محسن افشانی: در زندان اندازه ١٠ سال تجربه کسب کردم

74

1398/10/7

13:15


اخبار,اخبار فرهنگی,محسن افشانی

محسن افشانی بعد از 6 ماه حبس و دوری از فضای مجازی، کانال تلگرامی خود را به روز کرد و درباره روزهای سخت زندان نوشت.

محسن افشانی نوشت: دقیقاً ۶ ماه از زندان رفتنم گذشت! الان توى مرخصى هستم و دوباره باید برگردم “زندان تهران بزرگ” و خودم رو معرفى کنم. توى این ۶ ماه به اندازه ١٠ سال تجربه کردم. و تنها بدى زندان اینه که دستت از دنیا کوتاهه، مثل اینکه مرده باشى و نتونى از نزدیک کنار عزیزات باشى و بهشون رسیدگى کنى…توى این سینه پر از رازهاست که شاید روزى سر باز کنه!!! ۶ ماه دیگه باید تحمل کنم.خیلى سخته دورى از خونه و خانواده سخته. آزادى همه زندانیا ان شاءلله.

عکس محسن افشانی,عکس های محسن افشانی,محسن افشانی

محسن افشانی مجری و بازیگر در یازدهم فروردین 1368 چشم به جهان گشود. رشته محسن افشانی در دبیرستان ریاضی فیزیک بوده. به مهندسی شیمی و میکانیک خیلی علاقه داره .

 

محسن افشانی صاحب یک خواهر بزرگتر از خودش هست  از کودکی دوست داشت بازیگر بشه ولی با دادن تستی سر از کار مجری گری در آورد.

 

اولین برنامه اش در مجری گری آستانه بود بعد در برنامه های «ما دو تا»، «بوم سفید» و «سلام بهار» نیز به عنوان مجری ظاهر شده و در حرفه بازیگری در گاراگاهان و ترانه مادری حضور داشته. شیرین ترین خاطراتش رو اتفاقاتی می دونه که در حین مجری گری زنده براش می افته. در وب نویسی هم دست داره و 2.5 سال نیمه کاره وب نویسی انجام داده .دوستانش از خطش خیلی تعریف می کنند.

 

بازی محسن افشانی در سریال ترانه مادری به همراه سیاوش خیرابی زمینه به شهرت رسیدن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو