بهترین رنگ لاک ناخن پاییزی 2020 - 99 + دیزاین ناخن برای پاییز

بهترین رنگ لاک ناخن پاییزی 2020 - 99 + دیزاین ناخن برای پاییز


منبع: زیبامون

1,839

1399/7/15

13:53


در این بخش از زیبامون، رنگهای پرطرفدار و ترند لاک ناخن در پاییز 2020 و 99 رو بشناسید و با استفاده از این رنگها جذابیت و زیبایی دستهاتون رو چند برابر کنید.

بهترین رنگ لاک ناخن پاییزی 2020 - 99 + دیزاین ناخن برای پاییز

برای بسیاری از افراد، شروع فصل پاییز به معنی استفاده از ژاکت‌های تیره، چکمه‌های زیبا، لباسهای گرم و پشمی جذاب و مجموعه‌ای کاملا جدید از رنگهای لاک ناخن هست. در واقع، فصل پاییز بهترین موقعیت برای استفاده از رنگهای عمیق و الهام گرفته شده از رنگهای زیبا و طبیعی فصل پاییز هست.

برای انتخاب بهترین رنگ لاک ناخن در پاییز 2020 و 99 هم بهترین کار این هست که از رنگهای موجود در طبیعی ایده بگیرید و از این طریق، زیبایی و خاص بودن فصل پاییز رو بر روی ناخن‌هاتون به نمایش بگذارید!

ما در این بخش از زیبامون دات کام، مجموعه‌ای از بهترین رنگهای لاک ناخن که در پاییز 2020 و 99 بسیار پرطرفدار و ترند هستند رو براتون آماده کردیم تا بتونید با ایده گرفتن از این رنگهای جذاب و عالی، یک مانیکور و پدیکور عالی داشته باشید و فصل پاییز رو به بهترین و زیباترین شکل ممکن سپری کنید.

در این مجموعه تمام سلیقه‌ها در نظر گرفته شده و شما میتونید از رنگهای تیره و عمیق تا رنگهای خیره کننده و خاص و حتی رنگهای نچرال و طبیعی رو ببینید و متناسب با نظر و سلیقه خودتون بهترین و جذابترین انتخاب رو داشته باشید.

 

حتما بخوانید: مدل طراحی ناخن مناسب فصل پاییز

 

1. بهترین لاک پاییزی، به رنگ برگهای پاییزی

فصل پاییز، زمانی هست که تمام برگها شروع به تغییر رنگ می‌کنند و به رنگهایی متفاوت و خاص مثل نارنجی، قرمز و زرد تبدیل میشن! چرا شما همچین تغییری رو در رنگ ناخنهاتون به وجود نمیارید؟ این لاک ناخن با رنگ نارنجی سوخته میتونه یکی از انتخابهای عالی برای روزهای پاییزی سال 2020 و 99 باشه.

 

لاک ناخن نارنجی

 

2.  بهترین لاک پاییزی، به رنگ آبی ملایم

اگر به رنگهای ملایم و ساده علاقه‌مند هستید، بهتره به جای رنگهای نوود و طبیعی به سراغ این رنگ آبی ملایم برید و رنگ و رویی زیبا و ملیح رو برای ناخنهاتون به وجود بیارید. این لاک ناخن با رنگ آبی ملایم و روشن، با تمام رنگهایی که قرار هست برای استایل پاییزی خودتون استفاده کنید، ست میشه و جذابیت استایل شما رو کاملتر میکنه.

 

لاک ناخن آبی ملایم

 

3. بهترین لاک پاییزی، رنگ خنثی و عمیق

رنگهای خنثی و نچرال همیشه جز انتخابهای عالی برای تمام موقعیتها هستند و شما رو از دغدغه ست کردن رنگ لاک ناخن با لباس‌ها راحت می‌کنند. این لاک ناخن پاییزی که دارای رنگ خنثی و عمیق هست، ظاهری درجه یک و عالی برای ناخنها به وجود میاره و با تمام ژاکت‌ها، پلیورهای پاییزی به رنگ بژ، قهوه‌ای و شتری تناسب داره.

 

لاک ناخن خنثی و عمیق

 

حتما بخوانید: خوشگل ترین طراحی ناخن های پاییزی به رنگ زرد + عکس

 

4. رنگ لاک مرجانی، بهترین رنگ برای پاییز 99

سایه‌های مختلف رنگ نارنجی و به ویژه رنگ لاک مرجانی عمیق، همیشه جز اولین انتخابها برای لاک ناخن پاییزی هستند و به دلیل جذابیت و زیبایی خاصی که برای ناخنها به وجود میارن، باعث میشن تا روحیه شما در روزهای پاییزی بهتر بشه و احساس شادی و نشاط بیشتری داشته باشید.

 

لاک ناخن مرجانی

 

5. لاک ناخن آبی براق، بهترین انتخاب برای پاییز 2020

لازمه بدونید منظور از رنگهای پاییزی، رنگهای تیره و کسل کننده نیست! مثلا این لاک ناخن با رنگ آبی براق و خیره کننده، یکی از بهترین انتخابهایی هست که میتونید در فصل پاییز 2020 داشته باشید و رنگ و رویی متفاوت و خاص برای ناخن‌هاتون به وجود بیارید. در واقع این رنگ از لاک ناخن، پیچ و تاپی مدرن و خاص شبیه به رنگ آبی کلاسیک و عمیق داره با این تفاوت که براق بودن ان، میتونه تمام توجهات رو به خودش جلب کنه و جذابیت ناخنهاتون رو چند برابر بیشتر نشون بده.

 

لاک ناخن آبی براق

 

حتما بخوانید: مدل ناخن پاییزی شیک و جدید + تصاویر

 

6. لاک پوست پیازی براق، برای پاییز 99

اگر دوست دارید ناخنهاتون رنگ طبیعی خودشون رو حفظ کنند و فقط یک ظاهر براق و درخشنده برای ناخن به وجود بیاد، استفاده از لاک ناخن پوست پیازی مات و براق میتونه انتخاب خیلی خوبی براتون باشه. این رنگ از لاک ناخن برای تمام فصل‌های سال مناسبه و جلوه‌ای طبیعی روی ناخن داره و برای تمام موقعیتها و استایلها مناسب هست.

 

لاک ناخن پوست پیازی

 

7. لاک ناخن سبز تیره، بهترین انتخاب برای پاییز 2020

اگر از رنگهای بژ، خنثی و طبیعی خسته شدید، بهتره یک تغییر اساسی در رنگ لاک ناخنهاتون به وجود بیارید و این لاک ناخن سبز تیره و جذاب رو در پاییز 99 امتحان کنید. 

 

لاک ناخن سبز تیره

 

8. لاک ناخن قرمز یاقوتی برای پاییز 99

رنگهای کلاسیک همیشه جز رنگهای عالی و درجه یک دسته بندی میشه و این رنگ از لاک ناخن که دارای ترکیبی از رنگ قرمز و یاقوتی هست، هم یکی از گزینه‌های عالی و درجه یک برای پاییز 99 هست که بعد از انتخاب آن هرگز پشیمان نخواهید شد و از جلوه و رنگ جذابی که بر روی ناخنهاتون به وجود آورده، لذت میبرید.

 

لاک ناخن قرمز یاقوتی

 

حتما بخوانید: لاک قرمز - مدل های جدید و زیبا برای طراحی ناخن

 

9. لاک ناخن مشکی برای پاییز

لاک ناخن مشکی یکی دیگه از انتخابهای خیلی عالی برای روزهای سرد و شبهای طولانی پاییز هست و رنگی تیره، عمیق و خنک رو بر روی ناخنها به وجود میاره. شما میتونید لاک ناخن مشکی و سفید رو در کنار هم ترکیب کنید و یا این لاک ناخن رو با لاک قرمز، طلایی، بژ و سایه‌های مختلف لاک اکلیلی مورد استفاده قرار بدید و جذابیت فوق العاده‌ای برای ناخنها و دستهاتون به وجود بیارید.

 

لاک ناخن مشکی

 

10. لاک قرمز، بهترین رنگ لاک ناخن پاییزی

لاک ناخن قرمز، همیشه جز اولین انتخابها برای فصل پاییز هست. زیرا این رنگ جذاب به طرز دیوانه‌واری بر روی ناخن‌ها چاپلوسی میکنه و ظاهری فوق العاده جذاب و خیره کننده برای دستها به وجود میاره. اگر به دنبال لاک ناخن با رنگ قرمز تیره و عمیق هستید، این لاک ناخن از برند OPI به نام in I Love You Just Be-Cusco، میتونه یک انتخاب عالی و متفاوت باشه.

 

لاک ناخن قرمز

 

11. لاک ناخن سفید برای پاییز2020

لاک ناخن سفید فقط مخصوص عروس خانمها نیست! شما میتونید این رنگ لطیف و ساده رو بر روی ناخنهاتون بزنید و با یک طراحی جذاب با رنگهای مشکی، طلایی، قرمز، نقره‌ای و هر رنگ دیگه‌ای که دوست دارید، جلوه و جذابیت ویژه‌ای رو برای ناخنهاتون به وجود بیارید و در فصل پاییز، استایلی شیک و زیبا داشته باشید.

 

لاک ناخن سفید

 

حتما بخوانید: ایده های جدید طراحی ناخن پاییزی 2018 + عکس

 

12. لاک ناخن هولوگرافیک برای پاییز

اگر به لاک ناخن براق و درخشنده علاقه مند هستید، بهتره در پاییز 99، لاک ناخن هولوگرافیک به رنگ آبی کبالتی و سورمه‌ای رو امتحان کنید. این رنگ از لاک ناخن در کنار درخشش فوق العاده‌ای که برای ناخنها به وجود میاره، تناسب خیلی خوبی با حال و هوای پاییزی داره و در کنار استایل پاییزی شما، ظاهری زیبا و جذاب رو به وجود میاره.

 

لاک ناخن هولو گرافیک آبی تیره

 

13. لاک ناخن توسی روشن برای روزهای پاییزی

یکی از رنگهای  لطیف و ملایمی که می‌تونید در روزهای پاییزی مورد استفاده قرار بدید، لاک ناخن توسی روشن هست. این لاک ناخن ظاهری شبیه به لاک نقره‌ای داره و زیبایی طبیعی ناخنها رو چند برابر بیشتر نشون میده. شما میتونید این رنگ از لاک ناخن رو هم به شکل براق و هم به صورت مات روی ناخن بزنید و از زیبایی این رنگ طبیعی و ساده لذت ببرید.

 

لاک ناخن توسی روشن

 

14. لاک صورتی جیغ برای پاییز 2020

لاک ناخن صورتی فوشیا، مظهر جذابیت هست! این لاک ناخن دارای رنگی دلربا و خاص هست که شما رو به یاد رنگ گلهای جذابی مثل ارکیده میندازه و ظاهری گرم، بانشاط و جذاب رو برای ناخن به وجود میاره و میتونه انتخابی متفاوت و عالی برای روزهای پاییزی باشه.

 

لاک ناخن صورتی جیغ

 

حتما بخوانید: بهترین رنگ لاک ناخن برای پاییز 2019 و 98

 

مدل ناخن پاییزی با طراحی و دیزاین شیک و جدید

 

مدل لاک سفید مشکی جذاب برای پاییز 99

 

دیزاین ناخن سفید و مشکی جذاب برای پاییز 99

 

طراحی ناخن با لاک مشکی و صدفی و طرح برگ پاییزی

 

طراحی ناخن با لاک مشکی و صدفی و طرح برگ پاییزی

 

تصویر لاک پاییزی 2020 با لاک ناخن زرد مات و طرح پاییزی مشکی و طریف

 

لاک ناخن زرد مات و طرح پاییزی مشکی و طریف

 

تصویر لاک پاییزی جذاب با رنگ نارنجی

 

تصویر لاک پاییزی جذاب با رنگ نارنجی

 

لاک ناخن سفید و طرح برگ پاییزی و روباه 

 

لاک ناخن سفید و طرح برگ پاییزی و روباه

 

تصویر دیزاین ناخن پاییزی جدید با لاک ناخن بنفش و برگ پاییزی

 

تصویر لاک ناخن بنفش و برگ پاییزی

 

عکس فرنچ ناخن با لاک نارنجی و طرح برگ پاییزی

 

عکس فرنچ ناخن با لاک نارنجی و طرح برگ پاییزی

 

دیزاین ناخن پاییزی جدید و جذاب با لاک قهوه ای و طرح پلنگی برای پاییز 99

 

مدل ناخن جذاب با لاک قهوه ای و طرح پلنگی برای پاییز 99

 

دیزاین ناخن پاییزی جدید برای ناخن نوک تیز با لاک بنفش تیره و سفید برای پاییز 

 

مدل دیزاین ناخن بلند و نوگ تیز با لاک بنفش تیره و سفید برای پاییز

 

چند نمونه دیزاین ناخن جدید برای پاییز99

 

چند نمونه دیزاین ناخن جدید برای پاییز99

 

دیزاین ناخن پاییزی با لاک سورمه ای و طرح چتر

 

دیزاین ناخن پاییزی با لاک سورمه ای و طرح چتر

 

مدل ناخن پاییزی 99 با لاک قرمز و سفید و طرح برگ

 

مدل ناخن پاییزی 99 با لاک قرمز و سفید و طرح برگ

 

طراحی ناخن با لاک نارنجی و طرح کدو تنبل

 

طراحی ناخن با لاک نارنجی و طرح کدو تنبل

 

طراحی ناخن با لاک توسی روشن و سفید و طرح روباه برای پاییز 2020

 

طراحی ناخن با لاک توسی روشن و سفید و طرح روباه برای پاییز 2020

 

مدل طراحی ناخن پاییزی شیک با لاک سفید وسبز تیره

 

مدل طراحی ناخن پاییزی شیک با لاک سفید وسبز تیره

 

کشیدن برگ پاییزی روی ناخن

 

آموزش کشیدن برگ پاییزی روی ناخن

 

کشیدن برگ روی ناخن

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو