کمک ۳ میلیون دلاری لئوناردو دی کاپریو برای مهار آتش سوزی استرالیا

منبع: کولاک

71

1398/10/22

15:02


کمک ۳ میلیون دلاری لئوناردو دی کاپریو برای مهار آتش سوزی های گسترده در جنگل های استرالیا باعث امیدواری فعالان محیط زیست شد. لئوناردو دی کاپریو جز تازه ترین چهره های مطرح و شناخته شده ای ست برای جمع آوری کمک و کمک مالی خود در راستای مهار بحران آتش سوزی استرالیا دست به کار شده است. یک سازمان فعال در زمینه محیط زیست که تحت حمایت دی کاپریو است اعلام داشته که برای مهار آتش سوزی فاجعه بار  استرلیا که از سپتامبر سال ۲۰۱۹ شروع شده و تاکنون خاموش نشده کمک می کند.

کمک 3 میلیون دلاری لئوناردو دی کاپریو

کمک ۳ میلیون دلاری لئوناردو دی کاپریو

نام این سازمان «Earth Alliance» نام دارد که سال گذشته میلادی در راستای مبارزه با تغییرات اقلیمی و از بین رفتن یا به خداقل رساندن تنوع ریستی تاسیس شده است. لئوناردو دی کاپریو و خیرخواهانی دیگری چون  لورن پاول جابز و برایان شیث به عنوان خیرین این سازمان فعالیت می کنند که سال گذشته هم میلیون ها دلار برای مهار آتش سوزی در جگل های بارانی آمازون کمک کردند. جالب است بدانید کمپین جمع آوری کمک های مالی در فیس بوک  تاکنون موفق شده است بیش از ۳۲ میلیون دلار برای این هدف جمع کند.

دیگر افراد مشهور  و شناخته شده نیز در دو هفته اخیر حمایت مالی خود را برای استرالیا اعلام داشته اند. التون جان و کریس همسورث هرکدام اعلام کرده اند  که یک میلیون دلار برای کمک به مهار این آتش سوزی  اهدا خواهد کرد در حالی که متالیکا  گفته است که چند صد هزار دلار اهدا خواهد کرد. بازیگر فیلم «Fleabag Phoebe Waller-Bridge» در مراسم «Golden Glove»  اعلام کرد لباسی که در این جشنواره به تن داشته به حراج می‌گذارد و درآمد حاصل آن را به این جریان مهار آتش سوزی اهدا خواهد کرد. نیکول کیدمن و کیت به طور مشترک ۵۰۰ میلیون دلار اهدا کرده اند.

آتش سوزی ها در استرالیا در ماه سپتامبر در این کشور آغاز شد. با شدت گرفتن آتش سوزی به خاطر خشکسالی؛ گرمترین و خشک ترین سال برای این کشور به ثبت رسیده است. آتش سوزی شدید باعث شده مساحتی دو برابر ایالت مریلند ایالات متحده دچار حریق شوند. طی جریان این آتش سوزی ۲۵ نفر و میلیون حیوان کشته شده‌اند. همچنین حدود دو هزار خانه در جریان این آتش سوزی از بین رفته‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو