آموزشگاه آرایشگری مردانه

آموزشگاه آرایشگری مردانه


منبع: نمکستان

162

1398/11/19

18:54


برای ورود به شغل آرایشگری باید که ابتدا مهارت های مورد نیاز این شغل را در آموزشگاه آرایشگری مردانه فرا بگیرید.

برای ورود به شغل آرایشگری باید که ابتدا مهارت های مورد نیاز این شغل را در آموزشگاه آرایشگری مردانه  فرا بگیرید.

هیر آکادمی جزو بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران است زیرا که آموزش ها زیر نظر اساتید فوق متخصص و باتجربه در این زمینه به بهترین و راحت ترین روش آموزش داده می شود. انواع خدمات زیبایی و آرایشی در این آموزشگاه با جدیدترین متد روز دنیا و بهترین و جدیدترین امکانات ارائه می شود.

انواع خدمات آموزشگاه آرایشگری مردانه

در این مقاله انواع خدمات آموزشگاه آرایشگری مردانه را بررسی خواهیم کرد.

آموزشگاه آرایشگری

کوتاهی مو

اولین خدماتی که متقاضیان از آرایشگاه های مردانه انتظار دارند انجام کوتاهی و هیرکات های مختلف است. کوتاهی مو علاوه بر زیبایی و پیرایش برای سلامت موها نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر مدت زمانی طولانی برای کوتاه کردن موهای خود به آرایشگاه مراجعه نکنید، موهای شما دچار موخوره شده و در نهایت باعث شکنندگی و ضعیف شدن موها می شود. لازم است که هر زمان در پایین تارهای موی خود، دوشاخه شدن مشاهده نمودید، به آرایشگاه مراجعه کرده و موهای خود را کوتاه نمایید.

خدمات پاکسازی پوست

آرایشگاهی موفق خواهد بود که بتواند تمام نیازهای متقاضیان خود را برطرف کند. خدمات پاکسازی پوست شامل بخوردهی پوست جهت آماده سازی برای پاکسازی پوست، اسکراب صورت، پاکسازی پوست از آلودگی ها، برداشتن لایه های مرده از پوست، قرار دادن انواع ماسک های پوستی برای تسکین و درمان پوست، تخلیه منافذ پوستی از آلودگی هایی همچون جوش های سرسیاه و در نهایت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست جزو خدمات پاکسازی پوست است که به هنرجویان آموزشگاه آرایشگری مردانه آموزش داده می شود.

گریم داماد و متعادل سازی چهره

متعادل سازی چهره مهارت و تکنیکی است که به وسیله ابزار آرایشی مانند کرم پودرها و فن سایه روشن نقص های صورت از جمله گردی یا کشیدگی صورت و همچنین لک های صورت را می پوشاند و پوست صورت را متعادل و زیباتر می کند. از این روش برای گریم داماد در آرایشگاه های مردانه استفاده می شود. آموزشگاه آرایشگری مردانه موفق است که بتواند این خدمات را به بهترین نحو ارائه دهد و بتواند آنچه متقاضی انتظار دارد را انجام داده و راضی کند.

آموزشگاه آرایشگری مردانه

پرپشت کردن مو

همانطور که می دانید روش های پزشکی برای درمان مشکلات کم پشتی مو، بی مویی هزینه بر و زمان بر است. اما در آرایشگاه مردانه روش های کم هزینه تر و بسیار سریع تر وجود دارد که البته دائمی نمی باشد اما قابل ترمیم است. یکی از این روش ها استفاده از پروتز مو است که با استفاده چسب مخصوص به پوست سر چسبانیده می شود. از این روش برای افرادی که تقریبا مو ندارند استفاده می شود برای دیده نشدن کم پشتی مو هم در آرایشگاه ها از پودر های پوشاننده مو که در انواع رنگ ها هستند استفاده می شود. پودرهای پرپشت کننده مو حاوی خرده موها هستند که روی قسمت های خالی مو ریخته می شود و با اسپری مو های فیکس کننده روی مو ثابت می شود و قابل تشخیص نبودن آن بستگی به میزان مهارت دارد.

اصلاح صورت با موم

تقریبا در تمام آرایشگاه ها اصلاح صورت انجام می شود اما اصلاح صورت با موم جزو خدمات ویژه می باشد. استفاده از موم طرفداران بیشتری دارد زیرا که علاوه بر از بین بردن موها رشد آنها را به تعویق انداخته و پوست را از لک ها، جوش های سرسیاه و پوست های مرده پاکسازی می کند. هم چنین  پس از اصلاح با موم پوست را شفاف، درخشنده و نرم  می کند. برای اخذ آموزش آرایشگری مردانه فنی حرفه ای با ما تماس بگیرید.

براشینگ و مدل دهی به مو

جزو خماتی که تمام آرایشگاه ها ارائه می دهند براشینگ و مدل دهی به مو است که البته کیفیت و زیبایی بستگی به مهارت و تجربه آرایشگر دارد. آرایشگر هر اندازه که در این زمینه بیشتر تمرین کرده باشد و انواع تکنیک ها را فرا گرفته باشد کیفیت بهتری را ارائه خواهد داد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری

کراتینه و صاف کردن مو

کراتینه کردن مو روشی است که  فولیکول های آسیب دیده ی مو را ترمیم می کند که موجب نرم و صاف شدن موها می شود. اما لازم است بدانید که خیلی از محصولات صاف کننده ی مو حاوی فرمالدهید هستند که عوارض فراوانی را برای سلامتی دارد بنابراین توصیه می شود که برای کراتینه کردن از مواد با کیفیت و مناسب و تایید شده استفاده کنید.

تقویت و ویتامینه مو

ویتامینه مو باعث رشد مجدد پیاز موها می شود. ویتامینه نیز مانند کراتینه عملی است که به کمک آن می توان موها را تقویت کرد از ویتامینه می توان در مشکلاتی مانند موهای کم حجم، ریزش مو و رفع طاسی مو استفاده کرد و نتیجه ی دلخواه و مطلوب گرفت.

رنگ مو

می توان گفت جنس موی مردان برای رنگ کردن مناسب تر از موی خانم ها می باشد. پیش از استفاده از رنگ مو از لحاظ نداشتن آلرژی آن را روی افراد آزمایش کنید و در صورت نداشتن آلرژی مو را رنگ کنید. امروزه رنگ پلاتینی جزو رنگ های پرطرفدار مردان است اما برای انتخاب رنگ مناسب باید نکات بیشتری را چون سن، رنگ پوست، فصل .. دقت کرد.

خدمات آموزشگاه آرایشگری مردانه

ماساژ صورت

ماساژ صورت سبب می شود که خستگی های روزمره از بین رفته و پوست استراحت کرده و ریلکس کند. ماساژ صورت فواید زیادی دارد. افزایش گردش خون،افزایش اکسیژن رسانی، بر طرف کردن افتادگی عضلات صورت و تأثیر بر انتهای اعصاب. بهترین راه برای جذب مواد به پوست صورت ماساژ صورت است. تجربه ثابت کرده افرادی که به طور مرتب از ماساژ صورت و کرمهای مرطوب کننده استفاده می کنند دارای پوستهای جوان تری نسبت به هم سن های خود هستند. ماساژ پوست جزو خدمات پوست و صورت است که در بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران آموزش داده می شود.

همانطور که می دانید هر روزه مد و زیبایی در حال پیشرفت و تغییراتی است. پس اگر که می خواهید آرایشگری موفق با درآمدی بالا باشید باید تا مادامی که این شغل را ادامه می دهید در حال آموزش روش ها و مدل های جدید باشید هر روزه اطلاعات خود را به روز کنید و با پیشرفت مد پیش بروید از آخرین ابزار آرایشی و متد آن باخبر باشد و روش استفاده از آن را فرا بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو