نکات خرید ادکلن مردانه + معرفی بهترین عطر و ادکلن برای آقایان

نکات خرید ادکلن مردانه + معرفی بهترین عطر و ادکلن برای آقایان


منبع: زیبامون

267

1398/10/28

18:56


در ادامه با زیبامون همراه باشید، نکات مربوط به خرید عطر و ادکلن مردانه رو بخونید و بعد از آشنایی با بهترین عطرهای مردانه، انتخابی عالی و مناسب داشته باشید.

نکات خرید ادکلن مردانه + معرفی بهترین عطر و ادکلن برای آقایان

عطر و ادکلن یکی از مواردی هست که استفاده از اون هم در بین خانم ها و هم در بین آقایان محبوبیت خیلی زیادی داره و شاید در این میان، آقایان اهمیت بیشتری به نوع عطر و ادکلن مورد استفاده خود قائل باشند و تمایل دارند تا از بهترین و خوشبوترین عطرها استفاده کنند و در کنار استایل جذاب و منحصر به فردی که دارند، فوق العاده خوشبو و خاص هم باشند.

اگرچه انتخاب رایحه و عطر، امری کاملا سلیقه ای هست اما لازمه برای انتخاب عطر و ادکن به چند نکته مهم و اساسی دقت داشته باشید تا بتونید بهترین و مناسب ترین انتخاب رو چه برای خودتون و چه برای هدیه دادن داشته باشید. چرا که عطر یک بخش نامرئی از سبک شخصی هر فرد هست و تاثیر قدرتمندی در نحوه مشاهده و یادآوری افراد خواهد داشت. یعنی به بیان بهتر، عطر و رایحه میتونن یک امضای شخصی برای شما باشند و دیگران شما رو با عطری خاص به یاد آورند!

یک ادکلن خوب و عالی نه تنها کمک میکنه تا شما جذاب تر به نظر برسید بلکه احساس اعتماد به نفس فوق العاده ای رو هم براتون ایجاد میکنه و باعث میشه تا در هر موقعیتی به بهترین شکل ممکن ظاهر بشید و احساس استرس و اضطراب کمتری هم داشته باشید.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید؛ نکات مربوط به انتخاب عطر و ادکلن مردانه رو بخونید و بعد از آشنا شدن با بهترین و جذاب ترین عطر و ادکلن های مردانه، انتخابی عالی و منحصر به فرد داشته باشید!

 

چرا باید از عطر و ادکلن استفاده کرد؟

شاید شما هم جز اون دسته از افرادی باشید که استفاده از عطر و ادکلن رو خیلی مهم نمی دونید و برای خرید ادکلن و عطر مناسب هم هزینه مخصوصی در نظر نمی گیرد. این افراد معمولا اطلاعات دقیق و کافی در رابطه با انتخاب و خرید عطر ندارند و یا اینکه از پیامدهای استفاده بیش از حد از عطر و ادکلن واهمه داشته و تمایل دارند که کمتر به سراغ عطر و ادکلن بروند. 

نکته ای که در این زمینه قابل ذکر هست، اینه که استفاده از عطر و ادکلن نه تنها جذابیت بیشتری رو برای شما به همراه داره، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس شما در هر موقعیتی خواهد شد. علاوه بر این خوشبو بودن هم از نظر خانم ها در درجه اهمیت خیلی بالایی قرار داره و ترجیح میدهند همسری رو انتخاب کنند که در اکثر مواقع عطری خوشبو و خاص مورد استفاده قرار میده.

علاوه بر این استفاده از عطر میتونه روابط عاطفی عمیق تری رو هم برای شما به ارمغان بیاره. چرا که بویایی قدرتمندترین حس در بین افراد هست و چیزی در حدود 150 هزار بار قوی تر و حساس تر از حس بینایی هست و به همین دلیل هست که گفته میشه عطرها میتونن یادآور خاطرات باشند زیرا حس بویایی به طور مستقیم به سیستم لیمبیک و حافظه متصل هست و گاهی اوقات از ان به عنوان "مغز عاطفی" یاد می شود. مثلا ممکنه بخشی از خاطرات شما از پدرتان در هنگام معاشرت با فردی که از همان عطر و ادکلن مخصوص پدرتان استفاده کرده است، برای شما یادآوری شده و اینطور بیان کنید که ان شخص،  عطر و بوی پدرتان را دارند!

اگرچه لباس و استایل مناسب میتونه احساس اعتماد به بنفس شما رو افزایش بده اما استفاده از عطر این احساس رو چندین برابر بیشتر میکنه و باعث میشه تا در هر موقعیتی که هستید، احساس عالی نسبت به خودتون داشته باشید.

 

ادکلن مردانه

 

چگونه می توان عطر و ادکلن مناسب و خوبی رو انتخاب و خریداری کرد؟

مطالعات علمی که در این زمینه انجام شده حاکی از آن است که یک مرد به طور طبیعی میتونه ادکلنی رو انتخاب کنه به به طور خودکار با رایحه طبیعی بدن خود، سازگار باشه. یعنی به بیان بهتر، هر فرد میتونه بهترین و مناسب ترین انتخاب رو برای خودش داشته باشه. شاید به همین دلیل هست که عطر و ادکلن هایی که به صورت هدیه دریافت می کنید، تا مدت های طولانی بدون استفاده باقی میمونن!

شما میتونید در هنگام انتخاب عطر و ادکلن، از نظرات دیگران برای تقویت و یا زیر سوال بردن انتخاب خودتون استفاده کنید و اگر چند نفر معتقد بودند که این عطر یا ادکلن رایحه ضعیف و نامناسبی داره، میتونید در انتخاب خودتون تجدید نظر داشته باشید اما این نکته رو بدونید که تصمیم نهایی برای انتخاب و خرید عطر و ادکلن فقط به انتخاب خودتان بستگی دارد.

بهترین روش برای انتخاب عطر و ادکلن این هست که اجازه بدید یک رایحه مشخص، به مدت یک روز روی پوستتون بمونه و اگر احساس کردید این عطر، مکمل بوی طبیعی بدن شماست، میتونه انتخاب مناسبی هم باشه. البته باید دقت داشته باشید در هنگام خرید و ادکلن، بیش تر از 4 رایحه را تست نکنید.

برای تست کردن عطر و ادکلن مورد نظر خودتون این کارها رو انجام بدید:

 

  • مقداری از عطر و ادکلن رو بر روی مچ دست اسپری کنید.

 

  • از کارت و کاغذهایی که فروشگاه های عطر و ادکلن ارائه میدهند استفاده نکنید. زیرا این کاغذها این امکان رو به شما میدن تا فقط رایحه اصلی و برتر رو استشمام کنید و سایر رایحه های عطر و ادکلن به مشام نمیرسه.

 

  • بین بو کردن هر عطر یا ادکلن، باید کام خودتون رو با یک چیز قوی مثل قهوه یا چای تازه کنید.

 

 

ادکلن های مردانه

 

  • در هنگام خرید عطر و ادکلن، در فروشگاه قدم بزنید و در فواصل زمانی مختلف، عطرها رو بو کنید. برای انتخاب بهتر میتونید دلیل دوست داشتن هر عطر رو یادداشت کنید تا بعدا بتونید عطر مناسب خودتون رو راحت تر و بهتر انتخاب کنید.

 

  • بهتره یک شیشه از عطر مورد نظر خودتون رو خریداری کرده و شروع به استفاده از اون کنید. چرا که در طول استفاده از یک عطر هست که متوجه خواهید شد این رایحه و عطر رو دوست دارید یا نه. به همین دلیل هست که بسیاری از مردان در نهایت صاحب و عاشق چندین رایحه و عطر هستند.

 

  • بهتره عطر رو با بطری های کوچک خریداری کنید. زیرا ممکنه بعد از چند بار استفاده از عطر یا ادکلن، متوجه بشید که اون عطر رو نمی پسندید و لازمه که عطر و ادکلن خودتون رو عوض کنید. اگر بطری کوچک خریداری کرده باشید هم هزینه کمتری بابت عطر و ادکلن پرداخت می کنید و هم اینکه زودتر مورد استفاده قرار می گیره و تموم میشه.

 

  • بهتره عطرها رو در محلی تاریک، خنک و خشک نگه داری کنید تا کیفیت عطر و ادکلن حفظ بشه. گرما، رطوبت و نور خورشید کیفیت عطر رو از بین میبرند و ممکنه بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، رایحه اولیه عطر و ادکلن از بین بره.

 

بهترین ادکلن های مردانه سال 2020

 

ادکلن مردانه تام فورد (Tom Ford) مدل Costa Azzurra Acqua

عطر و رایحه دریایی و مهیج رو با ادکلن مردانه تام فورد تجربه کنید. در این عطر مردانه فوق العاده خوشبو از نت هایی همچون انواع توت، لیمو و گل تلفونی استفاده شده است و بعد از استفاده از اون، احساس نسیم خنک در یک روز گرم تابستانی رو خواهید داشت. این عطر مردانه، حال و هوای ساحلی رو به همراه داره و باعث میشه تا در طول مدت استفاده از این عطر، خاطرات سفرهای مدیترانه ای و دریایی براتون زنده بشه. (عطر خوشبو مردانه، ادکلن های معروف تابستان 2018)

 

ادکلن مردانه Costa Azzurra Acqua

 

ادکلن مردانه خوشبو برند Chanel مدل Bleu de

اگر شما هم جز اون دسته از مردانی هستید که به رایحه مرکباتی، سبز و چوبی علاقه مند هستید، این ادکلن از برند شنل میتونه انتخاب خیلی براتون باشه. این عطر رایحه ای فوق العاده مردانه داره و میتونه احساس مردانگی شما رو بهتر و بیشتر نشون بده. (محبوب ترین عطرهای برند Chanel)

 

ادکلن مردانه Chanel

 

ادکلن مردانه Polo by Ralph Lauren

این عطر مردانه رو میتونیم  به عنوان محبوب ترین عطر مردانه در 10 سال اخیر معرفی کنیم. این ادکلن مردانه رایحه ای کلاسیک داشته و یک ترکیب سنگین از روایحی همچون چرم، چوب، تنباکو، هست و به نوعی هطر ور ایحه نوستالژیی آمریکایی دارد که مطمئنا برای تمام مردان جذاب خواهد بود. (عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی و قیمت مناسب)

 

ادکلن مردانه Polo by Ralph Lauren

 

ادکلن مردانه برند BURBERRY مدل Mr. Burberry Indigo

این ادکلن، یکی از جسورانه ترین و جدیدترین ادکلن های مردانه از برند باربری هست که حس فوق العاده ای رو برای آقایان به همراه داره. ترکیبی از مرکبات، رزماری، بنفشه پودری و عنبر گرم، رایحه ای منحصر به فرد برای این ادکلن مردانه ایجاد کرده است. (5 عطر محبوب برند Burberry)

 

ادکلن مردانه برند BURBERRY

 

ادکلن Tom Ford مدل Noir de Noir

این ادکلن مردانه از برند تام فورد، دارای رایحه ای کمی تند و کمی شیرین هست که به همراه ترافل سیاه، نعنا هندی، وانیل و گل رز سیاه، عطر و رایحه ای متفاوت و خاص پیدا کرده و میتونه جز انتخاب های اول برای آقایان جذاب و شیک پوش باشه. (معرفی بهترین عطرها از برند تام فورد - Tom Ford)

 

ادکلن Tom Ford مدل Noir de Noir

 

بهترین ادلکن مردانه برند DIOR مدل Sauvage

این ادلکن مردانه از برند دیور یکی از بهترین ادکلن های مردانه با رایحه متعادل هست. ترنج آبدار، وانیل شرجی، عنبر گرم و چوب از جمله روایح به کار رفته در این ادکلن مردانه هستند و عطر و بوی دلپذیری رو برای این ادکلن ایجاد کرده اند که مطمئنا حتی سخت پسندترین مردان هم این ادکلن رو دوست خواهند داشت. (5 عطر برتر دیور برای آقایان - Dior 2017)

 

ادلکن مردانه برند DIOR مدل Sauvage

 

ادکلن مردانه با قیمت مناسب برند BVLGARI مدل Bvlgari Pour Homme Soir

اگر به دنبال یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب، برند معروف و رایحه برجسته و منحصر به فرد هستید، این ادکلن از برند بولگاری میتونه انتخاب مناسبی براتون باشه. این ادکلن از روایحی همچون چای سبز، کتان و مقدار کمی رایحه مرکباتی و عنبر ساخته شده و برای مردانی که دوست دارند در هر شرایطی اوضاع رو آرام نگه دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود. (پرفروش‌ترین عطرهای برند BVLGARI)

 

ادکلن مردانه برند BVLGARI

 

ادکلن مردانه تلخ برند versace مدل L'homme

اگر به دنبال عطرو  ادکلن مردانه کلاسیک با رایحه تلخ و گرم هستید، بهتره این ادکلن از برند ورساچه رو هم امتحان کنید. این ادکلن تلخ مردانه از روایحی همچون لیمو ترش، ترنج، برگ درخت نارنج، ریحان، گل رز، میخک، یاس، دارچین، چوب صندل، نعنا هندی، چرم، مشک و کهربا ساخته شده و رایحه ای تلخ و گرم رو به وجود آورده که میتونه جز انتخاب های خیلی خوب برای فصول سرد سال باشه. (عطر و ادکلن ورساچه به همراه قیمت)

 

ادکلن مردانه تلخ برند versace مدل L'homme

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو