25 مدل کت و شلوار مردانه شیک و جدید

25 مدل کت و شلوار مردانه شیک و جدید


منبع: مدیسه

7

1401/12/15

03:18


کت و شلوار یک لباس کامل و آراسته برای مردان در تمامی سنین تلقی می‌شود. انواع مدل کت و شلوار

25 مدل کت و شلوار مردانه شیک و جدید

کت و شلوار یک لباس کامل و آراسته برای مردان در تمامی سنین تلقی می‌شود. انواع مدل کت و شلوار مردانه در جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند و طیف وسیعی از انتخاب را پیش روی آقایان شیک‌پوش قرار می‌دهند. علاوه بر رنگ، رسمی یا اسپرت بودن آن بر اساس مدل یقه، برش، شلوار و … کت و شلوارهای مردانه را از یکدیگر متمایز می‌سازد.

در این مطلب به معرفی 25 کت و شلوار و لباس مردانه شیک پرداخته‌ایم. با همراهی ما تا انتهای این متن می‌توانید از مدل‌های به روز این لباس شیک مردانه مطلع شوید.

کت و شلوار طوسی با ژیله چهارخانه

کت و شلوار طوسی با ژیله چهارخانه

اگر طرفدار پوشیدن ژیله زیر کت هستید با انتخاب یک کت و شلوار مردانه ساده و یک ژیله طرح‌دار به طور مثال چهارخانه به راحتی می‌توانید به این استایل شیک جذابیت ببخشید.

کت و شلوار رسمی سفید

کت و شلوار رسمی سفید

بسیاری از افراد تمایل به پوشیدن کت و شلوارهای فیت دارند. این کت و شلوار مردانه برای مراسم‌های رسمی نظیر عروسی مناسب هستند و استفاده روزمره را به دلیل برش دقیق و حفظ استایل افراد نخواهند داشت.

کت و شلوار رسمی زغالی

کت و شلوار رسمی زغالی

یک دست کت و شلوار به رنگ زغالی که برای آقایان میانسال به بالا مناسب‌تر است، ظاهری آراسته را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. این مدل که در میان کت و شلوار مردانه هاکوپیان نیز دیده می‌شود، برای پوشیدن در مناسبات رسمی، محل کار و … مناسب خواهد بود. کت و شلوار با این مدل برش فرد را کمی باریک‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

کت و شلوار با یقه انگلیسی به رنگ طوسی

کت و شلوار با یقه انگلیسی به رنگ طوسی

کت و شلوار مردانه با یقه انگلیسی محبوب بسیاری از آقایان است. رنگ طوسی برای این مدل لباس شکوه خاصی به فرد می‌بخشد. این رنگ خنثی با مدل زیبا لباس همه شرایط را برای شیک‌پوشی یک جنتلمن مهیا می‌سازد. رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن به راحتی با پیراهن با تنالیته رنگی مختلف قابلیت هماهنگی دارد و هیچوقت قدیمی نمی‌شود و از مد نخواهد افتاد.

کت و شلوار فری

کت و شلوار فری

یک کت و شلوار مردانه با سایز بزرگ‌تر و اصطلاحا فری سایز یک نمونه لباس مردانه راحت برای تعطیلات و مناسبت‌های غیر رسمی است. این مدل کت و شلوار راحتی را در طول روز برای فرد به همراه خواهد داشت.

کت و شلوار اسپرت

کت و شلوار اسپرت

پوشیدن کت و شلوار رسمی برای مردان جوان کمی سخت‌تر به نظر می‌رسد. کت و شلوار مردانه اسپرت با کت‌های کمی گشادتر و شلوار مردانه راحت‌تر که به راحتی با کتانی نیز قابل استفاده است، ترکیب شگفت‌انگیزی را رقم خواهد زد.

کت و شلوار اسپرت کتان

کت و شلوار اسپرت کتان

جنس پارچه کتان مورد پسند بسیاری از افراد است. کت و شلوارهای دوخته شده از این جنس می‌تواند برای سنین نوجوانی تا جوان کاملا مناسب جلوه کند و استایلی تماشایی به فرد هدیه دهد.

کت با شلوار اسپرت

کت با شلوار اسپرت

یک کت و شلوار مردانه با کتی تقریبا رسمی و شلوارهایی با ظاهری اسپرت نه تنها جلوه بی‌نظیری خواهد داشت، بلکه راحت نیز هست. علاوه بر این بندهای تعبیه شده روی کمربند این شلوار نیاز به بستن کمربند را از بین خواهد برد.

کت شلوار اسپرت طرح‌دار

کت شلوار اسپرت طرح‌دار

جوانان با پوشیدن کت و شلوارهای اسپرت علاوه بر حفظ ظاهر رسمی در مهمانی‌ها و مراسم‌ها از شدت مزاحم لباس با راحتی کم می‌کاهند. توجه طراحان معروف دنیا به راحتی لباس افراد سبب پیدایش مدل‌های جوان‌پسند اسپرت با پارچه‌های طرح‌دار تنوع جالبی به کت و شلوار مردانه می‌بخشد.

کت و شلوار با پارچه چهارخانه درشت

کت و شلوار با پارچه چهارخانه درشت

پارچه چهارخانه درشت با زیبایی و ترکیب رنگ‌های چشم‌نواز جایگاه خود را در میان انواع کت و شلوار مردانه پیدا کرده است.‌ ترکیب سرمه‌ای با سبز یکی از زیباترین ترکیبات این پارچه‌های بادوام به شمار می‌رود.

لیست قیمت شیکترین‌های کت مردانه

 

کت و شلوار راه راه

کت و شلوار راه راه

پارچه‌های طرح‌دار برای دوخت انواع کت و شلوار رسمی و اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کت و شلوار مردانه جدید برای مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و … مناسب است و گزینه خوبی محسوب می‌شود. این کت و شلوار اسپرت به راحتی با کتانی قابل هماهنگی است.

کت و شلوار مردانه مشکی

کت و شلوار مردانه مشکی

کمد هر مردی باید یک کت و شلوار مردانه مشکی را دربرگیرد. این مدل لباس زیبا برای مهمانی، عروسی، انواع جشن، محل کار، ختم و … با هر مدل پیراهنی کاربردی است.

کت تک طوسی

کت و شلوار مردانه مشکی

خرید کت تک برای بسیاری از مردان خوشایند خواهد بود. اگر به دنبال کت و شلوار ارزان قیمت هستید، خرید یک کت تک که با شلوارهای قبلی‌تان هماهنگ شود، پیشنهاد شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود.

کت و شلوار اسپرت کبریتی

کت و شلوار اسپرت کبریتی

پارچه‌های کبریتی که معمولا در فصول بهار و پاییز مورد استفاده قرار می‌گیرند، طرفداران زیادی در قسمت کت و شلوار به خود جذب کرده‌اند. این کت و شلوار مردانه با رنگ‌ها خنثی برای هماهنگی پیراهن‌های بیشتر کاربردی‌تر محسوب می‌شود.

کت و شلوار اسپرت با جیب نمایان

کت و شلوار اسپرت با جیب نمایان

کت و شلوارهایی با جیب‌های نامتعارف و بدون درب برای جوانان طراحی، برش و دوخته شده‌اند. برش روی این پارچه سفید رنگ ظرافت و دقت خیاط را بیش از پیش نمایان می کند.

کت و شلوار صورتی

کت و شلوار صورتی

یک کت و شلوار مردانه با رنگ صورتی برای هماهنگی با همسر گزینه‌ خوبی خواهد بود. به علاوه این رنگ شاد برای جشن و مهمانی‌های خاص ایده‌آل است و نگاه‌ها را معطوف شما خواهد کرد.

کت و شلوار قهوه‌ای چهارخانه

کت و شلوار قهوه‌ای چهارخانه

رنگ قهوه‌ای که با ترکیب رنگ آبی تصویری چشم‌نواز خلق می‌کند، پارچه خوبی برای دوخت یک کت و شلوار مردانه به شمار می‌رود. این پارچه باکیفیت با پیراهن مردانه ساده جلوه بیشتری دارد.

مطالب دیدنی:  15 استایل پیشنهادی برای ست ساعت و کت مردانه

کت و شلوار طوسی مخمل

کت و شلوار طوسی مخمل

جنس مخمل با ایجاد گرما برای فصول خنک‌تر همانند پاییز و بهار مناسب است. این لباس که قابلیت سفارش از فروشگاه اینترنتی لباس ارزان را نیز دارد، باید با دقت در انتخاب سایز تصمیم نهایی اتخاذ شود.

کت و شلوار مردانه ایتالیایی قهوه‌ای

کت و شلوار مردانه ایتالیایی قهوه‌ای

کت و شلوار مردانه ایتالیایی به رنگ قهوه‌ای یک گزینه تمام و کمال برای ابراز شیک‌پوشی یک مرد خواهد بود.‌ ترکیب این کت و شلوار مردانه با کراوات یک ظاهر رسمی و جذاب را برای مهمانی‌ها رقم خواهد زد.

کت و شلوار ایتالیایی راه راه

کت و شلوار ایتالیایی راه راه

پارچه راه راه که با زیبایی خیره کننده خود میزبان طرح‌های بی‌شماری است، ترکیبی جادویی را با مدل ایتالیایی کت و شلوار رقم می‌زند.

کت و شلوار دامادی طوسی

کت و شلوار دامادی طوسی

کت و شلوار دامادی طرح‌های زیادی را شامل می‌شود. یکی از مدل‌های ساده کت با یقه انگلیسی با برشی تمیز و دوخت باکیفیت قابلیت ماندگاری تا سال‌های زیادی را خواهد داشت. کت و شلوار جامکو با ارائه مدل‌های به روز با قیمت و کیفیت بی‌نظیر یکی از برندها معتبر برای تهیه کت و شلوار دامادی است.

کت و شلوار با جلیقه

کت و شلوار با جلیقه

جلیقه یا ژیله یک لباس شیک برای مردانی خواهد بود که به دنبال استایل زیبا برای دورهمی‌ها، مهمانی‌ها، جلسات کاری مهم و … هستند.‌ کاربرد ژیله با شلوار بدون کت نیز برای مراسم با درجه اهمیت‌ کم‌تر مناسب است.

کت و شلوار با یقه انگلیسی بلند

کت و شلوار با جلیقه

یک کت و شلوار به رنگ کرمی با یقه‌های بلند انگلیسی با هر پیراهن مردانه‌ای ترکیبی شگفت‌انگیز خلق خواهد کرد. این کت و شلوار مردانه برای مراسم رسمی قابل استفاده است.

کت و شلوار با ژیله رنگ مخالف

کت و شلوار با ژیله رنگ مخالف

انتخاب یک کت و شلوار مردانه به رنگ خنثی انتخاب‌های وسیعی از میان ژیله‌هایی با رنگ مخالف را در اختیار خواهد گذاشت.‌ انتخاب کراوات یا پاپیونی به رنگ ژیله به زیبایی و جذابیت این استایل می‌افزاید.

مدل کت و شلوار مردانه با رنگ مخالف

کت و شلوار با رنگ مخالف

ترکیب یک کت و شلوار می‌تواند با رنگ‌های مخالف نیز صورت گیرد و حتما نباید هم‌رنگ انتخاب شوند. پوشیدن دو رنگ خنثی در کنار یکدیگر به داشتن استایلی خاص کمک شایانی می‌کند.

مطالب کاربردی :  کت و شلوار لاکچری مردانه دارای چه اکسسوری‌هایی است؟

کت و شلوار انتخابی برای شیک بودن

انتخاب‌های زیادی از میان چندین مدل کت و شلوار مردانه وجود دارد. انتخاب یک استایل با یک رنگ یکدست یا متضاد، پارچه‌های چهارخانه یا راه راه، یقه‌های انگلیسی کوتاه و بلند، چاک پشت کت و … همگی به تنوع این لباس مردانه افزوده است.

کت و شلوارهای اسپرت نیز که امروزه جایگاه خاصی میان جوانان و نوجوانان دارند با مدل‌هایی راحت و آزاد روانه بازار شده‌اند. نکته قابل توجه برای خرید کت‌های رسمی اندازه بودن سایز انتخابی است که باید فیت باشند، ولی موضوع آزاد بودن آن در مدل اسپرت ضرورتی نخواهد داشت.

 

منبع : in.pinterest

 

مد و زیبایی لباس مردانه شیک کت و شلوار طوسی با ژیله چهارخانه کت و شلوار رسمی سفید کت و شلوار رسمی زغالی کت و شلوار با یقه انگلیسی به رنگ طوسی کت و شلوار فری کت و شلوار اسپرت کت و شلوار اسپرت کتان کت با شلوار اسپرت کت شلوار اسپرت طرح‌دار کت و شلوار با پارچه چهارخانه درشت کت و شلوار راه راه کت و شلوار مردانه مشکی کت تک طوسی کت و شلوار اسپرت کبریتی کت و شلوار اسپرت با جیب نمایان کت و شلوار صورتی کت و شلوار قهوه‌ای چهارخانه کت و شلوار طوسی مخمل کت و شلوار مردانه ایتالیایی قهوه‌ای کت و شلوار ایتالیایی راه راه کت و شلوار دامادی طوسی کت و شلوار با جلیقه کت و شلوار با یقه انگلیسی بلند کت و شلوار با ژیله رنگ مخالف مدل کت و شلوار مردانه با رنگ مخالف ژیله لباس مردانه شلوار مردانه کمربند لیست قیمت شیکترین‌های کت مردانه خرید کت تک پیراهن مردانه ساده 15 استایل پیشنهادی برای ست ساعت و کت مردانه فروشگاه اینترنتی لباس ارزان کراوات in.pinterest Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو