معرفی بهترین کرم ضد آفتاب مردانه، راهنمای خرید و استفاده

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب مردانه، راهنمای خرید و استفاده


منبع: مدیسه

5

1402/2/14

14:21


همه ما به یک کرم ضد آفتاب خوب نیاز داریم. نور آفتاب علاوه‌بر اینکه بسیار مفید بوده و نیروبخش است،

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب مردانه، راهنمای خرید و استفاده

همه ما به یک کرم ضد آفتاب خوب نیاز داریم. نور آفتاب علاوه‌بر اینکه بسیار مفید بوده و نیروبخش است، مضرات بسیاری را نیز به همراه دارد. اما مسلم است که ما نمی‌توانیم فعالیت‌های خود را به فضای بسته خانه محدود می‌کنیم. همه ما نیاز داریم تا کار کنیم، به دل طبیعت بزنیم،‌ در دریاچه یا رودخانه شنا کرده و حتی در زیر نور آفتاب قدم بزنیم. پس باید با توجه ‌به نیاز‌های پوست از کرم ضدآفتاب مناسب استفاده کنیم. برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب مردانه یا زنانه،‌ باید به نوع پوست خود و شیوه زندگی خود توجه نمایید.

پوست هیچ شخصی به طور کامل شبیه به پوست شخص دیگری نیست. نیاز پوست مردان و زنان نیز با یکدیگر متفاوت است. اغلب مردان به خاطر کار روزانه بیشتر در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند. همینطور،‌ آن‌ها در مقایسه با بانوان کمتر به پوست خود توجه و رسیدگی می‌کنند. به همین خاطر بسیاری از تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی کرم‌های ضدآفتاب مخصوص آقایان را تولید می‌کنند.

برند‌های گوناگونی ضدآفتاب مردانه تولید کرده و هر برند نیز مدل‌های مختلفی را می‌سازد تا پاسخگوی نیاز‌های انواع پوست‌ها باشند. به همین جهت،‌ پیدا کردن بهترین کرم ضد آفتاب مردانه کار آسانی است. با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را در یافتن محصولی مناسب پوست خود راهنمایی کنیم.

خورشید چه تاثیری بر پوست دارد؟

نور خورشید چه تاثیری بر پوست دارد؟

مهمترین منبع انسان برای دستیابی به ویتامین دی خورشید است. همه ما از نحوه متابولیزه نمودن نور خورشید توسط بدن انسان اطلاع داریم. به‌ طور کلی می‌توان گفت که ما می‌دانیم که آفتاب بر سلامت ما بسیار موثر است. با این ‌وجود، ارتباط میان قرارگرفتن در زیر نور خورشید با سلامتی، از آنچه که می‌پندارید بسیار پیچیده‌تر می‌باشد.

همچنین باید بدانید نوع پوست نیز بر این رابطه تاثیرگذار است. یعنی نوع پوست ما تعیین کننده این است که نور خورشید بر آن چه اثری داشته باشد. به همین جهت،‌ یافتن بهترین کرم ضد آفتاب مردانه از اهمیت فراوانی برخوردار است. علاوه‌بر این موارد، مدت ‌زمان قرار گرفتن در زیر آفتاب نیز در تعیین تاثیرات آن بر پوست اثرگذار است.

اگر فرد مدت‌ زمان بسیاری را در زیر نور خورشید بگذراند، در واقع به اشعه مضر آن مثل UVA اجازه داده است که مدت زیادی به پوست او بتابند. اشعه UVA می‌تواند به درون پوست نفوذ کرده و این امر در بدترین حالت در نظر گرفته شده سرطان پوست را به دنبال خواهد داشت. لازم به ذکر است که نزدیک به 90% از افرادی که به سرطان پوست ابتلا پیدا می‌کنند،‌ مدت زیادی در معرض اشعه مضر UV خورشید قرار داشته‌اند.

اما این آخر داستان نیست. نفوذ اشعه‌های UVA و UVB به داخل پوست مشکلات متعدد دیگری را به دنبال دارند. این مشکلات هرچند که همچون سرطان پوست خطرناک نیستند،‌ اما زیبایی و جذابیت شما را می‌ربایند. از این قبیل مشکلات می‌توان به آفتاب سوختگی، برنزه شدن، پیری زودرس، چین ‌و چروک و پوست چرمی اشاره کرد.

تاثیر کرم ضد آفتاب بر سلامت و زیبایی پوست

تاثیر کرم ضد آفتاب بر سلامت و زیبایی پوست

همانطور که بیان کردیم ضد آفتاب می‌تواند در جلوگیری از بروز این مشکلات اثرگذار باشد. خوشبختانه، ضد آفتاب همچون یک ‌لایه محافظ، به روی پوست اضافه شده و از آن در مقابل نور خورشید محافظت می‌کند. چه در سفر به سر می‌برید و چه در گرمای سوزان به بیرون می‌روید و یا حتی کار می‌کنید، کرم ضد آفتاب را هرگز فراموش نکنید. این محصول همچون یک کمک اولیه در برابر آفتاب سوختگی عمل می‌کند.

یک تصور غلط نیز که در بین اغلب مردم رواج یافته این است که کرم ضد آفتاب مخصوص خانم‌ها است. اما باید در نظر داشت که این تصور به کلی غلط است. کرم ضد آفتاب نه ‌تنها رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند،‌ بلکه از پوست در مقابل گرمای سوزان خورشید نیز محافظت می‌کند. به همین خاطر،‌ فارغ از در نظر گرفتن جنسیت،‌ همه افراد نیاز دارند تا برای داشتن پوستی سالم و زیبا از این محصول استفاده کنند.

به چه دلیل باید مردان هم از کرم ضد آفتاب استفاده کنند؟

به چه دلیل باید مردان هم از کرم ضد آفتاب استفاده کنند؟

ممکن است برخی فکر کنند که به‌خاطر ضخامت بالاتر پوست مردان،‌ آن‌ها نیازی به استفاده از ضد آفتاب ندارند. ولی باید بدانید این درست است که مردان پوستی ضخیم‌تر دارند، اما در عوض آن‌ها مدت زمان طولانی‌تری در زیر نور خورشید سپری می‌کنند. به همین خاطر نیز آن‌ها در مقابل آسیب‌های ناشی از اشعه ماورا بنفش آسیب پذیرتر هستند.

اغلب متخصصان پوست بهترین کرم ضد آفتاب را کرمی می‌دانند که SPF  آن 30 یا بالاتر باشد.

قیمت انواع کرم ضدآفتاب مردانه باکیفیت و اورجینال

 

چگونه بهترین ضد آفتاب مردانه پیدا کنیم؟

چگونه بهترین ضد آفتاب مردانه پیدا کنیم؟

اگر به دنبال پیدا کردن جوابی برای این سوال که کرم ضد افتاب مردانه چی خوبه هستید باید به شما بگوییم، پیش از خرید باید به چند موضوع دقت داشته باشید. نوع پوست هر شخص با دیگری متفاوت بوده، بنابراین موضوع انتخاب ضد آفتاب لزوما خارجی یا ایرانی بودن آن نیست. در عوض باید کرمی را انتخاب کرد که مناسب پوست و شرایط زندگی فرد باشد. در ادامه برای شما برخی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب مناسب آقایان را گرد هم آورده‌ایم.

مطالب کاربردی:  انواع کاندوم و طرز استفاده درست از کاندوم

 

بهترین ضد آفتاب مردانه ایرانی

کرم ضد آفتاب مردانه هیدرودرم

کرم ضد آفتاب مردانه هیدرودرم

کرم ضد آفتاب مردانه SPF35 هیدرودرم Hydroderm فاقد هرگونه چربی بوده و یک ضد آفتاب مردانه برای پوست چرب بسیار باکیفیت می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت آن در برابر تعریق، محافظت کامل از پوست در برابر اثرات مخرب اشعه ماورای بنفش نور خورشید UVA و UVB، ایجاد نکردن سفیدی و چربی اضافه بر روی پوست و همچنین دارا بودن فیلترهای فیزیکی و شیمیایی اشاره کرد.

​کرم ضد آفتاب آقایان SPF50 آردن Ardene فاقد چربی مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب آقایان SPF50 آردن Ardene فاقد چربی مناسب انواع پوست

ضد آفتاب مردانه بی رنگ آردن محصولی بی نظیر با SPF بالا بوده که مناسب فعالیت‌های سنگین خارج از خانه می‌باشد.

از ویژگی‌های مثبت این ضدآفتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی کوآنزیم Q10، اکتوئین و عصاره میموزا
  • فاقد چربی و مات کننده سطح پوست
  • محافظت کامل در برابر UVB و UVA
  • پیشگیری از پیری زودرس و رفع چروک‌های سطحی پوست
  • بازسازی، ترمیم و تقویت ساختار پوست
  • رطوبت‌رسان و مرطوب‌کننده قوی و طولانی مدت پوست ( ۱۲ ساعته)
  • التیام بخش و تسکین دهنده التهابات ناشی از اصلاح صورت
  • ضد جوش و تنظیم کننده ترشح غدد چربی پوست
  • ضد باکتری و ضد قارچ
  • پایدار در برابر تعریق و شستشو و مقاوم در برابر آلودگی هوا
  • قدرت جذب سریع بدون اثر چسبندگی بر پوست

کرم ضد آفتاب مردانه سینره

کرم ضد آفتاب مردانه سینره

ضد آفتاب SPF 45 آقایان سینره در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارد، از قیمت مقرون به صرفه و مناسبی برخوردار بوده و یکی از محصولات پرطرفدار در میان آقایان می‌باشد. در ادامه فهرستی از مهمترین ویژگی‌های ضد آفتاب SPF 45 آقایان را برای ما آورده‌ایم:

  • حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های UV
  • حاوی عصاره مورینگا برای مراقبت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • دارای ترکیبات ضدالتهابی
  • مقاوم در برابر تعریق
  • فاقد چربی و پارابن

کرم ضد آفتاب مردانه مای

کرم ضد آفتاب مردانه مای

ضد آفتاب بدون چربی مردانه SPF50 مای حاوی ترکیب سبومین است که علاوه‌بر تنظیم ترشح چربی، سبب رطوبت‌رسانی و التیام پوست می‌شود. این ضدآفتاب دارای بافت سبک و بی‌رنگ بوده و اثر سفیدی بر روی پوست بر جای نمی‌گذارد.

بهترین کرم ضد آفتاب مردانه خارجی

فلویید ضد آفتاب SPF50 کلینیک Clinique مدل Mineral

فلویید ضد آفتاب SPF50 کلینیک Clinique مدل Mineral

این محصول از برند آمریکایی کلینیک یک ضدآفتاب با بافت مایع بوده که به سرعت جذب پوست شده و هیچگونه اثر چربی ناخوشایندی روی پوست برجای نمی‌گذارد. همچنین این محصول از فناوری Invisible Shield Technology بهره گرفته است.

کرم ضد آفتاب SPF30 بی رنگ فوراور Forever مدل Sunscreen Cream ضد لک و آبرسان

کرم ضد آفتاب فوراور

ضد آفتاب بی رنگ فوراور بهترین کرم ضد افتاب ضد لک خارجی بوده و در کنار این ویژگی خاصیت آبرسانی فوق‌العاده‌ای دارد که پوست را شاداب نگه داشته و از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. ویتامین E، روی و آلوئه ورا خالص به کار رفته در این محصول سبب محافظت کامل شما در برابر اشعه‌های مضر خورشیدی می‌گردد.

از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ترکیبی پیشرفته شامل نانو ذرات اکسید روی با پوشش دهی کامل
  • حاوی ژل خالص آلوئه ورا دست‌چین شده مزارع فوراور
  • شفاف کننده، رطوبت‌رسان و محافظت کننده
  • بدون گلوتن، مناسب برای افراد گیاه‌خوار و بدون ترکیبات مضر و حیوانی
  • مقاومت بیشتر از 80 دقیقه در برابر آب

آشنایی کامل با بهترین کرم ضد آفتاب مردانه و دلایل ضرورت استفاده از آن

مطالب پربازدید:  آقایان چرا و چگونه از نوار بهداشتی مردانه استفاده می‌کنند؟

 

آقایان باید فاکتورهای بسیاری را در زمان خرید ضدآفتاب در نظر داشته باشند تا بهترین بهترین کرم ضد آفتاب مردانه را انتخاب کرده و به نتایج دلخواه و مطلوب برسند. از این فاکتور‌ها می‌توان به نوع پوست،‌ میزان SPF اشاره داشت. همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع لوازم آرایشی بهداشتی به فروشگاه اینترنتی مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : mensxp

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو