سریع ترین روش خرید ارز دیجیتال در ایران

سریع ترین روش خرید ارز دیجیتال در ایران


منبع: ترنجی

2

1402/7/16

19:24


همه ما با این موضوع آشنا هستیم که برای خرید ارزهای دیجیتال نیاز به یک صرافی معتبر داریم. خرید ارز دیجیتال در ایران به کمک صرافی‌های داخلی و خارجی مختلفی امکان‌پذیر است، اما نکته مهم در این زمینه، انتخاب یک صرافی مناسب محسوب می‌شود که دارای سرعت بالایی باشد.

سریع ترین روش خرید ارز دیجیتال در ایران

همه ما با این موضوع آشنا هستیم که برای خرید ارزهای دیجیتال نیاز به یک صرافی معتبر داریم. خرید ارز دیجیتال در ایران به کمک صرافی‌های داخلی و خارجی مختلفی امکان‌پذیر است، اما نکته مهم در این زمینه، انتخاب یک صرافی مناسب محسوب می‌شود که دارای سرعت بالایی باشد.

در واقع صرافی‌های برتر کاربران خود را در این رابطه معطل نمی‌کنند و تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا بهترین شرایط ممکن را برای خرید انبوهی از ارزهای دیجیتال توسط کاربران به وجود آورند. با ما همراه باشید تا با هم بیشتر در رابطه با این موضوع حساس در حوزه ارزهای دیجیتال آشنا شویم.

چرا باید به دنبال صرافی‌هایی با سرعت بالا باشیم؟

همان‌طور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتال یک بازار رقابتی است که در آن ارزش ارزهای گوناگون به صورت مداوم تغییر پیدا می‌کند. در واقع حتی ارزهای بسیار قدیمی و مهمی همچون بیت کوین نیز همواره دچار کاهش یا افزایش ارزش می‌شوند. طبیعتاً در چنین شرایطی، شما به عنوان یک فرد مبتدی باید تمام تلاش خود را جهت ورود سریع به بازار به کار گیرید.

هرچه سریع‌تر به بازار رمز ارزهای دیجیتال وارد شوید، شانس‌ شما به منظور کسب سود بیشتر، افزایش می‌يابد. این همان چیزی است که سرمایه‌گذاران و فعالان حرفه‌ای در حوزه مالی به دنبال آن هستند. به عنوان مثال پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که یک ارز به خصوص در چند ماه آینده ارزشی چند برابری پیدا می‌کند. در چنین شرایطی باید دست به کار شوید و با انتخاب یک صرافی که خدمات خود را به شکل سریع ارائه می‌دهد، نسبت به خرید ارز دیجیتال مربوطه اقدام کنید.

به طور قطع می‌توان بیان کرد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی‌های برتر همین موضوع است. هر صرافی خاصی که امور مختلف مدنظر کاربران را با سرعت بیشتری به پیش ببرد به طور قطع می‌تواند یاری‌کننده شما در حوزه کسب سود از رمز ارزها باشد. در زمان خرید ارز دیجیتال در ایران باید به این مورد دقت کرد.

این امر یک مورد کلی است که بسیاری از افراد تازه‌کار به آن توجهی نمی‌کنند و به همین دلیل در زمان خرید ارز دیجیتال مدنظر خود با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. نداشتن سرعت مناسب در زمان خرید ارز به معنای عقب ماندن از بازار و نهایتاً از دست دادن سود و حتی ضرر مالی شدید است.

بنابراین، اگر جزو افرادی هستید که به دارایی‌های خود اهمیت می‌دهند و قصد دارند بهترین موقعیت تجاری ممکن را در بازار رمز ارزها به دست بیاورند، انتخاب یک صرافی با سرعت بالا را در اولویت اصلی خود قرار دهید.

مهم‌ترین مرحله در زمان خرید ارز دیجیتال در ایران چیست؟

برای خرید ارز دیجیتال در کشورمان باید مرحله تأیید احراز هویت را پشت سر بگذارید. البته این موضوع نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز اجرا می‌شود. احراز هویت عبارت است از اینکه ثابت شود حساب کاربری ایجاد شده توسط یک شخص حقیقی اداره خواهد شد و آن شخص دارای کلیه مشخصات شناسایی است.

صرافی‌های مختلف مرحله احراز هویت را به مدل‌های مختلفی انجام می‌دهند. شما باید به دنبال یک صرافی مناسب باشید که بتوان در آن بحث احراز هویت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رساند. همان‌طور که گفته شد، هرچه چنین روندهایی بیشتر به طول بینجامند، مهلت ورود شما به بازار رمز ارزها به تأخیر می‌افتد و این امر چیزی به جز ضرر مالی به همراه ندارد و خرید ارز دیجیتال در ایران عملاً زیان‌ده خواهد بود.

روند احراز هویت در صرافی‌های برتر معمولاً شامل ارائه اطلاعات فردی، موبایل و همچنین اطلاعات بانکی است. این روند عموماً با ارائه اطلاعات فردی و سپس سایر اطلاعات خواسته شده پیگیری می‌شود. لازم نیست در این رابطه نگرانی خاصی داشته باشید، زیرا صرافی‌های مناسب کلیه اطلاعات شما را به شکل کاملاً ایمن نگهداری می‌کنند و هیچ فردی به آن‌ها به شکل مستقیم دسترسی ندارد.

در زمینه اطلاعات بانکی نیز تنها باید اطلاعات مربوط به شماره کارت و شماره شبای خود را در اختیار صرافی مربوطه قرار دهید. این اطلاعات به منظور تکمیل روند خرید و فروش ارز دیجیتال به شکل قانونی صورت می‌گیرد. پس از اینکه تأیید اطلاعات بانکی صورت بگیرد، به امکان واریز نامحدود تومان و رمزارز دسترسی خواهید داشت.

با انتخاب یک صرافی دیجیتال معتبر، خرید ارز دیجیتال در ایران را امتحان کنید

بدون ورود و ثبت‌نام در یک صرافی دیجیتال معتبر امکان خریداری هیچ نوع رمز ارز خاصی برایتان وجود ندارد. به همین دلیل در همان گام اول باید نسبت به انتخاب یک صرافی معتبر اقدام کرد. منظور از صرافی معتبر یک صرافی است که ویژگی‌های زیر را به صورت همزمان داشته باشد:

  • • امکان مشاهده قیمت رمز ارزها
  • • امکان ثبت سفارش سریع برای خرید رمز ارزها
  • • امکان فروش رمز ارزها به شکل آنی
  • • امکان بررسی بازار رمز ارزها
  • • ارائه خبرهای جدید از بازار رمزارزها
  • • حفظ امنیت کامل از اطلاعات شما
  • • سابقه مناسب از نظر سایر کاربران

اگر در زمان انتخاب صرافی مدنظر خود به این موارد دقت کنید، به خوبی می‌توانید وارد دنیای رمز ارزها شوید و کوین‌های دلخواه خود را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که برگزیدن یک صرافی تنها بخشی روند خرید ارز دیجیتال در ایران است و شما باید در حوزه‌های دیگری همچون کسب اطلاعات در مورد روند کاری بازار رمز ارزها، انتخاب کیف پول‌های مناسب و… نیز به دانش خود بیفزایید.

سخن پایانی

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار خاص به شمار می‌رود که همواره در حال تغییر است. سرعت فعالیت پایین در این بازار برابر است با شکست و روبه‌رو شدن با ضررهای مالی بسیار سنگین. یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از این موضوع، انتخاب صرافی مناسبی است که بتوان در آن احراز هویت را به سرعت انجام داد. خریداری ارز دیجیتال در ایران مستلزم طی کردن این روند است و هر صرافی که احراز هویت را با سرعت بیشتری انجام دهد، گزینه برتر در این زمینه محسوب می‌شود.

خرید ارز دیجیتال از قدیمی‌ترین صرافی ایران یعنی صرافی اکسیر با سرعت بسیار بالایی امکان‌پذیر است. احراز هویت در صرافی اکسیر تنها دو دقیقه طول می‌انجامد و پس از آن می‌توانید وارد دنیای ارز دیجیتال شوید! برای کسب اطاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید راهنمای احراز هویت در اکسیر را به طور کامل مطالعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو