۵ دلیل چرب شدن موها و راه حل برای از بین بردن چربی مو

منبع: نمکستان

108

1398/10/4

07:32


چرا موهایم زود چرب میشود؟ نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده موهایتان زود به زود چرب و بد حالت میشود. گاهی اوقات یا بهتر است بگوییم اکثر اوقات دلیل چرب شدن موها و بد حالتی آن ها بر میگردد به عادات نا درست خودمان که به خوبی از موها و وسایل جانبی آن استفاده […]

چرا موهایم زود چرب میشود؟

5 دلیل چرب شدن موها و راه حل برای از بین بردن چربی مو

نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده موهایتان زود به زود چرب و بد حالت میشود. گاهی اوقات یا بهتر است بگوییم اکثر اوقات دلیل چرب شدن موها و بد حالتی آن ها بر میگردد به عادات نا درست خودمان که به خوبی از موها و وسایل جانبی آن استفاده نمیکنیم. ما در ادامه ی این مطلب دلایلی که بخاطر آن ها ممکن است موهایتان چرب شود را ذکر کرده ایم. برای آشنایی با این موارد با ما همراه باشید :

استفاده بیش از اندازه از نرم کننده مو

کسانی که نرم کننده را به کف سر خود میزنند و یا علاوه بر نرم کننده از شامپوهایی که حاوی نرم کننده هستند استفاده میکنند، معمولا موهایشان خیلی زود چرب شده و حالت خود را از دست میدهند. برای از بین رفتن چربی سر به شما پیشنهاد میکنیم که زمانی که از نرم کننده استفاده میکنید به هیچ وجه از شامپوهایی که داخلشان نرم کننده هست استفاده نکنید و نرم کننده را حتما به ساقه های موهایتان بزنید.

تمیز نکردن شانه ای که از آن برای شانه کردن موهایتان استفاده میکنید.

تمیز نکردن و نشستن شانه ای که برای شانه کردن موی سر از آن استفاده میکنید، خودش عامل مهمی در در چرب شدن پوست سر میباشد. معمولا ما موهایمان را با هر وضعیتی شانه میزنیم بنابراین بهتر است که هر سه الی چهار هفته یکبار شانه تان شست و شو کنید.

حرارت دادن بیش از اندازه به موها

استفاده از انواع سشوار و اتوی مو و یا ویو برای حالت دار کردن مو میتواند مو را و ریشه آن را تحریک به تولید چربی بیشتر نماید. پیشنهاد میکنیم که استفاده از وسایل حالت دهنده ی مو را به مهمانی ها و مجالس محدود نمایید.

بازی کردن و ور رفتن زیاد با موها

وقتی هنگام صحبت دستهایتان را لای موهایتان میکشید؛ با این کار چربی را از کف سر به ساقه های مو میرسانید که این عامل باعث چرب نشان دادن موهای شما و همچنین از حالت افتادن آنها میشود. پیشنهاد میکنیم که بجای ازی کردن با موهایتان، دستتان را مشغول به یک خودکار یا مداد نمایید.

شانه کردن بیش از اندازه موها

وقتی موهایتان را شانه میکنید چربی را از کف سر به ساقه های مویتان انتقال میدهید. این عامل موی شما را چرب تر میکند و از حالت میندازند. برای جلوگیری از این کار میتوانید موهایتان را از وسط سر به شاخه های مو شانه نمایید.

5 دلیل چرب شدن موها و راه حل برای از بین بردن چربی مو

۵ دلیل چرب شدن موها و راه حل برای از بین بردن چربی مو

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو