چه چیزهایی باید در لیست لوازم آرایشی عروس باشد؟

چه چیزهایی باید در لیست لوازم آرایشی عروس باشد؟


منبع: مدیسه

4

1401/10/21

13:54


تهیه لیست لوازم آرایشی عروس یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین قسمت‌های خرید برای جشن عروسی است. هر شخصی تمایلات و

چه چیزهایی باید در لیست لوازم آرایشی عروس باشد؟

تهیه لیست لوازم آرایشی عروس یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین قسمت‌های خرید برای جشن عروسی است. هر شخصی تمایلات و نظرات گوناگونی در زمان تهیه این لیست دارد.

برخی از افراد به برند اهمیت زیادی می‌دهند و برخی دغدغه‌های مالی دارند و ترجیح می‌دهند لیست لوازم آرایش مقرون به صرفه‌ای تهیه کنند. آنچه که بیش از هر چیز حائز اهمیت است، تهیه لوازم از یک برند معتبر است؛ خواه ایرانی و خواه خارجی باشد.

زیرا اگر از این لوازم آرایشی بهداشتی در روز عروسی استفاده شود، به دلیل آنکه مدت طولانی قرار است روی پوست بماند، می‌تواند برای پوست صورت مضر باشد. اما لیست خرید لوازم آرایش عروس شامل چه مواردی است؟ با ما همراه باشید تا برخی از این موارد را باهم بررسی کنیم.

لیست لوازم آرایشی عروس شامل چه مواردی است؟

لیست لوازم آرایشی عروس شامل موارد متفاوتی است. این لیست از وسایل و ابزار آرایشی گرفته تا وسایل برقی مانند اتو مو و همچنین چمدان عروس را در بر می‌گیرد. شایان ذکر است این موضوع فقط برای عروس خانوم‌ها نبوده و آقایان نیز باید لیست خرید آماده کنند. اما مهم‌ترین موارد به شرح زیر است:

همچنین در این لیست به سایر لوازم مانند چمدان نیز می‌توان اشاره کرد.

تهیه لوازم آرایش عروس یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های خرید عروسی است.

وسایل آرایش چشم

در لیست لوازم آرایشی عروس وسایل آرایشی مربوط به چشم جایگاه ویژه‌ای دارد. برای آرایش چشم لوازم مختلفی باید تهیه شود. مهم‌ترین این لوازم به شرح زیر هستند:

هنگام خرید لوازم آرایش چشم، از تهیه سایه غافل نشوید.

مطالب کاربردی :  انواع سایه چشم عروس ترندهای داغ 1402

وسایل آرایش صورت

مهم‌ترین قسمت آرایش عروس ساخت یک پوست زیبا و بدون لک و جوش است. لذا برای ساختن یک فونداسیون بی‌نقص، از لوازم آرایش معتبر و با کیفیت استفاده کنید؛ زیرا سخت‌ترین و حساس‌ترین قسمت آرایش یک عروس به آرایش پوست صورتش بستگی دارد.

هر چقدر که چشم یا لب زیبا آرایش شوند اما آرایش صورت به درستی انجام نشود، نمی‌توانند جلوه زیبای خود را نمایش دهند. اما لیست لوازم آرایشی عروس در ارتباط با صورت چه مواردی را شامل می‌شود؟

در خرید لوازم آرایشی، سعی کنید پرکاربردترین اقلام را در سبد خرید خود قرار دهید.

وسایل آرایش لب

لب‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت هستند که نقش بسیار مهمی را در زیباتر نشان دادن آرایش صورت ایفا می‌کنند. داشتن چند رنگ مختلف از رژ در کیف لوازم آرایش عروس لازم و ضروری است. در ادامه به مهم‌ترین ابزار آرایش لب اشاره خواهیم کرد.

 

لیست قیمت لوازم آرایشی اورجینال

وسایل آرایش ناخن

امروزه عروس خانوم‌ها برای درست کردن ناخن به سالن‌های ناخن‌کاری مراجعه کرده و اقدام به انجام یکی از انواع مختلف کاشت یا کاور می‌کنند اما در گذشته روال کار به این صورت نبود.

در آن زمان از ناخن‌های مصنوعی که به وسیله چسب مخصوص به ناخن می‌چسبید، استفاده می‌شد. در هر صورت چه در زمان گذشته که از ناخن مصنوعی استفاده می‌شد و چه در زمان حال که از انواع کاشت استفاده می‌شود، این موارد نیز در لیست وسایل آرایشی عروس وجود دارد:

امروزه عروس خانوم‌ها برای درست کردن ناخن برای روز عروسی به مراکز کاشت ناخن می‌روند اما لزوم خرید چند رنگ لاک ضروری است.

عطر و ادکلن

بخش بعدی بخش مورد علاقه بسیاری از افراد بوده که شامل انواع خوشبو کننده‌ها است. عطر و ادکلن یکی از موارد اصلی لیست لوازم آرایشی عروس است. معمولا هر شخصی عطر یا ادکلن مختص به سلیقه خود را دارد ولی به طور کلی این وسایل باید تهیه شود:

عطر و دیگر خوشبوکننده‌ها از جمله موارد اصلی لیست لوازم آرایشی عروس هستند.

لوازم بهداشتی پوست و مو

در لیست لوازم آرایشی عروس وجود لوازم بهداشتی امر بسیار مهمی است.

این لوازم بهداشتی شامل موارد مختلفی می‌شوند. مثلا برای مو نرم کننده و ماسک مو می‌توان نام برد و برای پوست صورت می‌توان به انواع کرم‌های مرطوب کننده، آبرسان‌ها، تونر، ژل شستشوی صورت و انواع ماسک‌ها اشاره کرد. همچنین نباید خرید ست براش موی سر را نیز فراموش کرد.

لوازم برقی

یکی دیگر از لوازم موجود در لیست لوازم آرایشی عروس وجود لوازم برقی است. از این لوازم برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مطالب دیدنی:  15 مدل آرایش عروس اروپایی 2023

لیست لوازم مورد نیاز آقایان برای عروسی چیست؟

آقایان نیز مانند عروس خانوم‌ها به لوازم خاصی نیاز دارند. لوازم آرایشی عروس و داماد با یکدیگر متفاوت است و شامل موارد زیر می‌شوند:

لوازم بهداشتی مردانه

لوازم بهداشتی مناسب برای آقایان شامل موارد زیر است:

لوازم برقی آقایان

آقایان نیز مانند خانوم‌ها نیازمند وسایل برقی برای مرتب کردن موی سر یا اصلاح صورت هستند. لذا در لیست خرید عروس و داماد، باید به این نکات توجه داشت. برای وسایل برقی معمولا سشوار، ریش تراش و مسواک برقی برای آقایان تهیه می‌شود.

لوازم‌ مورد نیاز اصلاح صورت از مهم‌ترین وسایلی است که هنگام عروسی باید برای آقایان تهیه شود.

مطالب پربازدید:  کت و شلوار لاکچری مردانه دارای چه اکسسوری‌هایی است؟

خاطره ‌انگیزترین روز زندگی خود را با تهیه لوازم رنگارنگ و زیبای دنیای آرایش جاودانه‌تر کنید

یکی از کارهای بسیار مهم در زمان برگزاری مراسم عروسی تهیه لیست لوازم آرایشی عروس است. البته برای تهیه این لیست منظور این نیست که آقایان لوازمی احتیاج ندارند؛ بلکه خرید لوازم پیش از ازدواج برای آنان نیز بسیار ضروری است.

در هنگام خرید لوازم آرایشی باید به نکات مهمی توجه کرد که از جمله می‌توان به تاریخ تولید و انقضا محصولات، اصل بودن، داشتن مجوز وزارت بهداشت و غیره اشاره کرد.

همچنین برای اینکه لوازم آرایش قرار است برای مدت طولانی روی پوست عروس قرار بگیرد، بهتر است در انتخاب، نهایت وسواس را به کار برده و اجناس مناسب جنس پوست فرد خریداری شوند.

در لیستی که در این مقاله ارائه شد، نهایت تلاش را کردیم که تمامی محصولات مورد نیاز و اساسی را در نظر بگیریم. اما هر شخص با توجه به بودجه‌ای که دارد، مواردی را حذف یا بعضا اضافه می‌کند.

به نظر شما کدام یک از لوازمی که به آن اشاره شد، قابل حذف است؟ به چه مواردی اشاره نکردیم؟ اگر شما متاهل هستید، کدام مورد در آن زمان برای شما جزو مهم‌ترین لوازم بود؟ تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. ما مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : bebeautiful

 

گوناگون لوازم آرایشی لوازم آرایشی بهداشتی لیست لوازم آرایشی عروس شامل چه مواردی است وسایل آرایش چشم وسایل آرایش صورت وسایل آرایش لب وسایل آرایش ناخن عطر و ادکلن لوازم بهداشتی پوست و مو لوازم برقی لیست لوازم مورد نیاز آقایان برای عروسی چیست لوازم بهداشتی مردانه لوازم برقی آقایان لوازم آرایش چشم لوازم آرایش لب لوازم آرایش صورت لوازم آرایش ناخن لوازم مراقبت و بهداشت پوست محصولات بهداشت مو پرایمر مخصوص چشم کانسیلر پالت سایه چشم ریمل ابرو خط چشم مداد چشم مژه مصنوعی انواع سایه چشم عروس ترندهای داغ 1402 اسپانج تخم‌مرغی براش صورت کرم پودر رژ گونه هایلایتر پنکیک پودر فیکس موس صورت مداد لب رژ جامد رژ مایع برق لب لیست قیمت لوازم آرایشی اورجینال لاک ناخن لاک پاک کن دئودرانت بادی اسپلش نرم کننده ماسک مو کرم‌های مرطوب کننده آبرسان‌ها تونر ژل شستشوی صورت سشوار اتوی مو اپی لیدی 15 مدل آرایش عروس اروپایی 2023 مراقبت و بهداشت شخصی کرم مرطوب کننده دست و صورت وسایل مخصوص اصلاح صورت ژل مو bebeautiful Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو