خواص ماسک جوش شیرین برای پوست های پر از جوش

منبع: نمکستان

179

1398/9/24

20:47


خواص ماسک جوش شیرین چیست؟ نمکستان : جوش شیرینی یکی از موادی است که معمولا کاربرد زیادی ندارد. کاربرد این ماده معمولا در پخت و پز است که این روزها این کاربرد نیز کم شده است. همه ی ما میدانیم که هر پوستی با توجه به شرایط و نوعی که دارد باید هر چند وقت […]

خواص ماسک جوش شیرین چیست؟

خواص ماسک جوش شیرین برای پوست های پر از جوش

نمکستان : جوش شیرینی یکی از موادی است که معمولا کاربرد زیادی ندارد. کاربرد این ماده معمولا در پخت و پز است که این روزها این کاربرد نیز کم شده است.

همه ی ما میدانیم که هر پوستی با توجه به شرایط و نوعی که دارد باید هر چند وقت یکبار لایه برداری شود. شما میتوانید با استفاده از جوش شیرین یک لای بردار مناسب و ملایم درست کنید که کم ترین آسیب را به پوست شما خواهد رسانید.  اگر پوست شما پر از جوش است جالب است بدانید که جوش شیرین بهترین ماسک برای پوست شما خواهد بود.

آکنه ها و آلودگی های روی پوست یک پدیده عادی میباشد. شما میتوانید با استفاده از ماسک جوش شیرینی تمامی پوست های مرده، جوش، آکنه و آلودگی موجود روی پوستتان را از بین ببرید.

ماسک جوش شیرین با خاصیت لایه برداری خفیفی که دارد تمام جاهای جوش را از بین میبرد و حتی از بروز جوش نیز جلوگیری میکند. جوش های سر سیاه روی بینی شاید بدترین قسمت زدن جوش روی صورت باشد که خیلی ها با آن ها درگیر هستند. شما با استفاده از ماسک جوش شیرینی میتوانید جوش های سر سیاه روی بینیتان را از بین ببرید.

خیلی کم پیش می آید که که ماسک جوش شیرین حساسیت و التهاب پوستی به وجود بیاورد اما با این حال سعی کنید اگر زخم یا سوختگی ناشی از آفتاب و یا هر چیز دیگری بر روی پوستتان دارید از ماسک جوش شیرین استفاده نکنید.

برای اطمینان از اینکه پوستتان نسبت به این ماسک عکس العمل شدید نشان نمیدهد، مقداری از آن را بر روی قسمت خیلی کوچک پوستتان بزنید و بعد از چند دقیقه بشویید تا مطمعن شوید که پوستتان حساسیت ندارد.

برای تهیه ماسک جوش شیرین کافیست یک و نیم قاشق غذا خوری جوش شیرین را با یک قاشق آب ترکیب کنید و هم بزنید. حالا مواد را روی پوستتان بمالید و کمی صبر کنید. بعد از پنج دفیقه پوستتان را بشویید و خشک کنید. و در آخر با یک مرطوب کننده مرطوب نگه دارید.

خواص ماسک جوش شیرین برای پوست های آکنه دار و پر از جوش سر سیاه

خواص ماسک جوش شیرین برای پوست های پر از جوش

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو