بیوگرافی افشین سنگ چاپ و آشنایی بیشتر با رزومه هنری وی

بیوگرافی افشین سنگ چاپ و آشنایی بیشتر با رزومه هنری وی


منبع: آرگا

116

1399/6/27

15:25


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی افشین سنگ چاپ بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون کشورمان همراه با تصاویر جدید و خاوادگی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ و آشنایی بیشتر با رزومه هنری وی

افشین سنگ چاپ هنرپیشه با استعداد و سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز نمود که تاکنون بیش از ۴۰ مجموعه تلویزیونی در نقش های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. از آثار شاخص وی می توان به سریال لیسانسه ها، فوق لیسانسه ها، هفت سنگ، وارش، پدر پسری، یادآوری و … اشاره نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی افشین سنگ چاپ همراه با تصاویر جدید و خانوادگی وی آشنا شوید.

نگاهی به بیوگرافی افشین سنگ چاپ

  • نام و نام خانوادگی: افشین سنگ چاپ
  • تاریخ تولد: ۲۸ تیر سال ۱۳۴۷
  • زادگاه: تهران
  • شغل: هنرپیشه، دستیار کارگردان، بازیگردان
  • شروع فعالیت: ۱۳۶۴
  • تحصیل: لیسانس بازیگری و کارگردانی
  • همسر: بهاره حقیقی

افشین سنگ چاپ بازیگر مشهور و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۸ تیر ماه سال ۱۳۴۷ که هم اکنون وی ۵۲ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد.

شرح زندگی افشین سنگ چاپ

افشین سنگ چاپ در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است و تنها یک خواهر کوچکتر از خودش دارد، خواهرش متاهل می باشد و دو فرزند دارد. پدر و مادر افشین اهل استان گیلان هستند ولی او در تهران در خیابان ۱۷ شهریور به دنیا آمده است. به گفته خودش: پدرش در کار مطبوعات و روزنامه نگاری بوده است.

شرح حال خواندنی افشین سنگ چاپ

عکس و زندگینامه افشین سنگ چاپ

زندگینامه جالب افشین سنگ چاپ

عکس های شخصی افشین سنگ چاپ و همسرش

زندگینامه کامل و جالب افشین سنگ چاپ

آقای سنگ چاپ در سال ۱۳۶۰ در دوران جنگ ایران و عراق که در سن ۱۵ سالگی بود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما رفت، سپس بعد از دو سال فارغ التحصیل شد. تا اینکه او با آقای مجتبی یاسینی کارگردان ایرانی آشنا شد که باعث شد در سال ۱۳۶۴ در سن ۱۷ سالگی با سریال « ما می توانیم» جلوی دوربین قرار بگیرد. افشین پس از نخستین تجربه در سال ۱۳۶۹ با سریال های «چاق و لاغر و مامور سوم» و «النگ و دولنگ» فعالیت خود را ادامه داد تا اینکه در سال ۱۳۸۴ با سریال پرمخاطب « متهم گریخت» کاری از رضا عطاران چهره اش شناخته شد. او در سال ۱۳۷۸ در سن ۳۱ سالگی با فیلم سینمایی «دارا و ندار» با کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور وارد سینما شد.

زندگینامه جامع افشین سنگ چاپ

پس از بازی در سریال متهم گریخت، او برای بازی در سریال های صاحبدلان (۱۳۸۵)، پایتخت (۱۳۸۹)، یادآوری (۱۳۹۲)، رهایی (۱۳۹۳)، هفت سنگ (۱۳۹۳)، لیسانسه ها (۱۳۹۶)، فوق لیسانسه ها (۱۳۹۸)، وارش (۱۳۹۸)، پدر پسری (۱۳۹۹) و … دعوت شد.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ و همسرش

در ادامه بیوگرافی افشین سنگ چاپ آمده که ایشان از سال ۱۳۸۰ در سن ۳۳ سالگی با سریال « پلیس جوان» دستیار سیروس مقدم شد. وی به عنوان دستیار کارگردان در سریال هایی همچون روز حسرت (۱۳۸۷)، ریحانه (۱۳۸۴)، اغما (۱۳۸۶)، پیامک از دیار باقی (۱۳۸۷) و .. حضور داشت و همچنین در سال ۱۳۸۵ در سریال « نرگس» بازیگردان بود.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ

عکس افشین سنگ چاپ  در کنار همسر و دخترش

شرح حال افشین سنگ چاپ

ازدواج و همسر افشین سنگ چاپ

افشین سنگ چاپ متاهل است. او در سال ۱۳۷۵ در سن ۲۸ سالگی با همسرش « بهار حقیقی» ازدواج کرد و پس از ۱۲ سال به لطف پروردگار صاحب یک فرزند دختر به نام حورا شدند.

بهار حقیقی متولد ۲۵ آذر ماه سال ۱۳۵۱ می باشد. همچنین ایشان فوق لیسانس کارگردانی، بازیگری از دانشکده هنر و معماری دارد. فعالیت ایشان در تلویزیون بیشتر به عنوان مدیر برنامه ریزی و نویسندگی بوده است.

زندگینامه جذاب و جالب افشین سنگ چاپ

عکس دو نفره افشین سنگ چاپ و همسرش

زندگینامه جالب و زیبا افشین سنگ چاپ

عکس مرجانه گلچین و افشین سنگ چاپ

زندگینامه زیبا افشین سنگ چاپ و همسرش

افشین سنگ چاپ در کنار هدایت هاشمی و رحیم نوروزی در سریال وارش

بیوگرافی افشین سنگ چاپ بازیگر محبوب ایرانی

افشین سنگچاپ درباره اینکه چرا نقش های منفی زیاد را بازی می‌کند،بیان نموده :

 «چهره و فیزیک من بیشتر مناسب نقش‌های خاکستری و عمدتاً منفی است. از این بابت هم به هیچ وجه ناراحت نیستم و معتقدم هر فیلمی هم به چهره مثبت و هم منفی نیاز دارد و همه تلاشم را می‌کنم تا در ارائه کاراکتر‌های منفی یا نیمه منفی، هر بار حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشم. من مایل نیستم خودم را در یک شخصیت دو بار تکرار کنم. به همین دلیل یک بار منفی خشن هستم، یک بار منفی با چاشنی‌های طنز، یک بار منفی صددرصد موذی و یک بار منفی ترسو، یک بار منفی ثروتمند یا فقیر و …»

بیوگرافی افشین سنگ چاپ بازیگر محبوب ایرانی

افشین سنگ چاپ درمورد کم کاری اش طی یک انتقاد گفته است که

«حرفه‌ای‌ها را تازه‌وارد‌های بدون کارنامه، خانه‌نشین کرده‌اند!» از نظر آقای سنگچاپ یک عده تازه وارد به عرصه سریال‌سازی وارد شده‌اند که کارنامه و رزومه مشخصی ندارند، ولی باعث‌شده‌اند کاربلد‌ها و حرفه‌ای کم‌کار شوند و از خانه‌نشینی رنج ببرند. او برای خانه نشینی‌اش دلیل دیگری نیز می‌آورد: «برای من افتخار بزرگی بود که سال‌ها به عنوان بازیگر و بازیگردان در خدمت کارگردانان مختلف از جمله سیروس مقدم بودم، اما بعد از تولد دخترم حورا، احساس کردم بیشترین وقتم بیرون از خانه صرف می‌شود و لازم است مدت زمان بیشتری در اختیار خانواده‌ام باشم.»

شرح حال افشین سنگ چاپ و همسرش

بیوگرافی افشین سنگ چاپ + کارنامه هنری وی

سریال های تلویزیونی افشین سنگ چاپ 

پدر پسری (۱۳۹۹)، وارش (۱۳۹۸)، محرمانه (۱۳۹۷)، فوق لیسانسه‌ها (۱۳۹۸)، پیدا و پنهان (تله فیلم)؛ حجت قاسم‌زاده اصل (۱۳۹۰)، لیسانسه‌ها (۱۳۹۶)، در قصه‌ها زندگی می‌کنند؛ داود بیدل (۱۳۹۵)، بیمار استاندارد (۱۳۹۵)، غیرعلنی (۱۳۹۴)، قاب خاطره (۱۳۹۴)، هفت‌سنگ؛ بازیگر مهمان (۱۳۹۳) ، هشت بهشت (۱۳۹۳)، رهایی (۱۳۹۳)، تله‌فیلم مرغ تخم طلا (۱۳۹۲)، یادآوری (۱۳۹۲)، مزرعه بی‌بی گندم (۱۳۹۱)، بچه‌های ما (۱۳۹۱)، یک دماغ ناقابل، تله فیلم مرگ عامیانه (۱۳۹۱)، تله‌فیلم سپید مثل ستاره (۱۳۹۰)، تله‌فیلم تلسکوپ (۱۳۹۱–۱۳۹۰)، دو راهی بارانی (۱۳۹۰)، ستاره‌های سربی (۱۳۹۰)، عملیات ۱۲۵ (۱۳۹۰)، تله‌فیلم ارتباط خانوادگی (۱۳۸۹)، پایتخت (۱۳۸۹)، پیامک از دیار باقی (۱۳۸۶)، اغما (۱۳۸۶)، صاحبدلان (۱۳۸۵)، پرواز در حباب (۱۳۸۵)، من نه منم (۱۳۸۵)، متهم گریخت (۱۳۸۴)، کوچه اقاقیا (۱۳۸۳–۱۳۸۲)، شاهد عینی (۱۳۸۲)، قطار ابدی (۱۳۷۸–۱۳۷۹)، روز‌های زندگی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، قصه‌های تابه‌تا (۱۳۷۳)، چاق و لاغر (۱۳۶۵–۱۳۶۹)، چاق و لاغر و مأمور سوم (۱۳۶۹)، النگ و دولنگ (۱۳۶۰)

تاریخچه زندگی افشین سنگ چاپ

فیلم های سینمایی افشین سنگ چاپ 

شانتاژ (۱۳۹۷)، درخونگاه (۱۳۹۶)، شام عاشقانه سه‌نفره (۱۳۹۵)، دو لکه ابر (۱۳۹۴)، نیم (۱۳۹۴)، جیب‌بر خیابان جنوبی (۱۳۹۰)، مینی‌بوس (۱۳۸۹)، بی‌پولی (فیلم) (۱۳۸۸)، حوالی اتوبان (۱۳۸۷)، یکی بود یکی نبود (۱۳۷۹)، دارا و ندار (۱۳۷۸)

دستیار کارگردان 

پلیس جوان (۱۳۸۰)، ریحانه (۱۳۸۴)، اغما (۱۳۸۶، روز حسرت (۱۳۸۷)، پیامک از دیار باقی (۱۳۸۷)

بازیگردان 

نرگس ( ۱۳۸۵)

شناخت بیشتر با بیوگرافی افشین سنگ چاپ

چهره خاص و خنده دار افشین سنگ چاپ

بیوگرافی افشین سنگ چاپ + تصاویر

عکس اینستاگرامی افشین سنگ چاپ

بیوگرافی زیبا و جدید افشین سنگ چاپ

عکس افشین سنگ چاپ و شهرام عبدلی

سرگذشت جالب افشین سنگ چاپ

امیدواریم از خواندن بیوگرافی افشین سنگ چاپ بازیگر محبوب و موفق سینما و تلویزیون ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جذاب و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو