قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)


منبع: فوت و فن

272

1398/6/26

10:30


قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

یک خودرو جدید صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارد، رانندگی با آن چگونه است، چه صدایی تولید می‌کند، و یا چه حسی را منتقل می‌کند،‌ اگر اتومبیل قابل اطمینانی نباشد در دراز مدت چندان کارآمد نخواهد بود.

چرا که هزینه‌ی نگهداری ممکن است در نهایت بیش از آنچه که مایل به پرداخت آن هستید برای شما تمام شود.

به همین دلیل است که ما امتیازات قابلیت اطمینان خودرو را در فرمول امتیاز دهی و رتبه دهی خود در نظر می‌گیرد.

چه شما یک خودرو ارزان قیمت را انتخاب کنید یا یک خودرو اسپورت گران قیمت، احتمالاً انتظار دارید که پولی که با سختی آن را بدست آورده‌اید به خوبی خرج شده و خودرویی که خریده‌اید تا مدت‌ها بدون هیچ گونه مشکل جدی باقی بماند.

با این حال جست و جو در میان لیست بلندی از خودرو‌های موجود در بازار امروز و تحقیق درباره‌ی قابلیت اطمینان کلی هر یک می‌تواند امری زمان بر و خسته کننده باشد.

بخش رتبه بندی خودرو‌های جدید ما با تکیه بر امتیازات کمپانی J.D. Power در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده ایجاد شده است.

این کمپانی به منظور تعیین میزان قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی هر خودرو جدید از فرمول آماری و مطالعات گوناگون بهره می‌گیرد.

لیست زیر شامل تمامی خودرو‌ها، پیکاپ تراک‌ها، مینی ون‌ها، و شاسی بلند‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ است که در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده حداقل موفق به کسب امتیاز چهار از پنج شده‌اند.

همچنین این‌ خودرو‌ها از پایین‌ترین تا بالاترین امتیاز، در این لیست رتبه بندی شده‌اند.

در رابطه با مدل‌هایی که امتیاز مشابهی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان دریافت کرده‌اند ما پیروزی را به خودرو‌یی که موفق به کسب امتیاز کلی بالاتری از سوی وبسایت U.S. News شده و یا از شروع قیمت پایین‌تری برخوردار بوده اعطا کرده‌ایم.

به یاد داشته باشید که امتیازات موجود در وبسایت U.S. News همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و تحقیقات تخصصی جدید، طبق یک مبنای همیشگی تغییر می‌کنند.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در بخش رتبه بندی خودرو‌های جدید ما مغایرت داشته باشند.

در ادامه همراه ما باشید تا با قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید:

۲۸) هیوندا الانترا ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

قیمت: ۱۷,۲۰۰ دلار

هیوندا الانترا ۲۰۱۹ با برخورداری از صندلی‌های راحت، صندوق عقب بزرگ، سواری نرم،‌ و اتاقی جذاب خودرو کاملی در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو از آپشن‌های موتور قدرتمندی برخوردار بوده و هندلینگ نسبتاً اسپورتی را نیز اختیار شما قرار خواهد داد.

علاوه بر این هیوندا الانترا به وسیله‌ی گارانتی طولانی مدتی پشتیبانی شده و در قالب بدنه‌های سدان و هاچ بک عرضه می‌شود.

با این وجود برخی از رقبای کامپکت این خودرو از اتاق‌های زیبا‌تری برخوردار بوده و تجربه‌ی رانندگی پویا‌تری را نیز ارائه می‌کنند.

هیوندا الانترا به مجموعه‌ی ساده‌ای از امکانات رفاهی پیش فرض مجهز شده، هر چند امکانات ایمنی فعالی همچون سیستم نظارت بر توجه راننده، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و ترمز اضطراری خودکار در نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو به چشم می‌خورند.

۲۷) تویوتا راوفور ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

قیمت: ۲۵,۶۵۰ دلار

کمپانی تویوتا مدل راوفور خود را برای سال ۲۰۱۹ مجدداً به طور کامل طراحی کرد.

این خودرو نسبت به مدل کنونی از قدرت بیشتر و راندمان سوخت بالاتری برخوردار بوده و به یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی بزرگ‌تر جدید که از اپل کار پلی نیز پشتیبانی کرده و شامل یک وای فای هات اسپات نیز می‌شود، مجهز شده است.

این سیستم فاقد پشتیبانی از اندروید اتو می‌باشد. از جمله نقاط قوت چشمگیر این شاسی بلند می‌توان به سواری آرام، هندلینگ تحت کنترل، قدرت فراوان، فضای حمل بار جادار، و اتاقی زیبا به همراه فضای مناسب برای سرنشینان اشاره کرد.

این کراس اور کامپکت همچنین به همراه مجموعه‌ی کاملی از سیستم‌های کمک راننده‌ی پیشرفته عرضه می‌شود.

۲۶) تویوتا پریوس ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

قیمت: ۲۳,۷۷۰ دلار

زمانیکه صحبت از راندمان سوخت و کاربردی بودن خودرو در میان باشد تویوتا پریوس خودرویی افسانه‌ای به شمار می‌رود.

این خودرو برای سال ۲۰۱۹ برای نخستین بار از آپشن سیستم رانندگی دو دیفرانسیل برخوردار می‌باشد.

از میان نقط قوت این خودرو می‌توان به فضای حمل بار چشمگیر، هندلینگ مناسب، سواری دلپذیر، و اتاقی زیبا با صندلی‌های جادار در هر دو ردیف اشاره کرد.

با این حال انتظار پیروزی این خودرو در هیچ مسابقه‌ای را نداشته باشید.

لیست بلند امکانات پیش فرض پریوس شامل ویژگی‌هایی همچون صفحه نمایش لمسی ۶٫۱ اینچی، نور بالای خودکار، ترمز اضطراری خودکار، و کروز کنترل منطبق شونده می‌شود.

۲۵) تویوتا یاریس ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

قیمت: ۱۵,۶۰۰ دلار

تویوتا یاریس ۲۰۱۹ در نزدیکی جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما قرار می‌گیرد.

تویوتا یاریس خودرو چندان چابکی به شمار نمی‌رود اما با این حال از هندلینگی جذاب و همچنین راندمان سوخت فوق العاده‌ای بهره می‌برد.

به علاوه، این خودرو ویژگی‌هایی همچون اتاقی باکیفیت به همراه صندلی‌های جلویی راحت، فضای حمل بار مناسب، و لیست قابل توجهی از امکانات پیش فرض را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

ترمز اضطراری خودکار، سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای، رادیو HD، و سیستم تشخیص صدا همگی به صورت پیش فرض در تویوتا یاریس ۲۰۱۹ موجود خواهند بود.

۲۴) کیا ریو ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

قیمت: ۱۵,۳۹۰ دلار

کیا ریو ۲۰۱۹ خودرو کامپکت قابل اطمینانی است که در قالب بدنه‌های سدان و هاچ بک در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

هندلینگ چابک، اتاق جذاب، صندلی‌های جلویی جادار، و فضای حمل بار چشمگیر از جمله نقاط قوت این سدان ساب کامپکت محسوب می‌شوند.

کیا ریو همچنین امتیازات بالایی را در آزمایشات تصادف به دست آورده و به همراه یک گارانتی درجه یک عرضه می‌شود.

با این وجود این خودرو در زمینه‌ی امکانات پیش فرض و آپشنی عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشته است.

امکاناتی مانند رادیو ماهواره‌ای، درگاه یو اس بی، و یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهند بود.

همچنین یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت ادغام برنامه‌ی تلفن همراه هوشمند نیز به عنوان آپشن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

۲۳) شورولت ایمپالا ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۵

قیمت: ۲۸,۰۲۰ دلار

شورولت ایمپالا ۲۰۱۹ جایگاهی را در اواسط رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ ما به خود اختصاص داده است. شورولت ایمپالا به طور کلی خودرویی ایمن، قابل اطمینان، راحت، و کاربردی به شمار می‌رود.

این خودرو از صندلی‌های جاداری در ردیف دوم خود برخوردار بوده و یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌ عقب‌ها در کلاس خود را در اختیار دارد.

شورولت ایمپالا همچنین دینامیک رانندگی متعادل و سواری آرامی را در کنار هندلینگ مطمئن ارائه می‌دهد.

با این حال موتور پایه‌ی چهار سیلندر این خودرو از قدرت کافی برخوردار نیست، هرچند یک موتور شش سیلندر پراشتیاق نیز به عنوان آپشن قابل دسترس خواهد بود.

از جمله امکانات پیش فرض در شورولت ایمپالا می‌توان به صندلی‌های راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی در هشت حالت مختلف، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و وای فای هات اسپات اشاره کرد.

۲۲) داج چلنجر ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۵

قیمت: ۲۷,۸۴۵ دلار

زمانیکه صحبت از خودرو‌های عضلانی با سبک طراحی قدیمی که از شتابی فوق العاده برخوردارند، می‌شود داج چلنجر ۲۰۱۹ خودرویی بی‌نظیر محسوب می‌شود.

از دیگر نقاط قوت این خودرو می‌توان به فضای نشیمن جادار برای پنج سرنشین، صندوق عقب جادار، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی درجه یک به همراه قابلیت اتصال اسمارت فون اشاره کرد.

علاوه بر این، داج چلنجر از اتاقی لوکس برخوردار بوده و سواری بی‌‌صدا و نرمی را نیز ارائه خواهد داد. با این حال این خودرو نیز دارای نقص‌های است.

از جمله نقاط ضعف چلنجر می‌توان به نبود چابکی کافی در مقایسه با سایر رقبا، راندمان سوخت پایین، و امتیازات درهم در زمینه‌ی آزمایشات تصادف اشاره کرد.

۲۱) کیا سورنتو ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۵

قیمت: ۲۶,۲۹۰ دلار

مدل بازسازی شده‌ی کیا سورنتو ۲۰۱۹ به عنوان برنده‌ی عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند سه ردیفه توسط وبسایت یو اس نیوز برگزیده شد.

این شاسی بلند به خوبی قیمت گذاری شده و علاوه بر ارائه‌ی راندمان سوخت فوق العاده بالا امتیازات درخشانی نیز در زمینه‌ی آزمایشات تصادف به دست آورده است.

کیا سورنتو از سواری دلپذیر و اتاقی باکیفیت با دو ردیف صندلی جادار بهره می‌برد، اگرچه ردیف سوم این خودرو تنها مناسب کودکان بوده و فضای حمل بار آن نیز کافی نیست.

سورنتو نیز همانند دیگر مدل‌های کمپانی کیا به همراه یکی از طولانی مدت‌ترین گارانتی‌ها در صنعت اتومبیل عرضه می‌شود.

از جمله امکانات پیش فرض در سورنتو می‌توان به صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

۲۰) فورد اکسپدیشن ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

قیمت: ۵۲,۱۳۰ دلار

فورد اکسپِدیشن در رتبه بندی شاسی بلند‌های سایز بزرگ ما در مقایسه با دیگر خودرو‌های موجود در این بخش امتیاز بالاتری را از آن خود ساخته و به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی بهترین شاسی بلند سایز بزرگ برای خانواده‌ها نیز برگزیده شده است.

با خرید این شاسی بلند از فضای حمل بار بسیار بزرگ،‌ سه ردیف صندلی مناسب برای سرنشینان بالغ، و یک موتور شش سیلندر توربو دو قلو قدرتمند برخوردار خواهید شد.

با این حال خرید این خودرو گران‌تر از دیگر رقبا تمام خواهد شد.

فورد اکسپدیشن از اتاقی لوکس بهره می‌برد که درون این اتاق مجموعه‌ای از امکانات پیش فرضی همچون یک صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی، چهار درگاه یو اس بی، بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای، سنسور‌‌های پارک در قسمت عقب، و سیستم ایمنی My Key این خودرو ساز به چشم می‌خورد.

علاوه بر این مجموعه‌ی گسترده‌ای از امکانات مطلوب دیگر نیز به عنوان آپشن، قابل خرید خواهند بود.

۱۹) شورولت سیلورادو ۲۰۱۹ ۱۵۰۰

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

قیمت: ۳۲,۲۰۰ دلار

شورولت سیلوِرادو ۲۰۱۹ ۱۵۰۰ که بار دیگر به طور کامل طراحی شد در مقایسه با مدل کنونی از قسمت حمل بار و اتاق بزرگ‌تری برخوردار بوده و به صورت پیش فرض به قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز مجهز است.

این خودرو همچنین از ویژگی‌هایی همچون آپشن‌های موتور قدرتمند، ظرفیت بکسل چشمگیر، سواری نرم، و اتاقی باکیفیت به همراه صندلی‌های جادار در هر دو ردیف نیز بهره می‌برد.

این پیکاپ تراک فول سایز به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی از قبیل صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه قابلیت ادغام برنامه تلفن همراه هوشمند و سیستم راننده نوجوان یا Teen Driver کمپانی جنرال موتورز عرضه خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو