گردونه بیت 24 را بچرخانید و آیفون 13 ببرید!

گردونه بیت 24 را بچرخانید و آیفون 13 ببرید!


منبع: زومجی

2

1402/12/14

20:38


گردونه بیت 24 را بچرخانید و آیفون 13 ببرید!

اکثر ما در شهربازی‌ها یا اپلیکیشن‌های مختلف، چرخاندن گردونه شانس را تجربه کرده‌ایم. چه لذتی داشت اگر دقیقا همان جایزه مورد نظرمان را می‌بردیم و چه آهی می‌کشیدیم اگر پوچ می‌آمد. اگر اهل خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا بررسی قیمت لحظه‌ای آن‌ها هستید، این حس نوستالژی را در باشگاه مشتریان صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴ تجربه کنید. گردونه شانس قابلیت جدیدی است که به «بیت کلاب» اضافه شده است و شانس بردن جوایز جذابی را به شما می‌دهد. در اینجا، سری به این گردونه و جوایز آن می‌زنیم.

گردونه شانس بیت ۲۴

گردونه شانس، ‌همان حس نوستالژی که در موردش صحبت کردیم، جدیدترین قابلیتی است که به بیت کلاب اضافه شده است. شما همان خرید و فروش معمول خود را در صرافی بیت ۲۴ انجام می‌دهید، امتیاز می‌گیرید و اگر شانستان خوب باشد، جایزه‌ای از گردونه می‌برید که شاید ارزشش چند برابر سود معامله شما باشد. البته مثل همه گردونه‌ها، ممکن است جایزه‌ای که نصیبتان می‌شود، پوچ باشد.

👈 ورود به صفحه گردونه شانس

برای دسترسی به گردونه از صفحه اصلی بیت کلاب، به قسمت «جوایز بیت کلاب» یا مستقیما به صفحه bit24.cash/club/lucky-wheel بروید. در قدم بعد باید روی گزینه «گردونه رو بچرخون» بزنید و جوایز متنوعی از کدهای تخفیف خرید از اسنپ و کالاهای دیجیتالی مثل گوشی آیفون ۱۳ برنده شوید.

جایزه‌های گردونه شانس بیت ۲۴

رسیدیم به قسمت جذاب ماجرا! چه جایزه‌هایی از گردونه ممکن است به‌دست آورید؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم که جوایز مدام به‌روز می‌شود. در صفحه گردونه شانس، ‌با کلیک روی «فهرست جوایز» می‌توانید جایزه‌های گردونه در آن لحظه را مشاهده کنید. در بین جوایز می‌توانید تخفیف‌های متعددی در برنامه‌های مختلف، اعتبار در بیت ۲۴، ۱۰ تتر و غیره را مشاهده کنید. البته اگر دقیق‌تر نگاه کنید، جوایز جذابی همچون پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳، سامسونگ Galaxy S23 و اپل واچ SE 2022 هم به چشمتان می‌خورد.

معرفی بیت کلاب

بیت کلاب، باشگاه مشتریان صرافی بیت ۲۴ است. هدف یک کسب‌وکار از راه‌اندازی باشگاه مشتریان، تعامل و ارتباط عمیق‌ و دوستانه با مشتریان وفادار است. بیت ۲۴ به‌عنوان یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال قدیمی و معتبر در ایران، ارزش و اعتبار ویژه‌ای برای مشتریانش قائل است و با راه‌اندازی بیت کلاب، امکانات و ویژگی‌های مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

کاربران بیت ۲۴ با انجام مأموریت‌هایی در این صرافی، امتیازهای متفاوت در بیت کلاب کسب می‌کنند. سپس با استفاده از این امتیازها می‌توانند از جوایز و تخفیف‌های متنوعی بهره‌مند شوند. عضویت در بیت کلاب هم بسیار ساده است؛ به محض ساختن حساب کاربری در صرافی بیت ۲۴، عضو باشگاه مشتریان این صرافی هم می‌شوید. به عبارت دیگر اولین مأموریت شما در بیت‌ کلاب، ساختن حساب کاربری و تکمیل احراز هویت است که ۱۵۰۰ امتیاز برایتان به ارمغان می‌آورد.

اگر می‌خواهید قسمت‌های مختلف بیت کلاب مثل مأموریت‌ها، امتیازهای آن‌ها و همچنین جوایز مختلف را ببینید، به صفحه bit24.cash/club بروید و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب بسازید و با تکمیل احراز هویت، از ۱۵۰۰ امتیاز خود استفاده کنید.

خلاصه و جمع‌بندی مطلب می‌شود اینکه در بیت ۲۴ خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را انجام دهید و درکنار آن شانس خود را برای برنده شدن جوایز آزمایش کنید. امیدواریم از آن آدم‌های خوش‌شانسی باشید که با یک بار چرخاندن گردونه، دقیقا به جایزه دلخواهشان می‌رسند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو