سریعترین راه لاغری شکم و پهلو با روش‌های کاربردی

سریعترین راه لاغری شکم و پهلو با روش‌های کاربردی


منبع: مدیسه

3

1402/1/26

13:06


تمامی افراد علاقمند هستند تا اندامی زیبا و خوش استایل داشته باشند. داشتن چربی‌های اضافی در بدن برای هیچکس خوشایند

سریعترین راه لاغری شکم و پهلو با روش‌های کاربردی

تمامی افراد علاقمند هستند تا اندامی زیبا و خوش استایل داشته باشند. داشتن چربی‌های اضافی در بدن برای هیچکس خوشایند نیست و برای از دست دادن این چربی‌های اضافی باید تلاش زیادی انجام داد. در این میان چربی‌های قسمت شکم و پهلو سخت‌تر از سایر نواحی بدن از بین خواهند رفت. ورزش، تغذیه صحیح، معجون‌های طبیعی و گیاهی و … از جمله سریعترین راه لاغری شکم و پهلو به شمار می‌روند.

لازم به ذکر است چربی در نواحی شکمی بدن می‌تواند به بیماری‌های خطرناکی منجر شود. دیابت نوع 2، کبد چرب، بیماری‌های قلبی و … از بیمارهای‌هایی هستند که با وجود چربی شکم و پهلو احتمال ابتلا را افزایش می‌دهند. در این مقاله سعی داریم بهترین روش لاغری شکم را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه شما نیز به تناسب اندام خود علاقه دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

روش‌های لاغری شکم و پهلو

روش‌های لاغری شکم و پهلو

با توجه به اهمیت تناسب اندام و سلامتی بدن انسان‌ها روش‌های برای لاغری پیشنهاد شده است. اگرچه تمامی روش‌های پیشنهادی می‌توانند افراد را به هدف مورد نظر نزدیک سازند، ولی باید عنوان کرد یافتن سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو که سلامت انسان را به خطر نیندازد، کمی سخت به نظر می‌رسد. در ادامه به برخی از این روش‌ها برای افزیش سرعت لاغری می‌پردازیم.

1-مصرف فیبر

یکی از روش‌های سریعترین راه لاغری شکم و پهلو خانگی مصرف فیبر خوراکی است. فیبر با تولید یک ژل در بدن انسان‌ها سرعت عبور مواد خوراکی را در قسمت گوارش کاهش می‌دهد. همین کاهش سرعت باعث به وجود آمدن حس سیری خواهد شد و می‌تواند با انجام فعالیت و چربی سوزی بدن به کاهش چربی‌های شکم و پهلو کمک کند. میوه، سبزیجات، حبوبات، جو و جو دو سر منابع غنی فیبر محسوب می‌شوند.

2-رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

همیشه آغاز یک راه سخت به نظر می‌رسد. شروع رژیم لاغری یا سبک زندگی سالم نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز اگرچه کاهش سریع وزن را در پی نخواهد داشت، ولی با انجام این رژیم و ورود به دنیای زندگی سالم نیمی از راه تناسب اندام را طی خواهید کرد. این روش در ذیل توضیح داده شده است.

قدم اول: دوری از غذاهای چرب

دوری از غذاهای چرب

مصرف غذاهای چرب، شور و آماده به داشتن چربی شکمی منجر می‌شوند. برای داشتن تناسب اندام اولین اقدام را می‌توان دوری و اجتناب از این غذاها دانست. این گام سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو را با موفقیت به انجام می‌رساند. غذاهایی که دارای قند اضافی و شکر هستند نیز باید مورد کنترل قرار بگیرند. اجتناب از مصرف الکل و نوشیدنی‌های الکلی نیز برای افرادی که تمایل دارند اندامی سالم و ایده‌آل داشته باشند، توصیه می‌شود.

عدم مصرف اینگونه مواد غذایی در نگاه اول کمی سخت به نظر می‌رسد، ولی با شروع این روش پاکسازی و تحمل 3 روزه آن شاهد نتیجه شگفت‌انگیزی خواهید بود که اراده شما را در ادامه راه تقویت خواهد کرد.

قدم دوم: شروع خوراکی‌های جایگزین

شروع خوراکی‌های جایگزین

در ادامه پاکسازی برای اجرای سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو باید مصرف خوراکی‌های مفید و کمک کننده را آغاز کرد. هرچه چربی کمتر و فیبر و پروتئین بیشتری را به بدن خود وارد کنید، می‌توانید مدت زمان کوتاه‌تری را برای لاغر شدن سپری کنید.

مصرف سبزیجات سبز رنگ و آب آن‌ها در طی روز علاوه بر القای حس سیری در افراد به طراوت و شادابی پوست نیز کمک می‌کند، چراکه این سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان هستند و بهترین معجون لاغری شکم و پهلو به شمار می‌روند. آب سیب، کرفس لیمو یکی از این معجون‌های مفید است که پس از فعالیت‌های ورزشی به چربی سوزی کمک خواهد کرد.

مطالب پربازدید:  انواع رژیم مدیترانه‌ای برای لاغری در چند روز

 

مصرف غلات کامل نیز به دلیل ایجاد حس سیری و تثبیت سطح قند خون به داشتن انرژی کافی در طول روز منجر می‌شود. همین موضوع سبب جلوگیری از مصرف خوراکی‌های کم ارزش و چاق کننده خواهد شد.

نوشیدن 8 لیوان آب در طول روز در کنار چربی‌های مفید به جای چربی‌های مضر نیز از دیگر قدم‌های موثر در لاغری شکم و پهلو به شمار می‌رود. جایگزینی روغن زیتون و آووکادو به کاهش کلسترول مضر خون کمک خواهند کرد. مصرف ماهی‌های دارای امگا 3 نیز در کنار گردو می‌تواند به تامین نیاز بدن برای امگا 3 و سلامت پوست و مو کمک کند.

 قدم سوم: ورزش

ورزش

تمرین‌های ورزشی برای لاغری باید از تمرین‌های ساده‌تر آغاز شود. یکی از راه‌های لاغر شدن تمرین پلانک و کرانچ است. این تمرینات با تحت تاثیر قرار دادن عضلات شکمی به لاغری شکم و پهلو کمک شایانی می‌کنند. تداوم بر فعالیت‌های ورزشی از سنگین بودن تمرینات مهم‌تر است. داشتن فعالیت‌های ورزشی مخصوصا ورزش‌های هوازی به صورت همیشگی به داشتن تناسب اندام منتهی خواهد شد.

3-لاغری شکم در شب

افرادی که در وعده غذایی شام به کنترل خوراکی‌های مصرفی توجهی نداشته باشند، بیش از سایر افراد به چربی‌های شکمی و پهلو مبتلا خواهند شد. خوردن فیبر بیشتر برای احساس سیری در طی شب و پرهیز از غذاهای چرب و آماده به لاغری شکم در شب کمک شایانی خواهد کرد. انجام ورزش‌های شکمی نیز پیش از رفتن به تخت خواب توصیه می‌شود.

4-معجون لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

معجون لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

زنجبیل با ترکیبات جادویی با دیگر خوراکی می‌تواند یکی از سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو به شمار رود. ترکیب زنجبیل با لیمو و کمی عسل به ساخت معجون لاغری شکم و پهلو با زنجبیل در خانه منجر می‌شود. این ترکیب شگفت‌انگیز به افزایش چربی سوزی بدن و در نتیجه لاغری منتهی خواهد شد. خواص آنتی اکسیدانی زنجبیل به کاهش یبوست، کاهش وزن، کنترل دیابت و تنظیم گوارش کمک می‌کند.

تهیه نوشیدنی‌های خوشمزه با ترکیبی از هندوانه، زنجبیل و آب نعناع علاوه بر تامین انرژی لازم در طول روز به چربی سوزی اندام‌ها نیز منجر می‌شود. ترکیب خیار، لیمو و کمی زنجیبل در یک پارچ آب نیز پیشنهادی فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

لیست قیمت انواع دمنوش گیاهی و طبیعی

 

5-سریعترین راه لاغری شکم و پهلو طب سنتی

سریعترین راه لاغری شکم و پهلو طب سنتی

درمان مشکلات با کمک طب سنتی که در سال‌های اخیر رونق دوباره یافته است به حل کمک لاغری شکم و پهلو نیز می‌شتابد. در میان سریعترین راه لاغری شکم و پهلو طب سنتی استفاده از عرقیات گیاهی راه حل خوبی به نظر می‌رسد. باید عنوان کرد که این عرقیات باید در کنار ورزش و تغذیه سالم به کار روند تا نتیجه مطلوب به دست آید.

از جمله بهترین عرق گیاهی برای لاغری شکم و پهلو را می‌توان عرق کاسنی، زیره، شوید، آویشن و کرفس دانست. این عرقیات به تسریع چربی سوزی و لاغری شکم و پهلو کمک می‌کنند. تعادل در مصرف تمامی عرقیات باید رعایت شود و نباید در مصرف آن‌ها زیاده‌روی کرد.

کلام آخر

با معرفی سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو با کمک تغذیه سالم و ورزش راهکارهای مفیدی پیش روی افراد برای لاغری وجود خواهد داشت. داشتن روتین روزانه برای تغذیه مفید، نوشیدن آب کافی، فیبر لازم برای بدن در کنار انجام و تدام فعالیت‌های ورزشی نه تنها استایلی زیبا را در پی خواهد داشت، بلکه بدنی سالم را برای فرد به ارمغان خواهد آورد. اگرچه یکی از سریعترین راه لاغری شکم و پهلو با دستگاه خواهد بود، ولی باید با مشورت پزشک و پس از سپری کردن دوره‌های درمان برای لاغری دست به این اقدام زد. بدیهی است عدم اجتناب از خوراکی‌های ناسالم و دوری از ورزش به برگشت چربی شکم و پهلو منجر خواهد شد.

 

منبع : healthline

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو