آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی رشته ای مجلسی و خوشمزه

منبع: نمکستان

162

1398/9/29

11:46


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی رشته ای مجلسی و خوشمزه سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی رشته ای خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم کوکو رشته ای تره فرنگی یا پیازچه دو ساقه آرد […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی رشته ای مجلسی و خوشمزه

کوکوی رشته ای خوشمزه,کوکوی رشته ای مجلسی,کوکوی رشته ای سیب زمینی,کوکوی رشته ای

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی رشته ای خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم کوکو رشته ای

  • تره فرنگی یا پیازچه دو ساقه
  • آرد دو قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ زده شده دو عدد
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • سیب زمینی رشته ای رنده شده دو و نیم پیمانه

کوکوی مرغ مجلسی,کوکوی مرغ خوشمزه,کوکوی مرغ,کوکو مرغ,کتلت مرغ

طرز تهیه کوکو رشته ای

با آموزش طرز تهیه کوکو رشته ای از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه این کوکوی خوشمزه که تقریبا مانند کوکو سیب زمینی می باشد ابتدا سیب زمینی ها را با رنده درشت به صورت رشته ای رنده می کنیم.

بعد از اینکه سیب زمینی ها را رنده کردیم مقداری از آبش را می گیرم تا هنگام سرخ کردن کوکو از هم نپاشد. تره فرنگی یا پیازچه را به صورت ساطوری خرد می کنیم و به سیب زمینی ها اضافه می کنیم. سپسآرد ، تخم مرغ ، نمک و فلفل سیاه را به مواد کوکو اضافه می کنیم.

مواد را به خوبی ترکیب می کنیم تا کاملا یکدست شوند. اگر فرصت داشتیم حدود یک ساعت مواد را در ظرف در بسته داخل یخچال قرار می دهیم. سپس تابه ای گود و بزرگ روی  حرارت قرار می دهیم مقداری روغن می ریزیم و صبر می کنیم تا کاملا داغ شود.

سپس مانند کوکو سبزی مقداری از مواد را بر میداریم ، توی دست گرد و صاف می کنیم و داخل تابه می گذاریم تا سرخ شود. سپس کوکو را بر می گردانیم تا هر دو سمت کوکو طلایی رنگ شود. بعد از اینکه تمامی کوکوها سرخ شد به همراه سالاد شیرازی سرو می کنیم.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی رشته ای مجلسی و خوشمزه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو