رستوران مناسب برای قرار کاری

منبع: نیک شو

93

1399/6/29

23:04


رستوران مناسب برای قرار کاری

رستوران مناسب برای قرار کاری

همه افراد برای گذاشتن قرار های کاری وسواس زیادی دارند و بسیار مهم است که این جلسات به دلیل اهمیت بالای آن ها به خوبی و بی نقص برگزار شود، به همین دلیل است که برای انتخاب رستوران مناسب برای قرار کاری باید دقت زیادی کرد.بنا به گزارش ها و نظر سنجی های ارائه شده، انتخاب رستوران مناسب برای قرار کاری یکی از عوامل موثر در دستیابی به اهداف جلسه و برگزاری با کیفیت این قرار ها است.

 

اگر شما مسئول برگذاری جلسه ای بیرون از شرکت یا سازمان خود هستید و باید به بهترین شکل ممکن این جلسات را برگزار کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید، تا با اساسی ترین نکات در انتخاب بهترین رستوران آشنا شوید و به بهترین شکل کار خود را به پایان برسانید.بی شک خدمت دهی خوب رستوران به مشتریان و ایجاد حس رضایت از حضور از اساسی ترین پایه های هر رستورانی است. بهترین رستوران برای جلسات کاری باید فضایی آرام و محیطی مناسب داشته باشد تا با در اختیار داشتن آن فضا و نوش جان کردن غذایی با کیفیت به صحبت درباره کسب و کار و تحقق اهداف آن جلسه بپردازید.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین کسب و کارهای اینترنتی با سود بالا

قرارهای کاری

 

همه افراد در هر کسب و کاری تجربه برگذار کردن قرار کاری در بیرون از مجموعه را دارند، به همین علت برگذاری بی عیب و نقص قرار کاری در تمامی جهات از خواسته های بزرگ آنان است، توجه کردن به جزئیات در انتخاب بهترین رستوران به تحقق این امر منجر می شود. رستوران ها یکی از اولویت های افراد در جهت برگزاری قرار های کاری است، در این بین انتخاب رستورانی مناسب و با کیفیت از اصلی ترین دغدغه های افراد برگزار کننده است.

رستوران مناسب برای قرار کاری

چگونه یک رستوران خوب انتخاب کنیم؟

 

در بالا گفتیم که برگزاری قرار های کاری نیاز به توجه درباره عوامل مختلف را دارد و باید در حین برگزاری نیز به صورت مرتب این عوامل را زیر نظر داشته باشیم تا به بهترین نحو قرار های کاری برگزار شوند، اما این عوامل کدام ها هستند:

  • فضای مناسب و آرام
  • موقعیت مکانی در دسترس
  • کیفیت و تنوع بالای غذا
  • ارائه سرویس خوب و بی نقص

همه این عوامل در برگزاری قرارهای کاری موثر هستند و باید تک تک این موارد را به درستی بررسی کرد تا به نتیجه دلخواه در این جلسات برسیم. در زیر ما تک تک این عوامل را با هم بررسی میکنیم تا بهتر متوجه این عوامل تاثیر گذار شوید.

 

فضای مناسب و آرام

 

مکان و فضای رستوران باید از ویژگی های خوبی برخوردار باشد، اگر جلسه ای رسمی دارید یا نیمه رسمی باید متناسب با فضای قرار محیط را انتخاب کنید، اگر جلسه ای رسمی است، رستورانی مناسب با این فضا و اگر جلسه نیمه رسمی و کمی دوستانه است، می توان رستوران هایی با محیط دوستانه تر را انتخاب کرد. یک فاکتور مهم در انتخاب رستوران مناسب برای قرار کاری رسمی در اولویت است و آن محیط آرام و کم صدا است، اگر شما رستورانی شلوغ را انتخاب کنید قطعاً یک انتخاب اشتباه است و باعث می شود تا به اهداف مدنظر در جلسه کاری نرسید و به کسب و کار خودتان آسیب بزنید. پس در ابتدا این فاکتور مهم را بررسی کنید و بعد رستوران را برای قرار کاری انتخاب کنید.

 

موقعیت مکانی در دسترس

 

دسترسی راحت و سریع به رستوران محل قرار باعث بالا رفتن کیفیت جلسه می شود. اگر مکان رستوران دور باشد و مسافت زیادی را برای رسیدن به آن طی شود، باعث افت کیفیت جلسه و آزار افراد می شود، پس رستورانی با موقعیت مکانی خوب و در دسترس را انتخاب کنید.

 

کیفیت و تنوع غذایی بالا

 

یکی دیگر از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت قرار کاری، انتخاب رستورانی با کیفیت و دارای تنوع غذایی بالا است تا تمامی افراد بتوانند بر حسب سلیقه خود از منوی رستوران استفاده کنند. غذایی که سر میز سرو می شود می تواند تاثیر زیادی بر روی افراد حاضر در جلسه بگذارد، از نوع سرو غذا گرفته تا نحوه تهیه غذا، از عواملی هستند که به بالا رفتن کیفیت قرار کاری و رسیدن به نتیجه نهایی مطبوع  می شود.

 

ارائه سرویس دهی خوب و بی نقص

 

در نهایت سرویس دهی خوب است که می تواند کیفیت یک رستوران را نشان دهد و شما از انتخاب خود راضی باشید، سرویس دهی نامطلوب اثر منفی بروی ذهن می گذارد و باعث می شود تا از صحبت های اصلی در قرار کاری دور شوید و به نتیجه مطلوب نرسید . برای این کار بهتر است قبل از قرار کاری، یک بار سرویس دهی کامل رستوران مد نظرتان را محک بزنید و بعد آن رستوران را برای قرار کاری مهم خود انتخاب کنید.

 

یک قرار کاری برای خود حتماً آدابی دارد که باید آن ها رعایت شوند، چه قرار رسمی در خود شرکت و چه در مکانی دیگر نیاز به رعایت کردن این آداب دارد. نوع برخورد شما که مسئول این جلسه هستید با افراد حاضر و چه رستورانی که انتخاب کردید می تواند هویت و پرستیژ شما را نشان دهد، پس در موقع انتخاب رستوران مناسب برای قرار کاری هیچوقت عجله نکنید و زمان مناسبی را صرف آن کنید تا بتوانید به اهدافی که مد نظر دارید برسید.

 

بعد از تمامی اصولی که با شما مطرح کردیم، بد نیست تا یکسری نکات مهم و تعیین کننده را در اختیار شما قرار دهیم تا کیفیت جلسات کاری خود را به بهترین شکل بالا ببرید.

رستوران مناسب برای قرار کاری

نکته اول: قبل از این که رستورانی را برای انجام قرار کاری انتخاب کنید، حتما آن رستوران را زیر نظر داشته باشید تا از رفتار پرسنل، نحوه سرویس دهی، نظرات دیگران درباره رستوران و کیفیت غذای آن مطلع شوید، اگر برای بار اول می خواهید رستورانی را تست کنید و قرار کاری مهم خود را در آن مکان برگزار کنید، ریسک بزرگی را می کنید و شاید نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد.

 

نکته دوم: اطمینان حاصل کنید تا در موقع مراجعه به رستوران با شما و مهمانانتان به درستی و نهایت ادب و احترام برخورد می شود و به میز مورد نظر هدایت می شوید. البته این نکته زمانی عملی است که شما قبل از مراجعه حتما میز را برای خودتان و تعداد مناسب رزرو کرده باشید، تا در صورت بروز مشکل و تاخیر در رسیدن به رستوران شما مطمئن باشید که فضای پذیرایی برای شما وجود دارد.

 

نکته آخر: برای برگزاری قرار کاری در رستوران باید به کوچکترین نکات توجه کنید، از طریقه و زمان سرو غذا گرفته تا موقعیت مکانی میز، که بهتر است قبل از شروع جلسه و در زمان رزرو میز تمامی این نکات را به مسئول رستوران گوشزد کنید و برای محکم کاری از نحوه عملکرد رستوران قبل از شروع جلسه نیز تمامی مواردی که مد نظر دارید را دوباره گوشزد کنید. خلاصه تمامی خواسته های خود را قبل از مراجعه بیان کنید تا مطمئن شوید جلسه کاری مفید را پشت سر می گذارید.

 

در آخر با نکاتی که با شما در میان گذاشتیم می توانید با توجه کردن به آن ها رستوران مناسب برای قرار کاری را به درستی انتخاب کنید و نتیجه جلسه را آن طور که میخواهید رقم بزنید.

مطلب پیشنهادی برای شما: معرفی لوکس ترین مراکز خرید در تهران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو