بهترین محصولات بهداشت بانوان : معرفی 6 محصول بهداشت قاعدگی

محصولات بهداشت بانوان از جمله پرفروش‌ترین محصولات مخصوص خانم‌ها هستند که این روزها تقاضا برای خرید آن‌ها بیش از رژلب و کرم پودر و خط چشم و دیگر لوازم آرایشی بهداشتی است. این یعنی به لطف افزایش آگاهی از بهداشت زنان، بانوان ما به خوبی دریافته‌اند که سلامتی‌شان از هر چیزی مهم‌تر است. حتی از زیبایی‌شان!

امروزه بهداشت به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های زنان تبدیل شده که تحقق آن تنها در سایه استفاده از محصولات بهداشتی امکان‌پذیر است. شما به عنوان یک زن با خرید کاپ قاعدگی، ژل بهداشتی درمان خشکی واژن، نوار بهداشتی و محصولاتی از این قبیل ثابت می‌کنید که برای سلامتی خود ارزش قائلید. انتخاب درست و مطمئن هر یک از این محصولات ضامن سلامتی شماست. پس با شناخت صحیح آن‌ها گامی مهم در راستای یک تصمیم‌گیری آگاهانه بردارید!

با خرید کاپ قاعدگی به چالش‌های زجرآور روزهای قاعدگی‌تان پایان بدهید!

همان‌طور که در جریان هستید، دوران قاعدگی یکی از چالش برانگیزترین دوره‌های زندگی زنان است و بهداشت قاعدگی در دختران یک چالش محسوب می‌شود. خیلی‌ها به نوار بهداشتی حساسیت دارند و خیلی‌های دیگر به تامپون. دست بر قضا برخی از هر دوی این‌ها گریزانند و به فکر یک راه چاره اساسی هستند. چه گزینه‌ای بهتر از کاپ قاعدگی؟!

کاپ قاعدگی که این روزها نامش را از گوشه و کنار می‌شنوید، فنجانی کوچک و بسیار انعطاف‌پذیر از جنس لاستیک سیلیکون و لاتکس است. محصول مذکور بر خلاف نوار بهداشتی و تامپون که خون را جذب می‌کنند، داخل واژن قرار گرفته و خون را داخل خود جمع می‌کند. این محصولِ بهداشتیِ چند بار مصرف می‌بایست حداکثر هر 8 ساعت یک بار خارج، تخلیه و شسته شده و مجددا در داخل واژن قرار بگیرد.

کاپ قاعدگی گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای آن دسته از زنانی است که ساعات طولانی از روز را در بیرون از منزل می‌گذرانند. اگر ورزش می‌کنید، اگر فعالیتتان زیاد است، اگر به نوار بهداشتی و تامپون حساسیت دارید و از همه مهم‌تر اگر دوست دارید دوران پریودتان را در آرامش کامل سپری کنید، پیشنهادی بهتر از کاپ قاعدگی برایتان سراغ نداریم!

با خرید کاپ قاعدگی به چالش‌های زجرآور روزهای قاعدگی‌تان پایان بدهید!

ژل بهداشتی بانوان؛ پایان بوی بد، خارش و سوزش ناحیه تناسلی بانوان

ژل بهداشتی بانوان که خیلی‌ها آن را تحت عنوان فوم بهداشتی نیز می‌شناسند، ژل پاک کننده‌ای است که هدف از تولید آن شستشوی ناحیه تناسلی زنان است. تعداد خانم‌هایی که از بوی بد، سوزش و خارش ناحیه تناسلی خود به تنگ آمده‌اند، کم نیست که هیچ؛ بسیار هم زیاد است. همان‌طور که می‎دانید، ناحیه تناسلی بانوان ناحیه‌ای بسیار حساس است که عدم توجه به بهداشت آن منجر به رشد باکتری‌ها و عفونت‌های مختلف می‌شود. همین موضوع بر اهمیت صرف وقت و توجه برای رعایت بهداشت این ناحیه از بدن افزوده است.

ژل بهداشتی همه آن چیزی است که برای این کار نیاز دارید! این ژل کاربردی پی اچ واژن را حفظ نموده و بدین‌ترتیب سلامت اندام تناسلی بانوان را تضمین می‌کند. برای خرید هر یک از لوازم بهداشت بانوان به ویژه ژل بهداشتی یا کاپ قاعدگی، بهترین جایی که می‌توانید به آن اعتماد کنید و از کیفیت محصولات مطمئن شوید سایت مدیسه است. فروشگاه اینترنتی مدیسه همیشه بهترین محصولات را با منصفانه‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. دقیقا به همین خاطر است که توانست در جشنواره برند محبوب امسال مقام اول را از طرف مصرف کنندگان بدست آورد. اگر برای اولین بار است که از مدیسه خرید می‌کنید هم می‌توانید تخفیف خوبی از مدیسه بگیرید.

ژل بهداشتی بانوان؛ پایان بوی بد، خارش و سوزش ناحیه تناسلی بانوان

تامپون؛ یار همراه بانوان در روزهای سخت قاعدگی!

تامپون یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشت بانوان در روزهای پرآشوب قاعدگی است. این لوله پنبه‌ای کوچک که طرفداران بسیاری هم دارد، در داخل واژن قرار گرفته و خون را به خود جذب می کند. استفاده از این محصول محدودیت سنی نداشته و از همین رو جایگزینی مناسب برای نوار بهداشتی به شمار می آید. لازم به ذکر است که تامپون برای چند ساعت قابل استفاده بوده و پس از آن می‌بایست خارج شده و تعویض گردد.

تامپون؛ یار همراه بانوان در روزهای سخت قاعدگی!

پد روزانه؛ آنچه برای یک روز آرام نیاز دارید!

از روزهای قاعدگی و خروج طبیعی خون از واژن گذشته، زنان در طول روز نیز خروج ترشحات را تجربه می‌کنند. اصلا نگران نباشید و بد به دلتان راه ندهید. این ترشحات هم درست مانند خونریزی قاعدگی طبیعی هستند. اما متاسفانه برخی از زنان را با چالش روبه‌رو می‌کنند. این گروه از بانوان به شدت نگران حفظ بهداشت و پاکیزگی خود بوده و نمی‌توانند با این موضوع کنار بیایند که لباس زیرشان رطوبت داشته باشد. البته حق با آن‌هاست. چرا که تصورش هم آزار دهنده است!

پد روزانه گزینه‌ای ایده‌آل برای پایان دادن به این کابوس دیوانه کننده است. زنان می‌توانند این پدها را درست مانند نوار بهداشتی به طور روزانه مورد استفاده قرار داده و پاکیزگی و آرامش را به خود هدیه دهند.

خرید نوار بهداشتی؛ یکی از ضروری‌ترین محصولات بهداشت بانوان برای روزهای چالش برانگیز قاعدگی!

نوار بهداشتی که اکثر خانم‌ها تجربه استفاده از آن را دارند، یکی از ضروری‌ترین محصولات بهداشت بانوان است. این پد جاذب در طول روزهای قاعدگی بر روی لباس زیر قرار گرفته و خون خارج شده از واژن را جذب می‌کند. جنس این دسته از محصولات بهداشت بانوان عمدتا نخی یا پنبه‌ای بوده و بدین‌ترتیب تا حد زیادی از ایجاد تحریکات پوستی جلوگیری به عمل می‌آورند.

نوار بهداشتی در انواع متعدد و متنوعی در بازار موجود است. از ساده گرفته تا مشبک و بالدار و…! زنان می‌توانند با در نظر گرفتن میزان خون قاعدگی و ترجیح خود مناسب‌ترین نوع نوار بهداشتی را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهند.

کیف نوار بهداشتی؛ یکی از کاربردی‌ترین محصولات بهداشت بانوان که خیلی به کارتان می‌آید!

کیف نوار بهداشتی؛ یکی از کاربردی‌ترین محصولات بهداشت بانوان که خیلی به کارتان می‌آید!

کیف نوار بهداشتی یکی از کاربردی‌ترین محصولات بهداشت بانوان است. یکی از پرتکرارترین سوالاتی که خانم‌ها در روزهای قاعدگی و حین خروج از منزل از خود می‌پرسند، این است که نوار بهداشتی‌ام را کجا بگذارم؟!

سوال خوب و به جایی است. اگر نوار بهداشتی را داخل کیفتان به حال خودش رها کنید، هزار و یک نوع میکروب و باکتری روی آن می‌نشیند. آن وقت در صورت استفاده از آن شما می‌مانید و کلی عفونت و بیماری! خیلی‌ها ترجیح می‌دهند نوار بهداشتی را با بسته‌اش داخل کیف بگذارند. این هم ایده سختی است. در چنین شرایطی بهترین گزینه خرید کیف نوار بهداشتی است. این کیف جادار چرمی که قیمت چندانی هم ندارد، هم زیباست و هم نقش مهمی در رعایت بهداشت دارد. از فروشگاه اینترنتی مدیسه می‌توانید این کیف‌های کوچک بامزه را تهیه کنید