backpack VR جدید اچ پی در کامپیوتکس 2019 معرفی شد

منبع: آسمونی

66

1398/3/9

12:57


به گزارش وب سایت آسمونی، شرکت اچ پی یکی از فعالان صنعت تولید سیستم های کامپیوتری محسوب شده که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی کرده و در بازار عرضه می کند.

در سال جاری و طی نمایشگاه کامپیوتکس 2019، مجموعه ای از لپ تاپ ها و سیستم های جدید توسط HP معرفی شد که یکی از آن کامپیوتر قابل حمل backpack VR جدید بود. هدف از طراحی این نوع کامپیوتر، سهولت کاربری افراد هنگام استفاده از هدست های واقعیت مجازی مبتنی به رایانه بوده و اجازه می دهد این دست از افراد بدون نیاز به اتصال سیمی بلند، به سادگی هدست را به این بک پک قدرتمند متصل کنند و شاهد عملکرد قابل توجهی باشند.

نام مدل جدید این دستگاه VR Backpack G2 بوده و از مشخصات بزرگی بهره می برد. از جمله آنها باید به پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل، گرافیک نسل جدید RTX 2080 انویدیا و برخی دیگر اشاره کرد. این مشخصه ها به محصول جدید اچ پی اجازه می دهد تا 30 درصد بهره وری بیشتر و 25 درصد عملکرد گرافیک بهتری نسبت به نسل قبل داشته باشد.

سیستم مالتی مدیا و جدید اچ پی رونمایی شد

در طراحی شباهتی به بک پک های گذشته سری Omen X است که بیشتر از نوع گیمینگ هستند. اما طراحی VR Backpack G2  نشان می دهد اچ پی با هدف یک سیستم مالتی مدیا آن را توسعه داده و معرفی کرده است. طی بررسی که از این بک پک صورت گرفته شد، کاربران بیان داشتند که مکان باتری این بک پک بهتر از نسل قبل بوده و احساس کاربری مناسب و بهتری به افراد ارائه می دهد.

همچنین افراد می توانند به سادگی با حذف قاب دستگاه را تمیز کنند. اچ پی سعی کرده VR Backpack G2 را با هدف کارهای ورک استیشنی یا سازمانی عرضه دارد. بنابراین نباید آن را یک نوع گیمینگ تلقی کرد، اگرچه به سادگی می تواند بازیها را اجرا کند اما تنها پخش بازی کافیست نیست و سیستم شما باید بهینه هم باشد.

 HP خود نیز افزود که کاربری هایی نظیر طراحی های سه بعدی، نقشه کشی معماری و برخی سرگرمی های دیگر، کارهایی است که می توان با سیستم VR Backpack G2 جدید انجام داد. شما اگر به این سیستم علاقمند شدید باید هزینه 3299 دلاری را در نظر گیرد و با این حساب یک مدل ارزان قیمت نیست و هزینه بالایی را به دنبال دارد. هزینه ای که چندان نمی تواند اقتصادی باشد.

البته اگر برای کسب و کار خود به دنبال یک سیستم قوی هستید که بتواند نیاز شما را برآورده سازد، بدون شک نباید از سیستم برجسته ای مشابه VR Backpack G2 گذشت. بلکه قادر است با عملکرد بالای خود نه تنها کاربری لذت بخشی رقم زند، یک مدل برجسته هم به شمار رود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نباید به شایعات پرداخت.

 

منبع : theverge

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو