اکستنشن و کاشت مژه بدون ریزش مژه های طبیعی

اکستنشن و کاشت مژه بدون ریزش مژه های طبیعی


منبع: زیبامون

826

1399/4/4

19:08


برای اینکه بعد از کاشت و اکستنشن مژه آسیبی به مژه‌های طبیعی خودتون وارد نشه و ریزش مژه پیدا نکنید، لازمه به چندتا نکته مهم و اساسی در زمینه مراقبت از کاشت مژه توجه داشته باشید. این نکات رو در زیبامون بخوانید.

اکستنشن و کاشت مژه بدون ریزش مژه های طبیعی

کاشت و اکستنشن مژه یکی از روش‌هایی هست که این روزها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده و اگر با روش کاملا درست و اصولی انجام بگیره، میتونه زیبایی و جذابیت فوق العاده‌ای رو برای چشم‌ها ایجاد کنه.

اگرچه مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه تاثیر خیلی زیادی در ماندگاری اکستنشن مژه داره، اما انتخاب مرکز تخصصی برای انجام اکستنشن مژه هم نقش بسیار مهمی در این زمینه داره؛ زیرا اگر این کار، با مواد درجه یک و باکیفیت و زیر نظر افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه انجام بگیره، احتمال آسیب دیدن چشم‌ها و ریزش مژه، تا حد خیلی زیادی کم مشه و نتیجه کار هم فوق العاده رضایت بخش خواهد بود.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به شما می‌گیم که چه جوری کاشت مژه انجام بدید که ریزش مژه نداشته باشید و همچنین یک مرکز تخصصی و عالی برای انجام اکستنشن مژه رو بهتون معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید و با این نکات حرفه‌ای و کاربردی بیشتر آشنا بشید.

 

مراقبت‌های لازم بعد از اکستنشن مژه برای جلوگیری از ریزش مژه طبیعی

 

1. مژه‌های خودتون رو تمیز نگه دارید

بهترین و مناسب‌ترین روش برای پاک کردن چشم و تمیز کردن مژه‌ها استفاده از یک پاک کننده ایمن و مناسب برای مژه‌هاست. این نوع پاک‌ کننده‌ها معمولا بدون روغن و بدون چربی با ph طبیعی هست که هیچ گونه سوزشی برای چشم‌ها ایجاد نمی‌کنه و کاملا بدون ضرر هستند.

برای استفاده از این محصول باید یک توپ پنبه‌ای رو با پاک کننده آرایش خیس کنید و بعد به آرومی ناحیه اطراف چشم و پلک رو مالش بدید اما از مالیدن مژه‌ها خودداری کنید. اگر نیاز هست که مژه‌ها رو هم تمیز کنید، حتما این کار رو با استفاده از یک براش مژه تمیز انجام بدید و به آرومی لا به لای مژه‌ها مثل شانه کردن، براش بکشید تا مژه‌ها هم کاملا تمیز شوند.

حتی اگر هیچگونه آرایشی هم برای مژه‌ها انجام ندادید هم بهتره هر روز صبح و شب‌ها قبل از خواب، مژه‌ها رو تمیز کنید. زیرا چربی صورت، آلودگی، گرد و غبار و مواردی از این دست، معمولا در لا به لای مژه‌ها و خط مژه جمع میشه و به همین دلیل لازمه هر روز مژه هاتون رو تمیز کنید.

 

اکستنشن مژه بنفش

 

2. استفاده از ریمل رو کاهش بدید

اکستنشن مژه برای این منظور انجام می‌گیره که شما بدون استفاده از ریمل، مژه‌های زیبا، پرپشت و بلند داشته باشید. اگرچه ترک کردن ریمل زدن ممکنه برای برخی از خانم‌ها کمی سخت باشه، اما اگر قصد دارید بعد از کاشت مژه، هیچ آسیبی به مژه‌هاتون وارد نشه و ریزش مژه نداشته باشید، بهتره بعد از اکستنشن مژه، ریمل زدن رو فراموش کنید. 

 

3. بیش از حد در معرض رطوبت قرار نگیرید

اگرچه شستن صورت و انجام فعالیت‌هایی مثل شنا کردن، بعد از گذشت 48 ساعت از کاشت مژه، هیچ آسیبی به مژه‌های اکستنشن شده وارد نمی‌کنه اما اگر برای مدت زمان طولانی در هوای مرطوب و در معرض رطوبت قرار بگیرید، ممکنه مژه‌هاتون آسیب ببینیه. پس این نکته رو هم بعد از اکستنشن کردن مژه به خاطر داشته باشید تا با ریزش مژه مواجه نشید.

 

اکستنشن مژه عروسکی

 

4. اکستنشن مژه رو به طور مرتب ترمیم کنید

اگر قصد اکستنشن و کاشت مژه دارید، باید این موضوع رو حتما رعایت کنید و حداکثر 2 تا 3 هفته یکبار برای ترمیم مژه‌ به سالن زیبایی با مرکزی که کاشت مژه انجام دادید، مراجعه کنید. زیرا در طول این مدت، هم مژه‌های طبیعی رشد می‌کنند و هم ممکنه مژه‌های اکستنشن شده کمی جا به جا شوند و شکل و ظاهر مرتب مژه‌ها تغییر پیدا کنه و باعث ایجاد فشار بر روی مژه‌های طبیعی شما بشه.

 

5. روی صورت نخوابید

بعد از اکستنشن مژه باید مدل خوابیدن خودتون رو تغییر بدید و سعی کنید به هیچ عنوان روی صورت نخوابید؛ زیرا این مدل خوابیدن، فشار خیلی زیادی رو به چشم‌ها و مژه‌ها وارد می‌کنه و ممکنه باعث به هم ریختن نظم اکستنشن مژه و یا ریزش مژه هم بشه.

 

اکستنشن مژه عالی

 

6. به هیچ عنوان مژه‌های اکستنشن شده رو فشار یا مالش ندید

اگر تا قبل از کاشت مژه عادت داشتید که خیلی راحت پلک‌ها و مژ‌ه‌هاتون رو مالش بدید، باید بعد از اکستنشن مژه، این کار رو به طور کامل فراموش کنید و به هیچ عنوان فشار و کشش زیادی رو بر روی مژه‌ها وارد نکنید. مالش دادن و کشیدن مژه‌ها خطر ریزش مژه رو افزایش میده و حتی ممکنه باعث کج شدن و برهم ریختن نظم اکستنشن مژه بشه.

 

برای اکستنشن و کاشت مژه به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها خدمات مربوط به کاشت و اکستنشن مژه، در بسیاری از سالن‌های زیبایی تخصصی و حتی سالن‌های زیبایی معمولی و ساده هم ارائه میشه، اما نکته‌ای که وجود داره این هست که آیا کار ارائه شده در تمام این سالن‌های زیبایی همگی در یک سطح هستند؟ آیا مواد و وسایلی که این سالن‌ها برای کاشت و اکستنشن مژه استفاده می‌کنند، از کیفیت خوبی برخوردار هستند؟ آیا افرادی که این کار رو انجام میدن، از تخصص و مهارت خوبی برخوردار هستند؟ و سوالاتی از این دست!

از اونجایی که چشم‌ها یکی از حساس‌ترین اعضای صورت هستند و اکستنشن مژه هم مستقیما بر روی چشم‌ها انجام می‌گیره، لازمه قبل از انجام این کار، حتما تمام جوانب مثبت و منفی رو در نظر بگیرید و به یک مرکز تخصصی و مطمئن مراجعه کنید.

 

اکستنشن مژه سبز

 

خوشبختانه در چند سال اخیر، مراکز تخصصی و حرفه‌ای که بر روی انجام یک کار تمرکز دارند، در تهران و سایر شهرها تاسیس شده و به شما این اطمینان رو میدن که بتونید با خیال راحت از خدمات این مراکز تخصصی استفاده کنید و هیچ مشکلی هم براتون پیش نیاد.

 

مدلهای مختلف اکستنشن مژه

 

در یک مرکز تخصصی مخصوص کاشت و اکستنشن مژه معمولا از یک تیم حرفه‌ای و متخصص برای انجام این کار استفاده میشه و به دلیل دانش و مهارتی که در این زمینه دارند، بهترین و باکیفیت‌ترین مواد رو مورد استفاده قرار میدن تا بتونن بهترین و باکیفیت‌ترین کار رو به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند. علاوه بر این، مراکز تخصصی کاشت مژه، با جدیدترین و به روزترین متدهای روز دنیا آشنا هستند و می‌تونید با ترند سال، بهترین و جذاب‌ترین مدل کاشت مژه رو تجربه کنید.

همچنین در مراکز تخصصی کاشت و اکستنشن مژه، به دلیل مراجعات زیادی که دارند با سلایق مختلف مواجه شدند و تجربه زیادی در این زمینه کسب کردند و می‌تونید قبل از شروع کار، از مشاوره‌ای که در اختیارتون قرار میدن استفاده کنید و بهترین و مناسب‌ترین مدل و روش رو برای انجام اکستنشن مژه انتخاب کنید.

 

معرفی مرکز تخصصی کاشت و اکستنشن مو و مژه مریم معصومی

سالن مریم معصومی یکی از سالن‌های زیبایی و تخصصی در زمینه اکستنشن مژه و مو در محدوده پونک در غرب تهران هست که در این کار متخصص بوده و دارای مدرک بین المللی از آکادمی marygold_lashes از روسیه هستند و کار اکستنشن مژه، مو، لیفت و لمینت مژه و ... را به طور تخصصی در مرکز خود ارائه میدن.

 

مدرک بین المللی کاشت مژه

 

این مرکز دارای فضایی بسیار شیک، مدرن، گرم و صمیمی هست و کارهای مربوط به اکستنشن مژه رو در محیطی کاملا بهداشتی و با وسایل یک بار مصرف برای شما انجام میدن. علاوه بر این تمام مراقبت‌های لازم برای حفظ زیبایی و ماندگاری اکستنشن مژه به شما ارائه میشه تا بتونید با توجه به این توصیه‌ها، بهترین و مناسب‌ترین مراقبت رو از مژه‌های خودتون داشته باشید.

 

اکستنشن مژه مریم معصومی

 

برای مراجعه حضوری به سالن تخصصی اکستنشن مژه مریم معصومی می‌تونید به آدرس تهران، پونک، خیابان مخبری، پلاک 138، طبقه دوم، واحد 4 مراجعه کنید.

شماره تلفن مرکز تخصصی کاشت مژه مریم معصومی هم شامل شماره‌های 09356278891 و 02146042334 هست که می‌تونید برای رزرو وقت برای اکستنشن مو و مژه یا دریافت مشاوره با این شماره‌ها تماس بگیرید.

 

اکستنشن مژه با مژه های رنگی

 

علاوه بر این صفحه اینستاگرام مرکز تخصصی کاشت و اکستنشن مژه مریم معصومی هم به آدرس maryammasoumi_extension فعال هست که می‌تونید با کلیک کردن بر روی نوشته آبی رنگ وارد اینستاگرام این مجموعه شده و تمام نمونه کارهای این مرکز تخصصی رو مشاهده کنید.

تلگرام مرکز تخصصی کاشت و اکستنشن مژه مریم معصومی هم با آی دی maryammasoumi_extensions فعال هست که میتونید از این طریق هم با مرکز تخصصی مریم معصومی ارتباط داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو