تفاوت تزریق چربی و ژل، پروتز لب

منبع: فرزند

173

1398/8/12

20:13


تفاوت تزریق چربی و ژل، پروتز لب

با توجه به افزایش عمل پروتز لب، این سوال پیش می آید که آیا شما از ظاهر خود ناراضی هستید؟ یا حداقل فکر می کنید که می توانید ظاهر زیبا تری داشته باشید.

این که آیا تصمیم به انجام عمل جراحی پروتز برای تغییر ظاهر لب ها دارید یا خیر، تصمیم گیری است که می توانید پس از بررسی مزایا و معایب عمل پروتز انجام دهید.

جراحی تزریق چربی (پروتز)

پروتز لب با روش تزریق چربی یک راه دائمی یا حداقل نیمه دائمی برای تغییر لب شما است. شما نه تنها می توانید لب های خود را برجسته تر، بلکه می توانید اصلاح کنید (لب ها بیش از حد به سمت خارج یا داخل فرم دهید) و فرم کلی لب ها را تغییر دهید. سایر روش ها می توانند لب ها را زیبا نشان دهند، اما فقط به طور موقتی است و تاثیر زیادی ندارد.

عمل تزریق ژل روشی مفید برای بهبودی لب‌ها

عمل تزریق ژل (پروتز) از موثرترین روش های زیبایی در صورت شماست. اگر شما از نتیجه جراحی راضی نبودید، میتوانید ژل تزریق شده به لب ها را تخلیه کنید و به فرم اولیه لب های خود بازگردید.

عمل تزریق ژل نیز بین دو تا سه هفته بهبود مییابد که طی آن شما باید از انجام فعالیتهای شدید اجتناب کنید. قبل از اینکه نتیجه ایده آل را ببینید، انتظار می رود که لب های خود را برای یک دوره زمانی فراتر از زمان بهبودی اولیه کبود و بیدار نگه دارید.

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل

هزینه اولیه عمل تزریق چربی برای لب های شما تقریبا چهار برابر عمل تزریق ژل است که بسته به اینکه حجم لب چقدر باشد و مقدار تزریقی چربی در چه حد است هزینه برآورد می شود.

در حالی که پرکننده های تزریقی هزینه ی کمتری را لازم دارد، البته اگر به طور مداوم از ژل پرکننده جهت ترمیم تزریق کنید، ممکن است در بلند مدت هزینه ی بیشتری پرداخت کنید.

مزایای تزریق چربی

این موارد عبارتند از:

  • پرکننده ای تزریقی ممکن است به اندازه ی کافی انتظارات شما را برای بهبود ظاهر لب برآورده کند، اما عمل جراحی تزریق چربی روشی دائمی تر است و تنها گزینه ی سالم و بدون ضرر محسوب می شود که از بافت بدن خود فرد استفاده می شود ولی ژل ماده ای مصنوعی و ساختگی است.
  • تزریق چربی علاوه بر فرم زیبا به لب های شما فواید درمانی دارد و مهمترین فایده آن تقویت پوست صورت است که در تزریق ژل این مزیت وجود ندارد و ژل فقط خاصیت پرکنندگی دارد.
  • به دلیل کاملا طبیعی بودن تزریق چربی این امکان وجود دارد تا در جاهای دیگر بدن مانند ساق پا، سینه، باسن، گونه، شقیقه و… مورد استفاده قرار گیرد اما این امکان برای تزریق ژل بسیار محدود و به دلیل مصنوعی بودن از حجم کمی از ژل میتوان استفاده کرد.
  • عمل تزریق چربی زمانی حدود ۲ ساعت نیاز دارد اما در تزریق ژل حدود نیم ساعت این کار انجام می شود البته باید در نطر داشت که جراحی تزریق چربی به لب نیازمند تخصص پزشکی، وسایل جراحی و یک محیط استریل شده می باشد اما تزریق ژل به تخصص زیادی نیاز ندارد و هر فردی با چند ساعت اموزش می تواند این کار را انجام دهد و فقط نیازمند یک محیط استریل شده می باشد.
منبع: میس مگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو