نیک آفرمن و بتی گیلپین به سریال Death by Lightning پیوستند

منبع: فیگار

1

1402/12/10

17:57


اخیرا اخباری مبنی بر پیوستن دو بازیگر معروف به نام‌های «نیک آفرمن» و «بتی گیلپین» به کار جدید «نتفلیکس» یعنی سریال Death by Lightning ، منتشر شده است.

نیک آفرمن و بتی گیلپین به سریال Death by Lightning پیوستند

اخیرا اخباری مبنی بر پیوستن دو بازیگر معروف به نام‌های «نیک آفرمن» و «بتی گیلپین» به کار جدید «نتفلیکس» یعنی سریال Death by Lightning ، منتشر شده است.

«نیک آفرمن» و «بتی گیلپین» به پروژه جدید نتفلیکس یعنی سریال Death by Lightning با ژانر درام و تاریخی و به رهبری «متیو مک‌فدین» و «مایکل شانون» پیوستند. این سریال داستان «جیمز گارفیلد»، رئیس‌جمهور ایالات متحده و ترور او توسط «چارلز گیتو» را روایت می‌کند و بر اساس رمان سرنوشت جمهوری نوشته «کندیس میلارد» ساخته شده است. «بتی گیلپین» در نقش «کریت گارفیلد»، بانوی اول و همسر رئیس جمهور و «نیک آفرمن» در نقش «چستر آ. آرتور»، معاون و جانشین نهایی رئیس جمهور ایفای نقش خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عوامل سریال Death by Lightning

چندی پیش، «نیک آفرمن» برنده جایزه امی و جایزه مستقل اسپرت را برای نقش مهمان در سریال موفق HBO که Death by Lightning نام دارد را به دست آورده است. او عمدتاً برای نقش‌های اصلی‌اش در نمایش‌هایی مانند پارک‌ها و تفریح، پم و تامی، دیو و همچنین برای فیلم‌هایی مانند بنیان‌گذار و پادشاهان تابستان، شناخته می‌شود. این بازیگر توسط UTA و «Jackoway Austen Tyerman» برای سریال انتخاب شده است.

«بتی گیلپین» که پیش از این در یکی از پروژه‌های درام نتفلیکس بازی کرده بود، بخاطر آن سه بار پیاپی نامزد امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی شد. او در فیلم هایی مانند شکار، جنگ فردا و کینه بازی کرده است. این بازیگر توسط CAA و «هانسن جاکوبسون» برای سریال انتخاب شد.

سریال Death by Lightning

«مایک ماکوفسکی» خالق سریال Death by Lightning است و به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد. «دیوید بنیوف» و «دی.بی. ویس» از طریق Bighead Littlehead Productions به همراه «برنی کالفیلد» تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود. همچنین، «مت راس» تهیه کننده اجرایی و کارگردانی تمام قسمت‌ها را به عهده خواهد داشت. «دانکن موگوچ» نیز یکی از تهیه کنندگان اجرایی این پروژه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارهای این دو بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو