طرز تهیه استیک پنیری لذیذ و خوش طعم با دستور پخت راحت

منبع: آرگا

120

1398/6/8

15:02


برای علاقمندان به پخت انواع فست فود، طرز تهیه استیک پنیری یک غذای خوشمزه و لذیذ را آموزش می دهیم، برای یادگیری آن در ادامه همراه ما شوید.

یکی از انواع استیک های خوشمزه و پر طرفدار، طرز تهیه استیک پنیری است که در این مطلب روش طبخ آن را آموزش خواهیم داد؛ در ترکیب این غذا موادی نظیر گوشت گوساله ، نمک، پنیر ورقه ای و … استفاده می شود، امیدورایم بعد از یادگیری بتوانید این فست فود لذیذ را به راحتی در منزل تهیه کرده و لذت ببرید.

آموزش استیک پنیری

استیک از انواع غذا های فرنگی خوشمزه و لذیذ است که به روش های مختلفی تهیه شده و می توان آن را در منزل نیز طبخ کرد، در برخی کشور ها این غذا با نام بیفتک معروف می باشد. از انواع استیک های معرفی شده در مطالب قبلی، طرز تهیه استیک بوقلمون، استیک با سس قارچ و استیک گوشت گوسفندی را فرا گرفتید و ما در اینجا قصد داریم روش پخت استیک پنیری به شکل خانگی را معرفی نماییم که می توانید بعد از طبخ، آن را در یکی از وعده های غذایی شام یا ناهار و همچنین به شکل ساندویج میل نمایید. بنابراین پیشنهاد می کنیم، خواندن این مطلب از دستور آشپزی را از دست ندهید.

مواد لازم

  • استیک گوشت گوساله : ۲ تکه
  • پیاز : یک عدد
  • نمک : به مقدار لازم
  • پنیر ورقه ای : یک عدد
  • روغن زیتون : به مقدار لازم
  • نان باگت : ۲ عدد

طرز تهیه استیک پنیری

طرز تهیه استیک پنیری با طعم خوشمزه

برای تهیه استیک پنیری، در گام اول پیاز و گوشت ها را خُرد کنید. درون یک تابه، مقداری روغن ریخته و پیاز و گوشت را خوب سرخ کرده تا طلایی رنگ شود. سپس کمی نمک بزنید و پنیر های ورقه ای را بر روی مخلوط گوشت و پیاز سرخ شده قرار دهید، بعد از مدتی پنیر ها آب می شود، اکنون مواد داخل استیک آماده شده، به وسیله یک قاشق مقداری از گوشت مخلوط تابه را برداشته و داخل نان باگت بگذارید، بنابراین استیک پنیری آماده است و می توانید آن را به همراه سس دلخواه و سیب زمینی سرخ کرده سرو نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو