با انواع روش های بزرگ کردن سینه و خوش فرم کردن سینه ها آشنا شوید

با انواع روش های بزرگ کردن سینه و خوش فرم کردن سینه ها آشنا شوید


منبع: آرگا

250

1399/7/12

20:02


همان طور که می بینید صنعت زیبایی شرایط بسیاری برای بزرگ تر کردن سایز سینه در اختیار خانم های گذاشته است که مصرف قرص و دارو، کرم و تزریق هورمون بخش کوچکی از آن ها می باشد. از این رو ذدر این مطلب به معرفی طبیعی ترین روش های بزرگ کردن سینه پرداخته ایم.

با انواع روش های بزرگ کردن سینه و خوش فرم کردن سینه ها آشنا شوید

راضی بودن از ظاهر و اندام خود چیزی است که خانم های بسیاری در طی سالیان بسیار دور به دنبال آن هستند. جزئی از گروه ها هنوز هم یاد نگرفته اند با رفتن به جلو آیینه برای یک بار امتحان هم که شده است از خود تعریف کنند و دست از غرولند به روی چیز های که در آن هیچ کنترلی نداشته اند، بردارند. همچنین در این میان عواملی وجود دارد که با کمی توجه و رعایت اصول می توان به ایجاد تغییر در آن منجر شد و دیگر نیازی به مراجعه پزشک و پرداخت هزینه های کلان پیدا نکرد. در ادامه این مطلب به روش های بزرگ کردن سینه به صورت طبیعی و دور از عمل های جراحی پرداخته ایم، تا با روشی سالم و ایمن به ایجاد تغییر و زیبایی در اندام های خود بپردازید.

آشنایی با عوارض پروتز سینه

افزایش حجم سینه

طبیعی است که بسیاری از خانم ها دوست داشته باشند تا سینه هایی بزرگ و خوش فرم برای زیباتر شدن اندام شان داشته باشند. بسیاری از افراد ملاک ظرافت و زیبایی زن را در دارا شدن از سینه های بزرگ و خوش می دانند که در این جهت به دنیال روش های بسیاری برای اقدام به این کار هستند. پروتز سینه از روش های پزشکی امروزی است که خیلی ها را وادار به انجام آن کرده است و در این جهت نیز از پرداخت هزینه های کلانی برخوردار شده اند.

گفتنی است که سینه از توده ای تشکیل یافته با غده چربی و بافت همبند است. قابل به ذکر می باشد که بافت سینه در دوران بلوغ، بارداری، دوره های پریودی و پس از یائسگی همواره در حال تغییر است. در این دوران سینه ها به تغییرات هورمونی در بدن واکنش بسیاری نشان می دهند که می تواند منجر به بزرگ تر شدن سینه و یا حتی کوچکی آن منجر شود. حتما می دانید که استروژن و پروژسترون از هورمون های تاثیر گذار در تغییر سایز سینه هستند که از این رو باید توجه بسیاری به سطح آن در بدن، تغذیه و ژنتیک خود داشت.

معرفی روش های بزرگ کردن سینه

روش های بزرگ کردن سینه از عوامل طبیعی نیز پیروی می کند که با به کاری گیری هر یک می توانید نقش موثری در افزایش حجم آن ها با کمترین هزینه قائل شوید.

  • تخم کتان

شاید این ماده خوراکی قدرت معجزه نداشته باشد اما توجه داشته باشید که غنی از فیتو استروژن است. تخم کتان از استروژن گیاهی سرشار است که به موجب آن رشد سینه ها اتفاق می افتد، اما نکته قابل توجه آن است که نباید تاثیر فوری از آن داشت.

از دیگر خواص تخم کتان می توان به عنصری مکمل برای افزایش سایز سینه اشاره کرد که اگر در مقدار مناسبی استفاده شود، در طی زمان به رشد بافت های سینه کمک به سزایی می کند. دانه کتان را می توانید با صبحانه، ماست، اسموتی، سالاد و یا افزودن به طبخ غذا های دیگر میل نمایید.

تاثیر ریشه پنیرک پفک نبات برای بزرگ کردن سینه

  • ریشه پنیرک پف نبات

به طور معمول ریشه پنیرک پف نبات از روش های شناخته شده برای افزایش سایز سینه به شمار می آید که اغلب به صورت قرص در بازار عرضه می شود. بسیاری از خانم های از این ریشه به عنوان راه حلی موثر برای بزرگ کردن فوری سینه خود استفاده می کنند؛ اما توجه داشته باشید که قبل از مصرف باید حتما با پزشک مرتبط مشورت داشته باشید.

  • گیاهان دارویی

طبیعی است که گیاهان دارویی نیز به مانند بسیاری از میوه و خوراکی ها برای بدن برخی از افراد مزایا و معایبی در پی داشته باشند. موثر ترین گیاهان دارویی برای افزایش سینه می تواند شامل مواردی باشد که در ادامه مطلب نام برده شده است، اما خوب است که در ابتدای مصرف با فردی مطلع از تاثیرات گیاهان دارویی بر بدن خود مشورت داشته باشید.

  1. شبدر قرمز
  2. شیرین بیان
  3. رازیانه
  4. میوه نخل باد بزنی
  5. شنبلیله
  6. یام وحشی
  7. ترشک میشی
  • ورزش و فعالیت جسمانی

بسیاری از افراد بر این باورند که با ورزش کردن می توانید به تغییر سایز سینه خود بپردازید. تاثیرات ورزش کردن علاوه بر تقویت روحیه، کاهش وزن، رفع اضطراب و افسردگی، بزرگ کردن سینه است که خانم های بسیاری را وادار به انجام آن کرده است. در این میان تمرینات بسیاری وجود دارد که مسبب رشد سینه می شود و باید در رابطه با آن از مربی ورزشی خود کمک بگیرید.

شنا سوئدی، شنا ضربدری با دمبل، پرس سینه با دستگاه و دمبل می تواند گوشه ای از این تمرینات باشد که در صورت انجام صحیح به تقویت بافت های سینه ای منجر می شود.

تاثیر شنا سوئدی در بزرگ کردن سینه

  • شنا سوئدی

همان طور که مطالعه کردید، ورزش در افزایش سایز سینه تاثیر گذاری به سزایی قائل می باشد که در نتیجه شنا سوئدی علاوه بر تقویت بافت های سینه به زیبایی اندام در دیگر اعضا منجر می شود. شاید انجام این تمرین برای برخی از افراد دشوار باشد، اما گفتنی است که پس از تقویت عضله ها مرتبط این تمرین بسیار ساده و اثر گذار برایتان جلوه پیدا می کند.

  • کرم های طبیعی

شاید این کرم ها برای بعضی از افراد کار آمد نباشد، اما در تقویت بافت های آن تاثیر به سزایی قائل می باشد. گفتنی است که مراقبت های روزانه از دیگر روش های بزرگ کردن سینه است که باید کرم هایی خریداری کنید که مخصوص سینه و افزایش حجم آن می باشد.

کرم هایی که در ترکیب آنان از گیاهان دارویی و تقویتی استفاده شده است در این امر بسیار تاثیر گذار تر هستند.

  • آب پاپایا به همراه شیر

پیشنهاد می کنیم که نوشیدنی ترکیبی شیر و پاپایا را در وعده های غذایی خود بگنجانید. گفتنی است که شیر و پاپایا از ویتامین و املاح معدنی بسیاری سرشار است که در نهایت به لیست روش های بزرگ کردن سینه به طور طبیعی افزوده می شود.

اگر نمی توانید آب پاپایا را بگیرید، میوه سالم را در تهیه سالاد میوه و یا اسموتی های خود به کار گیرید.

  • مصرف قرص های ضد بارداری

در طی سالیان متوالی، خانم ها از قرص ضد بارداری علاوه بر پیشگیری از حاملگی، برای تنظیم دوره های پریودی و بزرگ تر کردن سایز سینه خود استفاده می کردند. این امر برای هیچ یک از خانم ها قابل انکار نیست، چرا که در طی زمان نه چندان طولانی به تغییر سایز سینه منجر می شود. این قرص حاوی مقادیر بالایی از استروژن است که در نهایت به تقویت بافت های سینه و بزرگ تر شدن آن منجر می شود.

تاثیر استفاده از قرص های ضد بارداری دربزرگ کردن سینه

اگر پزشک تان توصیه ای مبنی بر مصرف قرص ضد بارداری برایتان داشت، باید خوشحال باشید چرا که مزایای دیگری برایتان در پی دارد. همچنین توجه داشته باشید که به صورت خودسرانه آن را مصرف نکنید، چرا که امکان دارد علاوه بر مزیت برایتان پیامد های منفی در پی دارا شود.

  • پروتئین

یکی دیگر از روش های بزرگ کردن سینه مقدار ورودی پروتئین به بافت های بدن تان می باشد؛ از این رو تغذیه در سلامتی و یا عدم آن تاثیر به سزایی قائل می باشد.

از این رو توصیه می شود میوه و سبزیجات دارای پروتئین را به برنامه غذایی خود اضافه کنید که گردو، شیر، تخم مرغ، ماهی، کره بادام زمینی، مرغ، تخم کدو حلوایی، ماست یونانی و غیره از این قاعده مستثنی نمی باشند. همچنین حذف نوشیدنی های قند دار به مانند نوشابه و غذا های فست فودی باید از رژیم غذایی تان حذف گردند.

  • ماساژ سینه

ماساژ سینه به صورت مرتب از فواید و مزیت های بسیاری برخوردار است. این کار نه تنها به داشتن سینه هایی سفت و خوش فرم کمک می کند بلکه در نهایت به افزایش سایز آن نیز منجر می شود. اگر مایلید که این کار را انجام دهید باید توجه داشته باشید که به صورت صحیح و روشی موثر انجام گیرد که در این رابطه حتما باید با پزشک مخصوص زنان تماس حاصل نمایید.

گفتنی است که تاثیر ماساژ سینه شما را شگفت زده خواهد کرد، چرا که در نهایت به افزایش گردش خون در بافت ها و جریان فیتو استروژن منجر می شود. همچنین این کار به تحریک و تولید پرولاکتینی کمک به سزایی می کند که در نهایت از طبیعی ترین روش های بزرگ کردن سینه به شمار می آید.

تاثیر انجام کار های روزانه در بزرگ کردن سینه

  • کار های منزل تان را انجام دهید

این روش شاید برای خانم های فیمینست چندان خوشایند نباشد، چرا که خانم های مدرن و امروزی زندگی را بدون جارو برقی، لوازم آشپزخانه برقی، آرام پز، مایکروفر و دیگر وسایل منزل که کار را اسان تر می کند، دشوار تلقی کنند. توجه داشته باشید که انجام کار به وسیله بازو و دست می تواند در نتیجه به تقویت عضلات آن ها و بافت سینه ای منجر شود.

  • افزودن خوراکی های غنی از استروژن به رژیم غذایی

بسیاری از محققین بر این باورند که خوراکی های سرشار از استروژن می تواند کمک به سزایی در افزایش سایز سینه ایفا کند. این عبارت بدان معنا نیست که باید کل روز خود را به مصرف خوراکی های دارای استروژن بپردازید، فقط باید آنان را در بخشی از برنامه غذایی خود بگنجانید. برخی از این خوراکی های دارای استروژن به شرح زیر می باشند.

  1. سویا
  2. میوه
  3. سبزیجات
  4. مرغ
  5. تخم مرغ
  6. تخم بادیان رومی
  7. تخمه آفتاب گردان
  8. تخم کتان
  9. دانه کنجد
  • عادات رفتاری بد را به دور بریزید

باور کردن به این اصل بر عهده خودتان می باشد که تصمیم بگیرید رفتار های بد را برای اندامی زیبا به دور بریزید و یا همچنان به آن ادامه دهید. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی های الکلی از جمله مواردی است که علاوه بر بروز بیماری سرطان به توقف رشد سینه نیز منجر می گردد.

تاثیر سیگار کشیدن در کوچکی سایز سینه ها

مصرف بیش از حد قهوه، کار کردن بی اصل و قواعد، عدم خواب کافی از دیگر علت های عدم رشد سینه به حساب می آید.

  • چربی های سالم

گفتنی است که همه چربی ها مضر و بد نیستند، بلکه برای سلامتی و استفاده از دیگر روش های بزرگ کردن سینه باید به فکر استفاده از روغن های گیاهی باشید. گفتنی است که چربی های سالم سبب اضافه وزن شما نمی شوند، بلکه با نفوذ به بافت های بدن در افزایش حجم آنان تاثیر به سزایی می گذارند. منابع غنی از چربی های سالم شامل موارد ادامه مطلب می باشد که تاثیر موثری در سلامتی اندام ها و زیبایی هیکل شما دارد.

  1. تخم مرغ
  2. ماهی سالمون، ساردین، تن و قزل آلا
  3. گردو
  4. آواکادو
  5. روغن زیتون
  6. کره بادام زمینی
  • جذب بیشتر ویتامین ها

کمبود ویتامین علاوه بر از دست رفتن سلامتی به کوچک شدن اندام ها به خصوص سینه هایتان منجر می شود. ویتامین ث از مهم ترین املاح مورد نیاز بدن می باشد که در نهایت به تولید کلاژن و آلاستین منجر می گردد. همچنین ویتامین آ به بهبود و جوان سازی پوست صورت منجر می شود که در نهایت به بازسازی سلولی نیز کمک بسیاری می کند. همچنین ناگفته نماند که ویتامین ب۶ تاثیر به سزایی در تشکیل گلبول های قرمز ایفا می کند که علاوه بر افزایش سایز سینه به کاهش ریسک ابتلا سرطان سینه نیز خاتمه می یابد.

آشنایی با روش های بزرگ کردن سینه

عواملی که در کوچکی سینه تاثیر گذار می باشند

  1. عوامل هورمونی که خود نیز به دو گروه کم کاری تیروئید و هیپوفیز، هورمون های فولیکولین و لوتئین تقسیم می شود.
  2. لاغری بیش از حد
  3. رژیم غذایی نا درست و سوء تغذیه
  4. ژنتیک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو