میوه ها و سبزیجات را چگونه بشوییم ؟

منبع: نمکستان

86

1398/9/24

07:44


آموزش نحوه شستن میوه و سبزی نمکستان : لیستریا، سالمونلا و ای کولی باکتری هایی هستند که روی میوه ها و سبزیجاتی که خریداری میکنید معمولا وجود دارند. بنابراین برای از بین بردن این باکتری ها از روی میوه ها و سبزیجات خریداری شده و همچنین انگل هایی که در داخل خاک وجود دارد، نیاز […]

آموزش نحوه شستن میوه و سبزی

آموزش نحوه شستن میوه و سبزی : میوه ها و سبزیجات را چگونه بشوییم ؟

نمکستان : لیستریا، سالمونلا و ای کولی باکتری هایی هستند که روی میوه ها و سبزیجاتی که خریداری میکنید معمولا وجود دارند. بنابراین برای از بین بردن این باکتری ها از روی میوه ها و سبزیجات خریداری شده و همچنین انگل هایی که در داخل خاک وجود دارد، نیاز است که شما میوه ها و سبزیجات را درست و کامل بشویید تا این باکتری و انگل ها مشکلات گوارشی برای شما به وجود نیاورند.

در ادامه ی این مطلب در بخش خانه داری و سبک زندگی نمکستان ما برای شما راه هایی را که با استفاده از آن ها میتوانید میوه ها و سبزیجاتتان را خوب و تمیز بشویید، و آموزش نحوه شستن میوه و سبزی را آماده کرده ایم. با ما همراه باشید :

بیکربنات سود :

یک ماده ی ارزان قیمت است که نقش زیادی در تمیزی و پاکیزگی خانه شما دارد. با استفاده از این ماده و ترکیب آن با آب شما میتوانید تمامی میوه ها و سبزیجاتتان را شست و شو دهید. کافیست یک قاشق از بیکربنات سود و یک لیتر آب را با هم ترکیب کنید و میوه ها و سبزیجاتتان را داخل این ترکیب بگذارید تا ضد عفونی شوند و بعد آبکشی کنید.

سرکه :

سرکه نیز یکی دیگر از مواد ضد عفونی کننده بسیار مفید است که در همه ی آشپزخانه ها وجود دارد. این ماده بسیار مقرون به صرفه بوده و هیچ گونه اثر شیمیایی بر روی شما نخواهد داشت. کافیست یک فنجان سرکه را با آب ترکیب کنید و میوه ها و سبزیجات را داخل آن بگذارید تا ضد عفونی شوند. بعد از ۱۰ دقیقه آبکشی کنید.

لیمو :

همه با خواص بی شمار لیمو آشنایی داریم. لیمو به دلیل وجود اسید سیتریک، خواص ضد عفونی و ضد باکتریایی زیادی دارد. برای ضد عفونی کردن میوه ها مقداری آب لیمو را با آب ترکیب کنید و میوه ها و سبزیجات را داخل آن قرار دهید تا ضد عفونی شوند و بعد از یک ربع آبکشی نمایید.

آموزش نحوه شستن میوه و سبزی : میوه ها و سبزیجات را چگونه بشوییم ؟

میوه ها و سبزیجات را چگونه بشوییم ؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو