امام جمعه کرج: شرکت‌کنندگان در افطاری سفارت انگلیس حامی دشمن هستند

منبع: برترین ها

95

1398/2/29

02:55


حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی: وقتی مسئولی در افطار سفارت انگلیس در این شرایط بحرانی که آن‌ها دندان‌تیز به ما نشان می‌دهند، شرکت می‌کند آن را حامی دشمن می‌دانیم. حال که دانسته یا ندانسته این کار را کرده باشد.

عقیق: ححجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، ظهر جمعه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بابیان اینکه اگر مذاکره صورت نمی‌گرفت عده‌ای سروصدا می‌کردند، گفت: رهبری می‌خواستند که اتمام‌حجت شود و چهره از نقاب دشمن بیفتد، حتی کسانی که از برجام دفاع می‌کردند امروز دیگر از این موضوع دفاع نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام که فرمودند «جنگ نمی‌شود»، عنوان کرد: عده‌ای علی‌رغم تأکیدات رهبری بازهم از جنگ سخن می‌گویند و با این ترفند سعی در ایجاد فضای مذاکره دارند.

امام جمعه کرج: شرکت‌کنندگان در افطاری سفارت انگلیس حامی دشمن هستند

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در ادامه از شرکت تعدادی از مسئولان در ضیافت افطار سفارت انگلیس انتقاد کرد و افزود: وقتی مسئولی در افطار سفارت انگلیس در این شرایط بحرانی که آن‌ها دندان‌تیز به ما نشان می‌دهند، شرکت می‌کند آن را حامی دشمن می‌دانیم. حال که دانسته یا ندانسته این کار را کرده باشد. دشمن بداند ملت ایران نه اهل ترس و نه اهل سازش با دشمن اسن، پس بدانید که اگر اقدامی کنید با حملات پی‌درپی غیورم ندان ملت ایران همراه خواهید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت‌های تمسخر انگیز در راستای رفع مشکلات و اختلاف‌نظرهای داخلی، بیان کرد: برخی می‌گویند برای از بین بردن اختلافات داخلی جایگاه ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری باهم ادغام شود و شرط مرجعیت را نیز حذف کنیم؛ این به معنای آن است که گوینده اعتقادی به قانون اساسی ندارد و هیچ درکی از نظام جمهوری اسلامی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی و گسترش فرهنگ قرآنی استان البرز بابیان اینکه برخی سخن از افزایش قدرت رئیس‌جمهور می‌زنند، گفت: مگر اختیارات رئیس‌جمهور کم است؟ طی ۴۰ سال گذشته چگونه کشور اداره شده است؟ با همین اختیارات کشور اداره شده است.

وی با اشاره به سی‌ام اردیبهشت‌ماه روز ملی جمعیت، تصریح کرد: جمعیت به معنای امنیت ملی است و یکی از مسائلی که باید از آن صیانت کرد، منابع انسانی است و دشمنان سعی در تهاجم فرهنگی با کاهش جمعیت دارند و روی موضوع خانواده و ارتباطات فامیلی تمرکز می‌کنند تا اساس و نظام خانواده را سست کنند و آینده کشور را از بین ببرند.

رئیس بنیاد غدیر استان البرز بابیان اینکه امروز ایران با همه تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه اقدامات انجام‌شده با پایین‌ترین نرخ باروری در جهان اسلام را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه فیلم‌ها و برنامه‌های موجود در رسانه ملی نیز برخلاف این هدف توصیه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با اشاره به زمان صحیح باروری که از ۱۷ تا ۴۴ سالگی است، گفت: دشمنان به دنبال القای فرهنگ غلط در کشور هستند.

وی در پایان بابیان اینکه جمعیت ثروت و قدرت می‌آورد و تمدن را شکل می‌دهد، گفت: اگر جمعیت کم باشد، رونق تولید نیز از بین می‌رود و کشاورزی نیز از کار می‌افتد. لازم است که در کشور فرهنگ‌سازی صورت گیرد زیرا نمی‌تواند دانشمند را وارد کشور کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو