معرفی لپ تاپ ردمی بوک پرو ۲۰۲۴ (Redmi Book Pro) و مشخصات فنی آن

منبع: پلازا

1

1402/12/12

15:25


معرفی لپ تاپ ردمی بوک پرو ۲۰۲۴ (Redmi Book Pro) و مشخصات فنی آن

لپ تاپ ردمی بوک پرو ۲۰۲۴ به تازگی وارد بازارهای جهانی شده که بدنیست بدانید این محصول قدرتمند با برخورداری از مشخصات سخت افزاری عالی، می‌تواند گزینه خوبی درحوزه گیمینگ درسال ۲۰۲۴ باشد که به بررسی آن در ادامه خواهیم پرداخت.

براساس اطلاعات بدست آمده لپ تاپ Redmi Book Pro 2024 در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی با پردازنده‌های Core Ultra اینتل و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید عرضه شده‌اند که این موضوع می‌تواند اصلی‌ترین تفاوت میان Redmi Book Pro 2024 و نسخه‌های پیشین باشد. با توجه به توضیحات فوق اگر تصمیم دارید با اطلاعات بیشتری از لپ تاپ ردمی بوک پرو ۲۰۲۴ آشنا شوید، کافیست که با ما در ادامه همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب

لپ تاپ ردمی بوک پرو 2024

لپ تاپ ردمی بوک پرو 2024 چه ویژگی هایی دارد؟

لپ تاپ Redmi Book Pro 2024 همانطور که گفته شد از فناوری هوش مصنوعی بهره‌مند است و این موضوع می‌تواند شما را با جنبه جدیدی از لپ تاپ‌های امروزی آشنا کند. در کنار تجهیزات سخت افزاری خوبی که در لپ تاپ ردمی بوک پرو ۲۰۲۴ بکارگیری شده، شاهد بخش‌های نرم افزاری خوبی نیز هستیم که این موضوع می‌تواند این محصول ردمی را به یکی از بهترین لپ تاپ‌های سال 2024 تبدیل نماید. در جریان رویداد معرفی Xiaomi 14 Ultra شرکت ردمی از اولین لپ‌ تاپ‌های خود با پردازنده‌های Core Ultra اینتل رونمایی کرد. این محصولات دو نوع هستند که یک مدل ۱۴ اینچی و یک ۱۶ اینچی که درکنار آنها یک مانیتور گیمینگ نیز معرفی شد. پیشنهاد می‌شود جهت بررسی این محصول با ما همراه باشید.

صفحه نمایش Redmi Book Pro 2024

لپ تاپ Redmi Book Pro 14 2024 دارای یک نمایشگر ۱۴ اینچی بوده که با برخورداری از مزایای مناسب می‌تواند درهنگام بازی و انجام اقدامات گرافیکی، کیفیت بسیار خوبی را درمعرض دید قرار دهد. رزولوشن نمایشگر روی ۲۸۸۰ * ۱۸۰۰ پیکسل قرار گرفته که نرخ تازه‌سازی آن روی ۱۲۰ هرتز به صورت پویا بوده است.

پنل تخت صفحه از ۱۰۰ درصد sRGP برخوردار بوده و می‌تواند حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه دهد. این نمایشگر با کاهش نور DC همراه است که سبب خواهد شد تا درهنگام استفاده زیاد از لپ تاپ مشکلی بابت سردرد نداشته باشید. لپ تاپ نامبرده دارای بدنه‌ای تمام فلزی با ضخامت ۱۵.۹ میلی‌متر و وزن ۱.۴۶ کیلوگرم است. طراحی باریک صفحه نمایش می‌تواند شما را با ظرافت خوبی در طراحی و زیبایی مناسبی همراه کند.

لپ تاپ Redmi Book Pro 16 2024 با نمایشگر ۱۶ اینچی از مشخصات بیشتری برخوردار است که وضوح پیکسلی آن روی ۳۰۷۲ * ۱۹۲۰ پیکسل قرار داشته که نرخ تازه‌سازی آن روی ۱۶۵ هرتز تنظیم شده است. صفحه نمایش روشن‌تر از محصول ۱۴ اینچی بوده که حداکثر روشنایی آن روی ۵۰۰ نیت قرار داشته و در عین پشتیبانی از ۱۰۰ درصد sRGB و نورکمتر DC می‌تواند مزایای خوبی را دراختیارتان قرار دهد. هر دو لپ تاپ از ویژگی Dolby Vision و Dolby Atmos با دو بلندگوی 2W پشتیبانی می‌کنند.

بکارگیری هوش مصنوعی در بخش سخت افزاری لپ تاپ سبب خواهد شد تا بتوانید شاهد مزایای آن در صفحه نمایش نیز باشید. این موضوع در نرخ تازه‌سازی پویا و افزایش کیفیت و کاهش نورهای اضافی تاثیرگذار خواهد بود که به نظر می‌رسد ردمی در این زمینه به روش ترکیب‌بندی بسیار خوبی دسترسی داشته است که در ادامه شاهد محصولات قوی‌تری از این برند خواهیم بود. در حال حاضر این لپ تاپ جدیدترین محصول عرضه شده از برند ردمی درسال ۲۰۲۴ بوده است. با ما همراه باشید که تصمیم داریم در ادامه به اطلاعات سخت افزاری لپ تاپ Redmi Book Pro 14 2024 اشاره داشته باشیم.

سخت افزار لپ تاپ ردمی بوک پرو 2024

لپ تاپ ردمی بوک پرو 2024 چه ویژگی هایی دارد؟

دربخش سخت افزار لپ تاپ Redmi Book Pro 14 2024 باید بدانید که تراشه مرکزی محصول در بالاترین پیکربندی دارای Core Ultra 7 155H است. این تراشه با ۶ هسته اصلی و ۸ هسته کارآمد و ۲ هسته کم مصرف که درمجموع با موارد تکمیلی به ۲۲ رشته می‌رسد همراه است. این مشخصات درکنار ۲۴ مگابایت حافظه کش L3 همراه است.

بدنیست بدانید لپ تاپ نامبرده فقط در یک مدل سخت افزاری عرضه شده که شامل ۳۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱ ترابایت از مدل SSD است. لپ تاپ به گرافیک Intel Arc متکی است.

از دیگر مزایای وجود هوش مصنوعی دربخش سخت افزاری لپ تاپ می‌توان به کاهش نویز نمایشگر، کادربندی حرفه‌ای در زمان استفاده از وبکم که باکیفیت ۱۰۸۰ همراه است. نرم افزار WPS AI که از فناوری هوش مصنوعی بهره‌مند می‌باشد به شما این اجازه را خواهد داد تا در محیطی ایده‌آل به دنبال یادداشت اسناد و یا ویرایش آنها باشید.

مدل ۱۴ اینچی لپ تاپ دارای دو فن با لوله‌های حرارتی دوگانه بوده و می‌تواند تا ۶۵ وات TDP به کار خود ادامه دهد. انرژی این فن توسط یک باتری ۸۰ وات ساعتی با شارژ ۱۰۰ وات که از آداپتور GaN موجود در بسته مجهز بوده استفاده خواهد نمود.

اما لپ تاپ ۱۶ اینچی با یک باتری بزرگتر ۹۹ وات ساعتی و با یک آداپتور ۱۴۰ واتی GaN عرضه شده است. شارژ از طریق USB-C انجام می شود که بدنیست بدانید هر دو لپ‌تاپ دارای Thunderbolt 4، درگاه USB-C، دو USB-A 3.2 Gen1، یک پورت HDMI 2.1 و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند. نظر شما نسبت به مشخصات سخت افزاری محصول چیست؟ برای آشنایی با قیمت‌های لپ تاپ ادامه این نوشته را از دست ندهید.

قیمت Redmi Book Pro 2024

قیمت گذاری ردمی برای لپ تاپ Redmi Book Pro 14 2024 از ۵۰۰۰ یوان آغاز می‌شود که دربازارهای جهانی با قیمت‌های ۷۰۰ دلار / ۶۵۰ یورو / ۵۷.۵۰۰ روپیه نیز قابل دسترسی خواهد بود.

اما لپ تاپ Redmi Book Pro 16 2024 با قیمت بالاتری همراه است که شروع آن از ۶۰۰۰ یوان آغاز شده و در بازارهای جهانی با قیمت‌های ۸۳۵ دلار / ۷۸۰ یورو / ۶۹.۰۰۰ روپیه در دسترس خواهد بود.

نظر شما نسبت به مشخصات ذکر شده از لپ تاپ جدید ردمی چیست؟

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید نقد و بررسی لپ تاپ ردمی بوک پرو ۲۰۲۴ به پایان رسید که درطول این نوشته به بخش‌های مختلفی از محصول اشاره شد. حال شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر خود را نسبت به این محصول بیان کنید و بگویید که باتوجه به مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های نرم افزاری آیا قیمت گذاری محصول درسطح خوبی قرار داشته است یا خیر؟ بی‌تردید نظرات شما روی رشد بهتر این مقاله تاثیرگذار خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو