بهترین مراکز کاشت مژه مو در تهران

منبع: زیبامون

3

1402/3/9

20:05


در ادامه این بخش اطلاعات کاملی در رابطه با اکستنشن مژه کسب کنید و با بهترین مراکز کاشت مژه در تهران آشنا شوید.

بهترین مراکز کاشت مژه مو در تهران

در صنعت زیبایی، روش های زیادی برای افزایش زیبایی و جذابیت مژه ها ایجاد شده که از این بین می توان به انوع ریمل های پرپشت کننده و حجم دهند مژه، سرم های رشد معجزه آسا برای مژه، لمینت مژه و غیره اشاره کرد اما هیچ کدام از این روش ها به اندازه اکستنشن یا کاشت مژه نتوانسته اند نتیجه ای خارق العاده، کاملا متقارن و جذاب را برای مژه ها ایجاد کنند. 

همانطور که می دانید هیچ چیز به اندازه مجموعه ای از مژه های پرپشت و شاداب (با کمک مقداری ریمل) نمی توانند زیبایی یک چهره را کامل کند و می توانند به سادگی یک پلک زدن، تمام توجهات را به سمت چهره شما جلب کنند.بنابراین برای اینکه مژه های زیبا و جذاب داشته باشید لازم است خدمات اکستنشن و کاشت مژه را در بهترین مراکز و سالن های زیبایی که کاشت مژه را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهند تا هم از نتیجه کار راضی باشید و هم از داشتن مژه های زیبا برای مدت زمان طولاتی، لذت ببرید.

در ادامه این بخش از زیبامون، در کنار اطلاعات خوبی که در رابطه با کاشت مژه در اختیارتان قرار می دهیم، بهترین و تخصصی ترین مراکز اکستنشن و کاشت مژه در تهران را نیز به شما معرفی کنیم تا بتوانید با بهره مندی از این خدمات، زیباترین چهره را داشته باشید.

 

اکستنشن مژه یا کاشت مژه چیست؟

اکستنشن مژه الیاف نیمه دائمی است که به مژه های طبیعی متصل می شود تا لبه مژه شما بلندتر، پرتر و تیره تر به نظر برسد. مژه هایی که برای کاشت مژه یا اکستنشن مژه مورد استفاده قرار می گیرند معمولا از مواد مختلفی ساخته می شوند اما رایج ترین آنها مژه هایی از موی سمور، مژه های ابریشمی و مژه های ساخته شده از مواد مصنوعی هستند.

این مژه ها، توسط متخصص مژه و با استفاده از چسب نیمه دائمی و با توجه به فرم چشم ها و مدل درخواستی شما روی مژه های طبیعی چسبانده می شوند تا حالتی زیبا و جذاب را برای مژه ها و چشم های شما ایجاد کنند.برای آشنایی با بهترین روش کاشت مژه  روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید.

خوشبختانه اکستنشن مژه در مواد مختلف، طول، سبک، الگوهای فر و ته رنگ متفاوتی وجود دارد تا تمام افراد بتوانند با توجه به سلیقه و همچنین شکل و فرم چهره و چشم های خود، بهترین و مناسب ترین مدل از اکستنشن مژه یا کاشت مژه را انتخاب کرده و زیبایی و جذابیت چشم ها و چهره خود را چند برابر کنند.

 

کاشت مژه

 

مزایای کاشت مژه یا اکستنشن مژه چیست؟

کاشت مژه علاوه بر زیباتر کردن چشم ها و چهره مزایای دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه به برخی از مزایای آن اشاره کردیم:

 

  • با اکستنشن مژه، شما هر روز با مژه های بلند، پرپشت و زیبا از خواب بیدار می شوید و بدون نیاز به آرایش کردن، چشم هایی شاداب و زیبا خواهید داشت.

 

  • فرقی نمی کند چه بخواهید ظاهری طبیعی برای مژه های خود داشته باشید و یا به دنبال ایجاد ظاهری درماتیک و خیره کننده باشید، در هر صورت می توانید با انتخاب مدل کاشت مژه مورد نظر خود، این اثر را برای مژه ها و چشم های خود ایجاد کنید.

 

  • کل فرآیند کاشت مژه تقریباً برای همه، از ابتدا تا انتها، 100 درصد بدون درد است و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید مژه های خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.

 

  • اکستنشن یا کاشت مو از جمله کارهای زیبایی بی خطر و ایمن است که تقریبا برای تمام افراد در هر سن و سالی مناسب است. به شرطی که برای انجام این کار به مراکز تخصصی و حرفه ای مراجعه کنید تا خیالتان از بابت نحوه انجام کار و مواد مورد استفاده در اکستنشن مژه راحت باشد.

 

اکستنشن مژه

 

ماندگاری کاشت مژه چقدر است؟

مانند موهای روی سر، مژه ها نیز از چرخه طبیعی ریزش و رشد مجدد پیروی می کنند. همه مژه های شما در هر مقطع زمانی در مرحله متفاوتی قرار دارند، به این معنی که برخی از مژه های شما در حال آماده شدن برای ریزش هستند در حالی که برخی دیگر دوره رشد را تجربه می کنند (این روند همیشه وجود دارد؛ چه اکستنشن مژه داشته باشید یا نه).

از آنجایی که یک اکستنشن مژه تکی، بر روی یک مژه طبیعی اعمال می شود، زمانی که مژه طبیعی می ریزد، آن اکستنشن خود به خود می ریزد. اگر این روند ریزش را با مالیدن چشم‌ها، زدن ریمل، یا به خطر انداختن چسب با محصولات چشم چرب تشدید نکنید، اکستنشن مژه‌های شما باید تا یک ماه قبل از نیاز به ترمیم مژه، دوام داشته باشند.

برای حفظ بهترین نتیجه، ترمیم مژه ها هر دو تا چهار هفته یکبار ضروری است، مگر اینکه بخواهید اکستنشن را کاملا از روی مژه های خود خارج کنید. از آنجایی که هر یک از مژه‌های طبیعی شما در مرحله متفاوتی از چرخه رشد قرار دارند، پس از دو تا چهار هفته ظاهر پراکنده‌تری برای کاشت مژه ایجاد خواهد شد، زیرا مژه‌های طبیعی جدید وارد می‌شوند و مژه‌هایی که اکستنشن متصل شده‌اند شروع به ریزش می‌کنند.

 

بهترین مزکط کاشت مژه

 

آشنایی با بهترین روش مراقبت از کاشت مژه

اکستنشن مژه تارهای ظریف و شبیه به تارهای طبیعی مژه هستند و برای اطمینان از ماندگاری خوب به کمی مراقبت و توجه نیاز دارند. بنابراین پاسخ به این سوال که اکستنشن مژه چقدر ماندگاری دارد، قطعی نخواهد بود زیرا این موضوع بیشتر به شما و کارهایی که برای مراقبت از کاشت مژه انجام می دهید مربوط می شود.

در ادامه لیستی از بایدها و نبایدهایی که لازم است برای مراقبت از کاشت مژه رعایت کنید را آماده کردیم:

 

بایدها

  • سعی کنید کاشت مژه زیاد لمس نکنید، به خصوص در ساعات اول. هرچه بیشتر مژه های کاشت شده را لمس کنید، روغن‌های بیشتری از انگشتانتان به آن‌ها می‌رسد، فشار بیشتری به ریشه مژه وارد می‌شود و احتمال خراب شدن مژه ها بیشتر خواهد شد.

 

  • حداقل 24 تا 36 ساعت آنها را تا حد امکان خشک نگه دارید. این به این معنی است که اگر صورت خود را در این مدت نشویید ایده آل است. با این حال، در صورت نیاز، فقط از آب ولرم استفاده کنید و آب را از چشمان خود دور نگه دارید. این همچنین شامل اجتناب از محیط‌های بخار، دوش‌های بسیار داغ، اسپا، سونا و غیره به مدت حداقل 24 ساعت می‌شود. اگر روز بسیار گرم و مرطوب است، سعی کنید از گرما دوری کنید. رعایت همه این موراد به چسب مژه اجازه می دهد تا حد ممکن محکم شود.

 

  • بعد از 24 ساعت، اکستنشن و کاشت مژه از نظر فنی ضد آب می شود، اما با این حال لازم است باز هم مراقبت باشید تا آب و رطوبت خیلی زیادی با مژه هایتان تماس نداشته باشد.

 

  • اگر صورت بسیار چرب دارید، سعی کنید تا حد امکان با کاغذهای مخصوص جذب کننده چربی پوست، لوسیون های مات کننده و غیره و با استفاده از مرطوب کننده های کنترل کننده چربی، چربی پوست را کنترل کنید.

 

  • اطمینان حاصل کنید که از محصولات بدون چربی روی صورت خود استفاده می کنید، به خصوص پاک کننده های آرایش چشم و پاک کننده های صورت.

 

نبایدها

  • با مژه های خود بازی نکنید و آنها را نچینید، چشمان خود را به شدت مالش ندهید.
  • از محصولات روغنی برای چشم یا صورت خود استفاده نکنید
  • از ریمل یا خط چشم ضدآب استفاده نکنید 
  • اگر می توانید از هیچ ریملی استفاده نکنید
  • برای پاک کردن آرایش از دستمال مرطوب کودک یا دستمال مرطوب آرایش یا پد پنبه ای استفاده نکنید
  • سعی نکنید خودتان کاشت مژه را بردارید زیرا ممکن است به مژه های طبیعی شما آسیب برساند. برای ریموو کردن اکستنشن یا کاشت مژه نیز لازم است حتما به سالن یا مرکزی که اکستنشن انجام داده اید مراجعه کنید تا اینکار با مواد مخصوص و بدون آسیب رساندن به مژه های طبیعی انجام شود.
  • اگر می خواهید مژه ها ماندگار شوند، از روغن های پاک کننده، روغن نارگیل و غیره برای صورت خود استفاده نکنید
  • سعی نکنید سیگاری را روی شعله یا اجاق گاز روشن کنید، زیرا باعث می شود مژه های شما آویزان شوند و در انتهای آن چروک شوند!

برای اینکه با سایر نکات مربوط به مراقبت از کاشت مژه  آشنا شوید، روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید.

 

بهترین مرکز کاشت مژه در تهران

 

آشنایی با بهترین مراکز تخصصی کاشت مژه در تهران

به طور کلی، برای اینکه یک اکستنشن مژه یا کاشت مژه فوق العاده زیبا و ماندگار داشته باشید، لازم است به یک مرکز یا سالن زیبایی تخصصی که این خدمات را زیر نظر پرسنل آموزش دیده و با تجربه ارائه می دهند و از مواد و محصولات درجه یک و باکیفیت استفاده می کنند مراجعه کنید تا هم از خیالتان از بابت سلامتی مژه های طبیعی و چشم هایتان راحت باشد، هم مژه های زیبایی برایتان ایجاد شود و هم از داشتن مژه هایی با ماندگاری بالا لذت ببرید.

برای اینکه کار شما در پیدا کردن بهترین مرکز کاشت مژه در تهران راحت شود، در ادامه لیستی از بهترین مراکز تخصصی اکستنشن و کاشت مژه را آماده کردیم:

 

اکستنشن مژه مریم معصومی، مرکز تخصصی کاشت مژه در غرب تهران

سالن مریم معصومی یکی از سالن های زیبایی و تخصصی در زمینه اکستنشن مژه و مو در محدوده پونک در غرب تهران هست که در این کار متخصص بوده و دارای مدرک بین المللی از آکادمی marygold_lashes از روسیه هستند و کار اکستنشن مژه، مو، لیفت و لمینت مژه و ... را به طور تخصصی در مرکز خود ارائه می دهند.

آدرس: تهران، پونک، خیابان مخبری، پلاک 138، طبقه دوم، واحد 4

شماره تماس: 02146042334 - 09356278891

پیج اینستاگرام: maryammasoumi_extension

 

اکستنشن مژه بهناز رشیدی، بهترین مرکز کاشت مژه در تهران

اگر می خواهید خدمات کاشت مژه را زیر نظر بنیان گذار کاشت مژه به سبک روسی در ایران انجام دهید و یا اموزش های تخصصی در زمینه اکستنشن مژه کسب کنید، مرکز اکستنشن مژه بهناز رشیدی، بهترین مرکزی است که می توانید انتخاب کنید.

شماره تماس: 09198278598

آدرس پیج اینستاگرام: behnazrashidi_sheacademy

 

مرکز تخصصی مژه الهام عظیمی، بهترین مرکز کاشت مژه در شمال تهران

در این مرکز، در کنار ارائه خدمات تخصصی اکستنشن مژه، کلاس های آموزشی حرفه ای نیز برگزار می شود تا بتوانید این خدمات را به شکلی کاملا تخصصی و حرفه ای یاد بگیرید و یک راه کسب درآمد عالی داشته باشید.

آدرس: تهران، فرمانیه، کوهستان 7

شماره تماس: 09120377550  -  09302566058

ادرس پیج اینستاگرام: elhamazimi_extension

 

سالن زیبایی شبنم نظیف، بهترین آرایشگاه برای خدمات کاشت مژه در تهران

اگر تمایل دارید کاشت مژه را در یک سالن زیبایی تخصصی و حرفه ای انجام دهید، بهترین پیشنهاد این است که به سالن زیبایی شبنم نظیف مراجعه کنید. این سالن زیبایی دارای یک لاین ویژه و تخصصی در زمینه ارائه خدمات اکستنشن مژه است که می توانید انواع مدل های کاشت مژه را زیر نظر پرسنل متخصص این مرکز دریافت نمایید و یا دوره های آموزشی کاشت مژه که در این سالن زیبایی برگزار می شود شرکت کنید و این مهارت را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

شماره تماس: 09120665415 - 09104738008

آدرس پیج اینستارگرام: shabnamnazif_beauty

 

مرکز تخصصی کاشت مژه ملینا، بهترین مرکز کاشت مژه در تهران

یکی دیگر از سالن هایی که به صورت تخصصی در زمنه ارائه خدمات اکستنشن و کاشت مژه فعالیت دارد، مرکز کاشت مژه ملینا است که خدمات این مرکز زیر نظر مدرس بین المللی کمپانی ردچری ارائه می شود و کلاس های اموزشی تخصصی و حرفه ای نیز در این مرکز برگزار می شود.

آدرس: جنت آباد مرکزی، تقاطع نیایش، برج آتی

شماره تماس: 09213929379

آدرس پیج اینستاگرام: extension_melinaa

 

مرکز اکستنشن مژه و ابرو پریسا

اگر به دنبال یک مرکز کاشت مژه تخصصی در سعادت آباد تهران هستید، پیشنهاد می کنیم به مرکز اکستنشن مژه و ابرو پریسا سر بزنید و مطمئن باشید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در این مرکز دریافت خواهید کرد.

آدرس: سعادت آباد ، بلوار دریا ، صرافهای جنوبی. کوچه قره تپه‌ای ۲۵ غربی ، پلاک ۸۹ طبقه دوم واحد۴ 

شماره تماس: 09385260844 

 

سالن زیبایی سمیرا سلحشور، بهترین سالن برای کاشت مژه در تهرام

سالن زیبایی سمیرا سلحشور در کنار تمام خدمات تخصصی که در زمینه میکاپ، مو، ناخن، فیشیال و غیره ارائه می دهد، دارای لاین تخصصی و حرفه ای اکستنشن و کاشت مژه نیز هست و بیشترین رضایت مشتریان را در این زمینه جلب کرده است.

آدرس: محله نیلوفر (نیلوفر- شهید قندی), سهروردی شمالی, سهروردی شمالی برج بهشت

شماره تماس: 09127962243

 

 آکادمی الهه بیوتی، حرفه ای ترین مرکز کاشت مژه در تهران

بهترین خدمات کاشت مژه با جدید ترین تکنیک های روز دنیا در مرکز تخصصی اکستنشن و کاشت مژه الهه بیوتی برای شما انجام می شود.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، جنب مترو شریعتی، نبش کوچه مینا، پلاک ۱، طبقه ۶، واحد ۱۲

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۵۳۹۲۶۷ 

 

مرکز مژه ثمین، بهترین مرکز کاشت مژه در مرکز تهران

اگر در مرکز تهران هستید و می خواهید خدمات اکستنشن و کاشت مژه را با بهترین کیفیت و زیر پرسنا حرفه ای و متخصص دریافت کنید، حتما به مرکز مژه ثمین مراجعه کنید و مطمئن باشید که از نتیجه کار راضی خواهید بود.

آدرس: فاطمی ٬ میدان جهاد ٬ خیابان طباطبایی٬ کوچه سیاوش ٬ پلاک ۲ ٬ واحد ۲

شماره تماس: 09962007679  -  09198299284

 

اگر شما نیز مرکز تخصصی و حرفه ای کاشت مژه در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران را می شناسید در کامنت معرفی کنید تا به لیست بالا اضافه شوند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو