هانتر شیفر بازیگر سریال Euphoria دستگیر شد

منبع: فیگار

1

1402/12/10

19:34


« هانتر شیفر »، بازیگری که در سریال Euphoria بازی کرده بود، در جریان تظاهرات حمایت از فلسطین و در زمان حضور «جو بایدن» در تلویزیون، دستگیر شد.

هانتر شیفر بازیگر سریال Euphoria دستگیر شد

« هانتر شیفر »، بازیگری که در سریال Euphoria بازی کرده بود، در جریان تظاهرات حمایت از فلسطین و در زمان حضور «جو بایدن» در تلویزیون، دستگیر شد.

سازمان دهندگان تظاهرات حمایت از فلسطین، در مقابل محل برگزاری برنامه تلویزیونی «جو بایدن» اعلام کردند که «هانتر شیفر» به همراه سایر تظاهرکنندگان بازداشت شده است. این سازمان دهندگان روز گذشته، اعلام کردند که «هانتر شیفر» به همراه ده‌ها نفر دیگر، از جمله معترضینی بود که در محوطه NBC در منهتن، جایی که رئیس جمهور برای شرکت در برنامه لیت نایت شو با «ست مایرز» در آن مکان حضور داشت، دستگیر شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دستگیری هانتر شیفر

گروه «صدای یهود برای صلح» اظهار کرد «شیفر» یکی از 100 تظاهرکننده‌ای بود که در بعد از ظهر روز دوشنبه در آن محل گرد هم آمده بودند تا خواستار آتش‌بس در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شوند.

«هانتر شیفر» و سایر معترضین، تی‌شرت‌هایی مشکی رنگ با متن اکنون آتش‌بس و به نام “ما نیست” پوشیده بودند. آن‌ها اعتراضات خود را با داشتن بنرهایی که بر روی آن‌ها نوشته شده بود “یهودیان به بایدن؛ مسلح‌سازی برای نسل‌کشی را متوقف کنید” به نمایش گذاشتند.

هانتر شیفر

پلیس نیویورک اعلام کرد که بعد از یک ساعت و نیم تظاهرات، 30 نفر دستگیر و به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین احضار شدند. «جو بایدن» در روز دوشنبه، پس از ضبط مصاحبه، اظهار خوش‌بینی کرد که آتش‌بس حاصل خواهد شد و گفت که این موضوع باید تا پایان هفته انجام شود. همچنین، مشاور امنیت ملی نیز اعلام کرد که نظرات آن‌ها نزدیک به هم است و امیدوارند تا دوشنبه آینده شاهد آتش‌بس باشند. این اتفاقات نشان دهنده پیامدهای اجتماعی و سیاسی حادثه‌های منطقه‌ای و جهانی بر فعالیت‌ها و نگرش‌های افراد در جوامع مختلف است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هانتر شیفر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: sky

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو