عکس های مدلینگ و خانوادگی هلیا امامی + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های مدلینگ و خانوادگی هلیا امامی + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

330

1398/8/21

23:59


عکس های جدید و مدلینگ هلیا امامی و خانواده اش + بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی ، عکس هلیا امامی و همسرش ، بیوگرافی هلیا امامی ، igdh hlhld

نمکستانهلیا امامی بازیگر جوان و با استعداد کشور ایرانی در ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ شهر تهران متولد شد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرده و اکنون در تلویزیون و سینما در حال فعالیت است. این بازیگر علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی و مدلینگ نیز فعالیت می کند. هلیا امامی در سریال ماه مبارک رمضان ۹۸ با سریال از یادها رفته از قاب تلویزیون دیده خواهد شد.

عکس های هلیا امامی

همسر هلیا امامی : 

هلیا امامی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. وی در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد.

خانواده هلیا امامی :

هلیا امامی در یک خانواده کم جمعیت متولد شده و تنها یک برادر دارد. پدر هلیا امامی در قید حیات نمی باشد.

عکس برادر هلیا امامی

صفحه اینستاگرام هلیا امامی :

هلیا امامی با آیدی heliaemami در اینستاگرام فعالیت می کند.

صفحه اینستاگرام هلیا امامی

سابقه فعالیت هلیا امامی :

هلیا امامی متولد ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان گذراند و از همان جا به خانم چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای که برای جشنواره تئاتر فجر کار میکردن نقشی ایفا کرد.

بعد از آن ٢سال فقط تئاتر بازی کرد. ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی. سینمایی تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی را در کارنامه ی بازیگری خود دارد. امامی در فیلم سینمایی موارد مشکوک به کارگردانی محسن توکلی با بازیگرانی همچون پوریا پور سرخ ، نیما شاهرخ شاهی ، مونا فرجاد و صدف طاهریان همبازی بوده است.

هلیا امامی سال ۱۳۹۶ در کنار بازیگرانی همچون حسین یاری، مهران غفوریان، علی صادقی و فاطمه گودرزی در فیلم سینمایی داش‌آکل برگرفته از کتاب سه قطره خون (مجموعه داستان کوتاه) نقش آفرینی نمود.

هلیا امامی هم اکنون در سریال جدیدی به نام از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان از قاب تلویزیون دیده می شود. این سریال در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. هلیا امامی در کنار بازیگرانی همچون میترا حجار، پوریا پورسرخ، کامران تفتی، حسین یاری، مهدی سلوکی و بیتا فرهی ایفای نقش می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو