دانلود بازی In Other Waters v1.0.3 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی In Other Waters v1.0.3 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

114

1399/2/14

03:55


بازی In Other Waters در مورد شخصیتی به نام الری است که به سیاره Gilese 677Cc فراخوانده می‌شود. او برای رسیدن به پایگاه متروکه، باید خودش را در اقیانوسی از اسرار پنهان کند. هوش مصنوعی عجیبی در بازی وجود دارد که برای راهنمایی شما قرار داده شده است. شما خودتان هم جزئی از این هوش مصنوعی خواهید بود و باید عمیق‌تر به ماجرا وارد شوید. باید در عمق ماجرا حرکت کرده و سعی در اکتشاف المان‌هایی داشته باشید که داستان کلی بازی را برای‌تان فاش می‌کنند بازی از یک UI زیبا و بصری تشکیل شده است که تجربه گیم‌پلی بازی را جذاب‌تر می‌کندند. سیگنال‌های دریافت شده را تفسیر کنید و سعی در دسترسی به به تمامی شواهد داشته باشید. یک زندگی عجیب و غریب در زیر این اقیانوس جریان دارد و اکتشاف آن می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد. زندگی در چنین سیاره‌ای به‌شکل منحصربه‌فرد دنبال می‌شود و البته تاریخچه تاریکی هم در پشت آن نهفته است. باید دید که شما می‌توانید راز و رمزها را کشف کرده و دنیای طبیعی را از مصنوعی جداسازی کنید یا خیر.

In Other Waters v1.0.3 PC-GOG

دانلود-بازی-In-Other-Waters

مطالب مرتبط

بازی In Other Waters از طرف اکثر منتقدان تحسین شده است و بار هنری آن را مورد توجه قرار داده‌اند. دیالوگ‌های جذابی در بازی برقرار می‌شود که شما بر پایه آن تصمیم‌گیری خواهید کرد. معماهای متنوعی در بازی وجود دارد که باید با ذهن باز به سراغ‌شان بروید. سیستم معماها کاملا متفاومت است و یک رابط کاربری شیک و منظم هم برای آن‌ها به شما اهدا شده است. آمار و ارقام حل این معماها هم در کنار آن‌ها به شما نشان داده می‌شود. در هنگام حل معماها و کشف این اسرار، موجودات اسرارآمیزی را خواهید دید که اتفاقا به داستان بازی ربط دارند. بازی کاملا غیرقابل پیش بینی دنبال می‌شود و شما پایان بندی جالبی را در انتها مشاهده خواهید کرد.

info

When Ellery is called to planet Gliese 677Cc by Minae Nomura, only to arrive at an abandoned base, she finds herself adrift in an ocean of secrets, with little more than a malfunctioning diving suit and a strange AI to guide her. You are this AI.

Guide Ellery—and keep her safe—as you dive deeper and explore an underwater alien landscape. The planet’s unique life, and its dark history, are yours to uncover and the bond between you and Ellery will be tested by the secrets you learn. Through this shifting narrative, In Other Waters asks questions about the nature of “natural” and “artificial” life, and investigates what it means to be a human in an epoch of extreme environmental destruction. For life to continue, it must change.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: 2.0 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2 GB VRAM

Storage: 700 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی In Other Waters v1.0.3-GOG با لینک مستقیم

دانلود پک کامل Goodies با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو