آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوفته پنیر خوشمزه با گوشت و پیازچه

منبع: نمکستان

206

1398/10/4

23:56


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوفته پنیر خوشمزه با گوشت و پیازچه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوفته پنیر خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم کوفته پنیر پنیر خامه ای           ۲۲۵ گرم پنیر پارمسان      ۱/۳ […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوفته پنیر خوشمزه با گوشت و پیازچه

طرز تهیه کوفته پنیری طرز تهیه کوفته با پنیر پیتزا آموزش تصویری تهیه کوفته پنیر با گوشت آموزش طرز تهیه کوفته پنیر خوشمزه کوفته پنیری

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوفته پنیر خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم کوفته پنیر

پنیر خامه ای           ۲۲۵ گرم
پنیر پارمسان      ۱/۳ فنجان
سس مایونز        ۱/۲ فنجان
گوشت قرمز فیله پخته  ۱۰۰ گرم
پیازچه خرد شده      ۱/۴ فنجان
نمک      به مقدار لازم
جعفری خرد شده    ۱/۲ فنجان

طرز تهیه کوفته پنیر

با آموزش طرز تهیه کوفته پنیر از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه کوفته پنیر ابتدا باید پنیر خامه ای را به همراه سس مایونز و پنیر پارمسان در داخل کاسه ای بریزید و با هم زن برقی مخلوط کنید.سپس گوشت پخته شده و خرد شده و پیازچه را به مواد اضافه کنید و با قاشق هم بزنید.دو پلاستیک فریزر تمیز را روی سطح صاف پهن کنید و روی هر کدام از پلاستیک ها مقدار ۱/۴ فنجان برگ جعفری خرد شده را پخش کنید.

سپس از مخلوط پنیری که آماده کرده اید به طور مساوی روی هر پلاستیک بریزید.کوفته ها را به صورت گرد در بیاورید و با پلاستیک به مدت ۳ ساعت داخل یخچال قرار دهید.بعد از این مدت کوفته ها را از یخچال بیرون بیاورید و با بیسکویت میل کنید.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوفته پنیر خوشمزه با گوشت و پیازچه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو