کردند. در ادامه می‌توانید خلاصه تعدادی از نقدهایی که در مورد سریال وان پیس نتفلیکس در سایت متاکریتیک قرار گرفته است بررسی کنید.

Paste Magazine / الایجا گونزالس: 80

سریال وان پیس نتفلیکس مجموعه‌ای است که روحیه ماجراجویی و امکان دنبال کردن رویا را که به مانگا و انیمه آن کمک کرده است به یکی از محبوب‌ترین داستان‌های چند دهه اخیر تبدیل شود حفظ کرده است. و در این فرایند یک اقتباس لایو اکشن خوب از یک مانگا که تقریباً به اندازه انیمه One Piece کمیاب است به ما هدیه دادند.

Empire / دیوید اوپی: 80

لوفی هنوز در جستجوی گنج خود است اما در نهایت تلاش Netflix برای یک اقتباس  لایو اکشن موفقیت‌آمیز از یک انیمه محبوب به پایان رسید. این اثر اقتباس جالب و عجیبی است که طرفداران One Piece و افرادی که به تازگی با این انیمه آشنا شده‌اند به طور یکسان شایسته آن هستند.

Decider / جان سربا: 70

این نسخه از One Piece بدون این که اغراق کند عجیب و سرگرم‌کننده شده است. این وجه تمایزی بسیار ضروری است که نشان می‌دهد تماشا کردن سریال One Piece 2023 بهتر از تماشا نکردن آن است.

IGN / کنث سوارد جی آر: 60

با وجود این که این نسخه لایو اکشن در نشان دادن ویژگی‌های اصلی One Piece تحسین‌برانگیز عمل کرده است، اما کوتاه کردن داستان، حتی نه اگر همه آن، بیشتر جان این اثر را از بین می‌برد.

The Guardian / جسی هسنجر: 60

اگر سریال One Piece 2023 را واقعاً خوب بدانیم به اندازه توانایی کشش بدن لاستیکی Monkey D Luffy اغراق کرده‌ایم. با این حال، خسته‌کننده خواندن آن نشانه صداقت نداشتن آشکار است.

Rolling Stone / آلن سپینوال: 50

انرژی ساختن جهان سریال و جاذبه متقابل بین کاراکترها برای برآورده کردن ویژگی‌های اولیه مورد نیاز این سریال کافی است. اما لحظه‌ای که این تازگی محو شود کم کم بعضی از مشکلات تاثیر خود را نشان می‌دهند. اولین مورد این است که مدت اپیزودهای سریال وان پیس نباید این اندازه طولانی باشد.

CNN / برایان لوری: 35

سریال وان پیس نتفلیکس بر اساس یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های مانگای تاریخ تولید شده است که ربع قرن از تاریخچه آن می‌گذرد. و اگر هنوز با آن آشنا نشده‌اید این نسخه لایو اکشن از نتفلیکس از ماجراجویی عجیب دزدان دریایی مانند سریال مناسبی برای شروع آشنایی با آن به نظر نمی‌رسد و انگیزه کمی ایجاد می‌کند که تلاش کنید خود را به داستان آن برسانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا معرفی سریال One Piece 2023 را انجام دادیم و در مورد داستان، نقدها و بازیگران آن صحبت کردیم. این سریال اقتباسی لایو اکشن (Live Action) از مانگای One Piece است. این مانگا در دسته بندی شونن قرار دارد و مخاطبان هدف این دسته از مانگاها و انیمه‌ها اغلب پسران نوجوان هستند اگر چه در بین افراد سنین دیگر نیز مخاطب دارند. سریال وان پیس در مورد گروهی از دزدان دریایی است که به دنبال پیدا کردن یک گنج به اسم One Piece هستند که با به دست آوردن آن گنج کاپیتان آن‌ها مانکی دی. لوفی پادشاه جدید دزدان دریایی شود.

اگر از سریال‌‌های اکشن و فانتزی خوشتان می‌آید و خواندن این مقاله باعث شده است بخواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های این سریال آشنا شوید، می‌توانید به تماشای انیمه وان پیس و خواندن مانگای آن بپردازید و همچنین دانلود سریال One Piece 2023 را شروع کنید و این سریال که مخاطبان از آن استقبال کرده‌اند تماشا کنید.

همچنین می‌توانید نظرتان را درباره سریال وان پیس نتفلیکس و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر برای سریال مورد علاقه شما در این سایت مقاله‌ای وجود ندارد، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو