ترفندهای خاص اصول استایلینگ برای افراد چاق

ترفندهای خاص اصول استایلینگ برای افراد چاق


منبع: مدیسه

3

1402/2/2

02:36


تا به حال اسم مدل‌هایی مثل کلویی مارشال Chloe Marshall و اشلی گراهام Ashley Graham به گوش شما خورده ‌است؟

ترفندهای خاص اصول استایلینگ برای افراد چاق

تا به حال اسم مدل‌هایی مثل کلویی مارشال Chloe Marshall و اشلی گراهام Ashley Graham به گوش شما خورده ‌است؟ این افراد در سال 2019 مدل‌های پلاس سایزی بودند که شروع به بازتعریف مفاهیم مد کردند و تاثیر ویژه‌ای در دیده شدن این استایل بدنی درپی داشتند. حتما می‌دانید که تیپ‌های بدنی متنوعی وجود دارد و برای هر یک شیوه به‌خصوصی از لباس پوشیدن معرفی گردیده ‌است. این شیوه‌های ویژه که تحت عنوان اصول استایلینگ شناخته شده‌اند، به شما در استفاده خوب و کامل از منحنی‌های بدنتان کمک می‌کنند تا زیبایی شما هزار برابر شود.

همچنین نواحی از بدن خودتان که چندان دوستشان ندارید را تا حدودی از تیررس نگاه‌ها مخفی می‌نماید. هدف اصلی هم، افزایش حس آرامش و اعتماد به نفس شما نسبت به چیزی است که به تن دارید. حال شاید برای شما سوال شده باشد که استایلینگ چیست؟

استایلینگ از واژه style به معنای سبک و روش حاصل شده است، که شامل طراحی و شخصیت بخشیدن به برند، رویداد، فرد، کالکشن، کت واک، مجله یا برنامه تلویزیونی می‌شود. استایلیست فردی است که شغل آن استایلینگ است و می‌توان گفت در اصل همان کارگردان هنری مد است، کسی که کار او هدایت مد در یک مسیر تعیین شده و بامعناست.  با ما در این مقاله همراه بمانید تا در رابطه با یکی از این تیپ‌های بدنی صحبت کنیم.

شناخت خوب و کامل بدن خود

شناخت خوب و کامل بدن خود

بسیاری از افراد خود را چاق می‌پندارند در صورتی که افرادی که دارای اضافه وزن هستند، در گروه‌های بدنی مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. پس در ابتدای کار، نکته مهم این است که شما بدانید که دقیقا چه مدل اندامی دارید. همچنین، برخی از افراد فقط در برخی از بخش‌های بدن خود دچار چاقی‌اند، در حالتی که در بقیه، کل بدن درگیر است. به همین علت باید دقیق بدانید که تمرکزتان بر روی کدام بخش بیشتر است؟ به عنوان مثال ران یا شکم. به این معنا که کدام بخش‌ها را دوست نداشته و ترجیح می‌دهید تا با استفاده از لباس، در ظاهر آن‌ها تغییر ایجاد نمایید.

از جهتی دیگر؛ نکته‌ای که پیش از پرداختن به ادامه مقاله باید بدانید، شناخت دقیق روحیات خودتان در کنار اصول استایلینگ است. متاسفانه، به دلیل دید سرزنش‌گرایانه به افراد دارای اضافه وزن، به‌خصوص بانوان، این اشخاص از پرداختن به سلایق خود دست کشیده‌اند. این به این معناست که فقط ملاک آن‌ها در انتخاب لباس، نظر دیگران است.

برخی از آن‌ها حتی سلیقه معینی برای خود نداشته و هر چیزی که فقط آن‌ها را از آن ظاهر خارج نماید را می‌پسندند. اگر شما هم چنین تفکری دارید، باید بدانید که تا هنگامی که اینگونه فکر می‌کنید، دانستن اصول استایلینگ برای افراد چاق کمک زیادی به شما نخواهد کرد.

شما باید همچون هر شخص دیگری، اول از خود بپرسید که به کدام استایل همیشه علاقه داشته‌اید؟ آیا به استایل رسمی، اسپرت یا استایل کژوال علاقه دارید؟ تمایل دارید بلوز و شلوار بپوشید یا انتخاب شما دامن و پیراهن است؟ به چه رنگ‌هایی علاقه دارید؟ آیا استفاده از اکسسوری را دوست دارید؟ پس از اینکه به این سوالات پاسخ دادید، می‌توانید آگاهانه و با توجه به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت، در آخر ظاهر شخصیت خود را بسازید.

قیمت انواع لباس زنانه اورسایز و جذاب برند

 

درست انتخاب کردن لباس زیر

درست انتخاب کردن لباس زیر

گمان کنید که می‌خواهید از میان دو بوم نقاشی، بر روی یکی از آن‌ها طرحی بکشید. نخستین بوم یکدست و سفید و دومی از خط‌‌خوردگی و لکه پر است. انتخاب شما کدام یک از بوم‌ها است؟ همچون هر کار دیگری ابتدا پایه و بیس شما باید بی‌عیب و نقص باشد تا هر چیزی بر روی آن آمد، به بهترین نحو جلوه نماید. یک لباس زیر مناسب (به‌ویژه برای بالاتنه) می‌تواند اندام شما را چندین برابر متناسب‌تر بروز دهد، به شرطی که آن را درست انتخاب نمایید.

تنها ملاک مهم، انتخاب کرستی مناسب با سایز خودتان است. بانوان بسیاری هستند که پس از گذشت سالیان، همچنان از سایز درست خود اطلاعی ندارند. کم‌ترین نتیجه این مسئله، دفرمه جلوه دادن سینه‌های شما است. در بعضی موارد، به سرطان نیز ممکن است ختم شود. پس حتما اگر در انتخاب سایز مناسب خود دچار مشکل هستید، می‌توانید از فروشندگان لباس زیر کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

خوشبختانه برعکس سالیان گذشته، اغلب برندها شروع به تولید لباس‌هایی ویژه افراد پلاس سایز کرده‌اند. شما باید با سوتین خود احساس راحتی کنید و هیچ‌گونه احساس فشاری نداشته باشید. به همین علت لباس زیر شما نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد.

انتخاب رنگ و طرح

انتخاب رنگ و طرح لباس

رنگ لباس مناسب خانم های توپر آن چیزی است که مکمل پوست آن‌ها باشد. در طی روز می‌توانید از رنگ‌هایی با طیف آبی، قرمز و زرد استفاده نمایید که بسیار زیبا هستند. برای شب می‌توانید رنگ‌هایی خنثی‌تر مثل نود، خاکستری، مشکی و حتی رنگ‌های پاستلی را انتخاب نمایید.

اگر دارای اندام سیبی شکل هستید، رنگ‌های سبز، صورتی یا سفید برای شما بسیار مناسب‌اند. برخی از افراد علاقه بسیاری به طرح دارند و لباس ساده از سلایق آن‌ها نیست. طرح‌های زیادی مانند خطوط راه‌راه، گل و انواع چاپ‌ها وجود دارند.

مطالب دیدنی:  انواع رژیم مدیترانه‌ای برای لاغری در چند روز

 

چگونه لاغر به نظر برسیم

چگونه لاغر به نظر برسیم

اگر می‌خواهید لاغر جلوه کنید استفاده از شلوار جین‌ تنگ و البته فاق‌بلند بسیار توصیه می‌شود. به صورت کلی، لباس‌هایی که در قسمت کمر تنگ‌اند و در امتداد گشاد می‌شوند، شما را جذاب‌تر جلوه می‌دهند. اگر هم می‌خواهید بدانید شلواری که قد را بلند میکند یا لباس مناسب مردان چاق و کوتاه، کدام شلوار و لباس است ما به شما بوت‌کات و شلوار اسکینی را معرفی می‌کنیم. ما نمی‌خواهیم تا در این مقاله شما را از لباس خاصی منع کنیم، بلکه هدف اصلی ما اصلاح پوشش و استایل شماست، اما موارد استثنائی نیز در کار هستند.

یکی از این موارد، لباس‎‌های لایه‌ لایه هستند. این لباس‌ها به صورت کلی هر اندامی را پرحجم‌تر جلوه می‌دهند، پس تا حد امکان از آن‌ها دوری نمایید. همانگونه که قطعا شنیده‌اید، یکی از بهترین روش‌ها جهت لاغرتر به نظر آمدن در استایلینگ تپل ها، پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان است. پیشتر نیز گفتیم که پوشیدن هرچیزی که راحتیتان را از سلب کند، پیشنهاد نمی‌شود مگر در مواردی مانند کت جین.

اکسسوری افراد چاق چیست

اکسسوری افراد چاق چیست

انواع کیف و کفش و انواع زیورآلات را می‌توانید استفاده نمایید و هیچ منعی وجود ندارد. در زمینه کفش زنانه، اگر حجم وزن بیشتر در بالاتنه شما است، حتما از کفش‌های اسپرت و راحتی در استایل خود بهره ببرید. برخی از افراد به دلیل این‌که با پاشنه،‌ قد آن‌ها بلندتر می‌شود و کشیده‌تر جلوه می‌کنند، به طور دائم از چنین کفش‌هایی استفاده می‌کنند.

مطالب پربازدید:  ترفندهای ساده بلند کردن قد با لباس مناسب

غافل از این‌که همچین کاری با گذشت زمان آسیب بسیار بدی به زانو و کمر آن‌ها وارد می‌کند. در رابطه با کیف، مدل‌های دوشی و کیف پستچی برای شما انتخاب بهتری هستند. اگر عرض شانه شما نیز زیاد است، تلاش کنید هر مدلی که تهیه می‌نمایید را، با دسته بلندش استفاده کنید تا تعادل بیشتری را نیز ایجاد نمایید.

اگر به دنبال ست نمودن گردن‌بندی با لباس شب خود هستید اما نسبت به ناحیه گردن و سینه خود حس چندان جالبی ندارید، ترجیحا از آیتم‌های پرحجم و بزرگ استفاده نمایید. شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زنانه شیک و لباس مردانه شیک به فروشگاه اینترنتی مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : panaprium

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو