نگاهی به دیدنی های تورین و زیبایی های تماشایی این شهر

نگاهی به دیدنی های تورین و زیبایی های تماشایی این شهر


منبع: آرگا

191

1399/2/8

22:38


تورین به عنوان اولین پایتخت رسمی در ایتالیا شناخته می شود این شهر یکی از مناطق شمال غربی در ایتالیا است که به دلیل پیشینه غنی و پربار خود در میان علاقه مندان و گردشگران شناخته شده است. جاذبه های این شهر ارزش تاریخی دارند و از مهم ترین آن ها می توان به پالاتزو ماداما اشاره کرد که یکی از بزرگ ترین قصرهای سلطنتی محسوب می شود و علاقه مندن زیادی دارد.

جاذبه های گردشگری متعددی که در تورین وجود دارند مورد توجه خیلی از گردشگران هستند جاذبه های این شهر به قدری دارای تنوع هستند که در این بخش نمی گنجند و ما تنها به مهم ترین این جاذبه ها در میان گردشگران اشاره خواهیم کرد. با توجه به اینکه هر یک از گردشگران دارای علایق و سلیقه های شخصی خود هستند می توان گفت که با سفر به این شهر می توانند با جاذبه های متنوعی آشنا شوند که هر یک برای سلیقه های خاصی مناسب هستند.

این شهر به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی که دارد می تواد توجه خیلی از علاقه مندان را به خود جلب کند و در این میان یکی از جذابیت ترین مناطقی که می توانید از آن دیدن کنید و از تماشای آن لذت ببرید موزه مصرشناسی است این موزه مجموعه ای از آثار باستانی مصری را در خود جای داده است و آثاری که طی حفاری های متعدد از این مناطق کشف شده اند موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی از جاذبه های این موزه دیدن کنند.

دیدنی های شهر تورین را بشناسید:

بسیاری از گالری ها و موزه های در این شهر وجود دارند که علاقه مندان خاص خود را دارند و خیلی از گردشگران برای بازدید از این موزه و اشیای تاریخی آن به شهر تورین سفر می کنند شما نیز می توانید در این بخش با جاذبه های مهمی از این منطقه آشنا شوید که علاقه مندان بسیار زیادی نیز دارند.

 

پالاتزو مادما:

این قصر یکی از مناطق زیبایی است که می توانید از آن دیدن کنید جالب است بدانید که دو بانوی سلطنتی در این ساختمان زندگی می کرده اند به همین دلیل دارای معماری بسیار باشکوهی است و در آن می توانید الگوهایی از معماری رومیان را مشاهده کنید. سبک معماری باروک که در مهم ترین بناهای تاریخی جهان به چشم می خورد در این قصر نیز به کار گرفته شده است از این قصر نیز به عنوان خانه های حاکمان استفاده می شده است در سال ۱۶۳۷ نیز یکی از سیاست مداران به نام فرانسوی در سفر به این منطقه در این قصر سکونت داشته است. در سال های اخیر تعمیراتی بر روی این بنا صورت گرفته است و به عنوان یکی از موزه های مهم در حال خدمت رسانی به مردم است.

کاخ تورین

محوطه پیاده روی تورین:

اگر بعد از گشت و گزار در قصرهای تریخی شهر قصد دارید تا از جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای زیبای آن نیز دیدن کنید می توانید به محوطه پیاده روی بروید این محوطه یکی از مهم ترین و محبوب ترین مکان هایی است که می توانید از آن دیدن کنید. خیلی ز علاقه مندان و گردشگران دوست دارند تا با پیاده روی کردن بر روی سنگ فرش های این محوطه لذت بیشتری را در قدم زدن تجربه کنند این محوطه دارای طاق های باز است فروشگاه های مختلفی که می توانید در مسیر پیاده روی خود از آن ها دیدن کنید بی شک توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و می توان به عنوان یکی از دیدنی های تورین از آن یاد کرد.

دیدنی های تورین

موزه خودرو تورین:

اگر از علاقه مندان به خودرو هستید می توانید از موزه خودرو در این منطقه نیز دیدن کنید شرکت خودروسازی فیات یکی از مهم ترین موزه های خودرو است که در این شهر می توانید از آن ها دیدن کنید این موزه غول های خودروسازی را در خود جای داده است و در جهان شناخته شده است. قرار گرفتن این موزه خودروسازی در این شهر بسیار طبیعی است زیرا بهترین خودروها در دنیا در این موزه تولید می شوند دسترسی به این موزه کاری راحت نیست و همه افراد نمی توانند از آن دیدن کنند به همین خاطر بازدید از این موزه برای شما یک تجربه بی نظیر خواهد بود.

موزه خودرو تورین

موزه مصرشناسی تورین:

یکی دیگر از مهم ترین دیدنی های تورین این موزه است مجموعه ای از آثار باستانی در این منطقه نگهداری می شوند که در طول تاریخ بسیار ارزشمند هستند بسیاری از آثاری که در این موزه مشاهده خواهید کرد در طی حفاری های مهمی کشف شده اند. در این مجموعه مومیایی، ظروف ،مجسمه ها و عکس های تاریخی نگهداری می شوند جالب است بدانید این موزه تاریخی به عنوان دومین موزه در دنیا شناخته می شود سال افتتاح این موزه نیز سال  ۱۸۲۴ است درباره این آثار توضیحاتی ارائه شده اند که به زبان های مختلف وجود دارند که می توانید آن ا را مطالعه کنید. جواهرات، طلسم ها و پاپیروس ها در این موزه نگهداری می شوند و بیش از ۸۰۰۰ مجموعه مجسمه را می توانید در این موزه مشاهده کنید.

جاذبه های مهم تورین

لاموله آنتونلیانا:

گنبدی نوک تیز که مخروطی شکل است و دارای چندین ستون می باشد بلندترین ساختمانی که در این منطقه وجود دارد و می توانید از نزدیک نمای آن را مشاهده کنید ابتدا این بنا یک کنیسه بوده است و تغییرات بسیار زیادی نیز در آن ایجاد شده است. دیدنی های تورین به قدری دارای تنوع هستند که نمی توانید از آن ها چشم پوشی کنید در داخل سالن نیز صندلی های متعددی دیده می شوند که که با نشستن بر روی ان ها می توانید فیلم ببینید. فیلم های مختلفی که در این سالن پخش می شوند مورد توجه خیلی از گردشگران هستند.

مکان های گردشگری تورین

مکان های دیدنی ایتالیا برای گردشگران ایرانی بسیار متنوع است و تنها در این شهر نمی گنجند این شهر با وجود جاذبه های تاریخی خود شناخته شده است و همانطور که می دانید ایتالیا نیز به واسطه فرهنگ غنی خود از ارزش بالایی برخوردار است و مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد. بی شک شما در سفر به این کشور و شهرهای زیبای آن می توانید با یکی از فرهنگ های غنی و تمدن های مهم دنیا آشنا شوید و حتما این کشور مورد علاقه شما نیز می باشد. آشنایی با جاذبه های توریستی ایتالیا در شهرهای مختلف آن اطلاعات گردشگری بسیار مهمی را درباره این منطقه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد در این بخش نیز با یکی از جاذبه های مهم کشور ایتالیا که شهر تورین است آشنا شدید و می توانید از چشم اندازهای این شهر از نزدیک بازدید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو