دار سلیم به سریال The Terminal List: Dark Wolf پیوست

منبع: فیگار

1

1402/12/13

18:18


«دار سلیم»، بازیگری که با «گای ریچی» همکاری‌های زیادی انجام داده بود، به عنوان یکی از بازیگران سریال The Terminal List: Dark Wolf معرفی شد.

دار سلیم به سریال The Terminal List: Dark Wolf پیوست

«دار سلیم»، بازیگری که با «گای ریچی» همکاری‌های زیادی انجام داده بود، به عنوان یکی از بازیگران سریال The Terminal List: Dark Wolf معرفی شد.

«دار سلیم»، بازیگری با سابقه‌ای موفق که همکاری‌های گسترده‌ای با «گای ریچی» کارگردان مطرح، انجام داده بود؛ به عنوان یکی از بازیگران سریال The Terminal List: Dark Wolf انتخاب و معرفی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دار سلیم در سریال The Terminal List: Dark Wolf

این سریال، به عنوان یک پیش‌درآمد برای سریال محبوب The Terminal List محسوب می‌شود که در سال 2022 از طریق سرویس «آمازون پرایم» منتشر شد و داستان «جیمز ریس»، یک ستوان نیروی دریایی آمریکا را در پی ماجراجویی‌های خطرناک و توطئه‌های پیچیده‌ای که به دام آن‌ها افتاده بود، روایت می‌کرد.

در سریال The Terminal List: Dark Wolf، داستان به تیمی جدید که شامل «بن ادواردز» و اشخاص دیگری است، می‌پردازد. این تیم تحت تاثیر اتفاقاتی قرار می‌گیرند که از سریال اصلی نشات گرفته شده است.

«تیلور کیچ» نیز به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی در این سریال حضور دارد. همچنین، «جرد شاو»، «تام هاپر» و «لوک همسورث» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و «کریس پرت» نیز بار دیگر به نقش خود در این سریال بازمی‌گردد.

سریال The Terminal List: Dark Wolf

آخرین اخبار نشان می‌دهند که «دار سلیم» نیز به جمع بازیگران سریال The Terminal List: Dark Wolf پیوسته و قرار است که نقش افسر نیروهای عملیات ویژه عراق به نام «محمد فاروق»، ملقب به «مو» را بازی کند.

«محمد فاروق» که از کهنه سربازان برنامه «CIA Scorpions» بوده؛ برای محافظت از کشورش و مواجهه با تهدیدات بیرونی مصمم است. «دار سلیم»، با تجربه‌ بازی در فیلم The Covenant که توسط «گای ریچی» کارگردانی شده بود، به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی در این سریال حضور خواهد داشت.

با اضافه شدن «دار سلیم» به این پروژه، انتظار می‌رود که سریال The Terminal List: Dark Wolf با گسترش داستان و حضور بازیگران با تجربه، توانایی خود را در ارائه یک سریال پرطرفدار و جذاب به نمایش بگذارد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های دار سلیم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو