همه چیز درباره تزریق ژل گونه و مزایا و عوارض آن

همه چیز درباره تزریق ژل گونه و مزایا و عوارض آن


منبع: آرگا

400

1398/6/10

16:18


امروزه یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی تزریق ژل به اعضای صورت است که ممکن است تزریق ژل به گونه ، لب، چانه ، خط خنده و … باشد ،در این روش قطعا هم مزایایی وجود دارد و هم معایب که در ادامه مطلب با نحوه تزریق ژل گونه و هر آنچه که باید بدانید آشنا خواهید شد.

راه های بسیار زیادی برای زیبا سازی صورت وجود دارد که بسیاری از خانم ها و حتی آقایان را درگیر خود کرده است، اما باید گفت که افراد که مایلند و دوست دارند چهره خاص و منحصر به فردی داشته باشند تزریق ژل گونه می تواند همان چیزی را به این افراد بدهند که دوست دارند، چرا که گونه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت دارد.

هر آنچه که باید در بارع تزریق زل بدانید

یکی از مهم ترین فاکتور های جذابیت در صورت داشتن گونه های برجسته و زیبا است  اما متاسفانه همه ما دارای گونه های برجسته و زیبا نیستیم و در اثر گذشت زمان پوست صورت  شل می شود و دیگر زیبایی خود را از دست می دهد، اما امروزه روش های مطمئنی برای برجسته کردن گونه ها وجود دارد که می توان از آن ها کمک فراوانی گرفت.

گونه یکی از مهم ترین بخش های وسیع صورت است  که قطعا با مرور زمان برجستگی خود را از دست می دهد که این افتادگی گونه ها باعث می شود خطوط و چین چروک فراوانی در روی صورت ایجاد شود که تزریق ژل گونه کمک فراوانی در بدست آوردن  پوستی بدون چین و چروک و جوان می کند، که قطعا داشتن صورتی با انحنای گونه زیباتر از صورتی صاف و بدون برجستگی است.
اما مهم ترین مسئله در تزریق ژل گونه مراجعه به افرادی و مراکز معتبری است که باید از بهترین و با کیفت ترین مواد برای گونه گذاری استفاده کنند، پس قبل ازهر گونه اقدام برای تزریق ژل گونه آگاهی ها لازم را در این زمینه کسب کنید تا با دانش و نگاهی باز تر برای این کار اقدام کنید  تا دچار پشیمانی نشوید چرا که امروزه برخی از سود جویان برای انجام این کار با قیمت های پایین تر و استفاده از مواد بی کیفیت فرد را دچار مشکلات فراوانی می کنند.

مزایا و معایب تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

امروزه با آمدن ژل های پوستی که قابل تزریق هستند و بدون عمل جراحی  قادر هستند ژل را به صورت تزریق کنند و باعث تغیر شکل آن ناحیه شود . این روش به صورتی انجام می شود که توسط یک سوزن بسیار ریز به صورت  مستقیم این ژل در محل مورد نظر تزریق می شود
 که قبل از آن از کرم های بی حسی استفاده می شود که هیچ گونه دردی  ندارند. تزریق ژل گونه باعث می شود که صورت کمی چاق تر به نظر می آید و همچنین دارای پوستی بدون چین و چروک و شفاف خواهید شد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه

اقدامات اولیه جهت برجسته کردن گونه
مهم ترین نکته در انجام این عمل داشتن پزشکی متبحر است که در مرحله اولیه باید به طور اختصاصی با فرد مراجعه کننده مشورت کند تا ببینید چه نوع تزریقی برای پوست فرد مناسب تر است که آیا تزریق ژل بهتر است و یا تزریق چربی. همانطور که می دانید گونه ها و حتی لب ها مهم ترین اجزای صورت محسوب می شود که حتما باید روی برجسته کردن ها دقت فراوانی شود تا از سایر طبیعی خود خارج نشود و حالتی تصنعی به خود نگیرد که این قسمت تماما به تبحر پزشک بستکی دارد.  فرم دهی گونه ها باید به نسبت دیگر اجزای صورت مخصوصا از نظر فاصله با اجزای دیگر مانند چشم بینی و لب ها استاندارد باشد تا بتواند نتیجه رضایت بخشی برای شما به وجود بیاورد.

ترزیق چربی در گونه

انواع ژل ها و ماندگاری آنها
سالم بودن ژل و مضر نبودن و مدت ماندگاری آن از مهم ترین نکته هایی است که باید به آن توجه کرد.یکی از بهترین ژل هایی که برای تزریق ژل گونه و حتی لب استفاده می شود ژل های هیالورونیکی است که کاملا طبیعی و بدون ضرر هستند که تشکیل شده از پروتئین و کلاژن است . این ژل ها سازگاری بالایی با بدن دارد که می توانید با خیال راحت از آن برای زیبا سازی و برجسته کردن صورت خود استفاده کنید. این ژل باید توسط افراد متخصص تزریق شود که به صورت سرپایی و مشکل خاصی قابل انجام است.
نکته: اگر شما به هر دلیلی از فرم دلخواهی که بعد از تزریق ژل انجام دادید رضایت نداشتید با استفاده از حلال های مخصوص به سادگی ژل های تزریقی از بین می روند و فرم لب به حالت اولیه برمی گردد.
 استفاده از ژلی قابل جذب و بدون جابجایی و گلوله شدن از مهم ترین نکات قابل توجه است،مدت ماندگاری این ژل ها بین ۱ سال تا ۱سال و نیم است.
نکته : برای این که این روش یک روش مطلوب برای شما باشد بهتر است در جلسه اول تزریق ژل گونه و یا لب مقداری کمی از آن را تزریق کنید که در صورت دلخواه بودنتان به مرور حجم گونه را افزایش دهید.
قبل و بعد از تزریق ژل گونه

قبل و بعد از عمل تزریق ژل گونه

مدت زمان دوره نقاهت

ملتهب شدن و کبود شدن  نقاطی که ژل تزریق شده است بسیار طبیعی  است که به مرور با گذشت روز از بین خواهد رفت . این روش نیازی به بستری شدن یا استراحت ندارد . تزریق ژل گونه در عرض نم ساعت انجام می شود و بعد از پایان می توانید از مطب خارج شوید و سپس به راحتی به کار های روز مره خود بپردازید.

با مزایای تزریق ژل گونه بیشتر آشنا شوید

برای بررسی مزایای تزریق ژل باید گفت که هیچ گونه جنبه درمانی خاصی برای صورت ندارد و فقط به منظور زیبا سازی از این روش استفاده می کنند . یکی از مهم ترین مزایای تزریق ژل به گونه از بین بردن علائم پیری در چهره می شود که این یک موضوع انکار نشدنی است .با تزریق این ژل شما از شل شدگی پوست جلوگیری می کنید که در نتیجه دارای پوستی جوان خواهید شد.

  • نیاز به بستری و بی هوشی ندارد و در حداقل زمان ممکن قابل انجام است .
  • پرکردن فضاهای از بین رفته صورت
  • کمتر شدن خطوط چین و چروک

برجسته سازی و زیباسلزی صورت با ژل

تزریق ژل چه عوارضی دارد؟

ممکن است بدن هر فردی واکنش های متفاوتی به تزریق ژل بدهد که ممکن است عوارض جانبی در بر داشته باشد مانند : قرمز شدن، کبودی ، درد،و تورم است، که برای از بین بردن نشانه ها و عوارض تزریق ژل توصیه می کنیم که از یخ استفاده کنید و از نوشیدن مشروبات الکی و سیگار کشیدن در این مدت خودداری کنید و همچنین از مصرف هر گونه دارو خودداری کنید مانند ضد التهاب ها ویتامین ها و مکمل های گیاهی زیرا کبودی ها را تشدید می کند.

به طور کل باید گفت که بررسی هایی که روی ژل ها انجام شده نشان داده که ژل ها برای بدن انسان مضر نیستند و هیچ عوارضی ندارد اما به مرور زمان جذب بده شده و از بین می روند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو